×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

word image 252885 1 - مزایای راه اندازی ویپ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط -

بیشتر ارتباطات در کسب و کار ها از طریق تماس تلفنی انجام می شود. سیستم های ویپ کسب و کار به طور فزاینده ای در بین مشاغل کوچک برای رسیدگی به این تماس ها محبوب می شوند. چرا؟ آنها ارزان تر از خطوط ثابت هستند و به سخت افزار اضافی در محل نیاز ندارند. خدمات ساده تری ارائه می دهند و به شما کمک می کنند تا با نام های بزرگتر رقابت کنید.

راهنمای زیر اطلاعات مفیدی در مورد سیستم‌های VoIP ارائه می‌کند و به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید که آیا آنها برای کسب‌وکار کوچک شما مناسب هستند یا خیر.

سرویس VoIP برای مشاغل کوچک و متوسط چیست؟

قبل از پرداختن به جزئیات، مهم است که بدانید سرویس تلفن VoIP دقیقاً چیست. این یک مفهوم بسیار ساده است. پروتکل صدا از طریق IP، فناوری است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد با استفاده از اینترنت به جای خطوط تلفن مانند یک سیستم تلفن سنتی، تماس برقرار کنند. میتوانید با راه اندازی ویپ بیشتر آشنا شوید.

سیستم های VoIP کسب و کار سیگنال های صوتی آنالوگ شما را می گیرند و آنها را به داده های دیجیتال تبدیل می کنند. این داده های دیجیتال قبل از اتصال به شبکه یا اینترنت از طریق یک سرور ارسال می شود. سپس به مقصد می رسد و دوباره به صدای آنالوگ تبدیل می شود. می توانید در کنار کنفرانس ویدیویی، پیام کوتاه و پیام فوری و ضبط تماس، تماس برقرار و دریافت کنید. با یک سیستم VoIP، همه چیزهایی که نیاز دارید را در یک سیستم دارید. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است.

بیتشر بخوانید: تفاوت آنالوگ و دیجیتال

مزایای سرویس VoIP برای مشاغل کوچک و متوسط

به عنوان یک صاحب کسب و کار ، شما به تمام روش هایی که می توانید برای رونق کسب و کار خود و رقابت با برندهای بزرگ دریافت کنید، نیاز دارید. VoIP برای کسب و کار مزایای زیادی دارد و مطمئناً ارزش بررسی دارد.

word image 252885 2 - مزایای راه اندازی ویپ برای کسب و کارهای کوچک و متوسط -

بنابراین، برخی از مزایای اصلی VoIP مشاغل کوچک چیست؟

۱. ویژگی های عالی.

اول از همه، سیستم های VoIP تجاری ویژگی های عالی با قابلیت های بالا را ارائه می دهند. نه تنها هر آنچه را که از یک سرویس تماس انتظار دارید، مانند تماس ویدیویی، پیام رسانی، و مسیریابی تماس دریافت می کنید، بلکه ویژگی های با فناوری پیشرفته ای نیز دریافت می کنید که نحوه عملکرد کسب و کار شما را بهبود می بخشد. اینها شامل شناسه تماس گیرنده قابل تنظیم، جلسات آنلاین و حتی فکس از رایانه یا دستگاه تلفن همراه است.

هنوز مطمئن نیستید که ممکن است به کدام یک نیاز داشته باشید؟ سیستم های VoIP می توانند با کسب و کار شما رشد کنند. در حالی که ممکن است برای شروع فقط به خدمات اولیه نیاز داشته باشید، همانطور که تجارت شما رشد می کند، قابلیت های VoIP شما نیز قابل رشد است. به‌عنوان مثال، می‌توانید تلفن‌ها و دستگاه‌های اضافی را برای کارمندان جدید ادغام کنید، که ممکن است هنگام استفاده از تلفن ثابت پیچیده باشد.

ارائه دهندگان خدمات VoIP تجاری دانند که تجارت شما هرگز ساکن نیست. بهترین مشاغل همیشه در حال رشد و حرکت هستند، و یک سیستم VoIP به موفقیت شما کمک می کند.

۲. کار از راه دور و قابلیت تحرک.

کار از راه دور به طور فزاینده ای محبوب می شود. تا همین اواخر، فرصت کار از خانه برای موقعیت های یکباره یا شرایط خاص محفوظ بود.

با این حال، همانطور که دنیای تجارت در حال تکامل است، به طور فزاینده ای آشکار می شود که کارکنان لزوماً نیازی به نشستن زیر یک سقف با هم ندارند. مردم می توانند به همان میزان کارآمد در خانه های خود کار کنند. این احساس آزادی رابطه بهتر و قابل اعتمادتری را بین کارفرمایان و کارمندان ایجاد می کند. همه می خواهند احساس ارزشمندی و احترام کنند.

یکی از بزرگترین چالش ها برای کار از راه دور، اتصال است – به ویژه در نقشی که کارکنان ملزم به برقراری تماس های تلفنی زیادی هستند. یک سیستم VoIP این فرآیند را آسان می کند و به کارمندان اجازه می دهد از خانه کار کنند.

این چطوری کار میکنه؟ تنها چیزی که یک کارمند نیاز دارد دسترسی به اینترنت است و آنها می توانند به سیستم VoIP دسترسی پیدا کنند. با نرم افزار مربوطه بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود می توانند یک گوشی نرم افزاری در دست داشته باشند. VoIP همچنین با دستگاه های تلفن همراه – Android، iOS یا موارد دیگر، یکپارچه می شود تا کارمندان بتوانند به برقراری تماس در حال حرکت ادامه دهند. برای زمانی که کارمندان در جلسات مشتری هستند یا برای کار در سفر هستند عالی است.

۳. صرفه جویی در پول.

همه مشاغل، بزرگ یا کوچک، می خواهند در صورت امکان در پول خود صرفه جویی کنند. یک سیستم VoIP می تواند سود زیادی برای کسب و کار شما داشته باشد، زیرا ارزان تر از خطوط تلفن سنتی است. چگونه؟ تعدادی از عوامل وجود دارد که خدمات را ارزان تر از راه اندازی های قدیمی مخابراتی می کند، مانند:

VoIP از سخت افزار پرهزینه استفاده نمی کند. شما از یک سیستم پهنای باند موجود استفاده می کنید که نیازی به راه اندازی یا اجرا جداگانه ندارد. تنها چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید یک تلفن اداری یا گوشی های دیگر است

هزینه‌های تماس معمولاً پایین‌تر است زیرا هیچ هزینه‌ای برای اجاره خط یا سایر هزینه‌های مشابه ندارید

کاربران VoIP به مکان ها وابسته نیستند، بنابراین از هزینه های بین المللی اخاذی اجتناب می کنید، و بسیاری از تماس های راه دور رایگان هستند

کارمندان انعطاف بیشتری برای کار در خانه دارند و هزینه های صرف شده برای لوازم اداری و صورتحساب ها را کاهش می دهد.

شما برای ارائه دهندگان هزینه کمتری می پردازید زیرا می توانید همه خدمات اداری، تلفن همراه و داده را در یک راه حل ارتباطی یکپارچه ترکیب کنید

بارهای IT و پشتیبانی فنی کاهش می یابد زیرا این موارد توسط شرکت پشتیبانی VoIP شما مدیریت می شود

به طور کلی، همه صاحبان مشاغل باید راه هایی را برای کاهش هزینه ها، به ویژه در سال های اولیه زندگی خود، در نظر بگیرند. پولی که با استفاده از سیستم VoIP صرفه‌جویی می‌شود، می‌تواند برای بهبود کسب‌وکار در زمینه‌های دیگر، مانند استخدام، تیم‌سازی، یا توسعه محصولات جدید صرف شود.

۴. رضایت مشتری.

یک مشتری راضی در تلفن همراه خود به خدمات پشتیبانی مشتری امتیاز می دهد.

در حالی که بدون شک می دانید چه کاری انجام می دهید و از رشد کسب و کار خود اطمینان دارید، همه مشاغل کوچک می توانند از حمایت بهره مند شوند. شما در حال رقابت با برندهای بزرگ هستید و مشتریان ممکن است در مورد خدمات شما چیزی نشنیده باشند.

یکی از بزرگترین مزایای سیستم تلفن VoIP این است که شما پشتیبانی فناوری اطلاعات و فنی را از ارائه دهنده VoIP کسب و کار خود دریافت می کنید. این یک چتر ایمنی برای کسب و کار شما فراهم می کند و به شما اطمینان می دهد که با هر مشکلی سریع و کارآمد برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.