پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عروس شهرهای گیلان از سوء مدیریت رنج می‌برد؟! / قول‌ها و وعده‌هایی که هرگز جامع عمل نپوشید
    30 اردیبهشت 1402 - 1:17
    شناسه : 252896
    0

    لاهیجان، عروس شهرهای گیلان و یکی از گردشگر پذیر ترین شهرهای کشور مدت‌هاست از سوء مدیریت در برخی حوزه‌ها رنج می‌برد.

    پ
    پ

    - عروس شهرهای گیلان از سوء مدیریت رنج می‌برد؟! / قول‌ها و وعده‌هایی که هرگز جامع عمل نپوشید - سو مدیریت

    لاهیجان، عروس شهرهای گیلان و یکی از گردشگر پذیر ترین شهرهای کشور مدت‌هاست از سوء مدیریت در برخی حوزه‌ها رنج می‌برد.

    وضعیت این شهرستان در برخی حوزه‌های مسئولیتی به‌گونه‌ای شده که گاهی جای حل ایرادات و کمبودها، مشکل جدیدی به مشکلات موجود افزوده شده و حتی باعث وارد آمدن خسارات به مردم می‌شود!

    بخواهیم تنها به یکی از جدیدترین این مشکلات اشاره‌کنیم، اجرای یک سرعت‌گیر ساده در ورودی شهر از سمت لنگرود باعث وقوع ده‌ها حادثه و همچنین وارد آمدن خسارت به مردم شد که پس از انتشار کلیپ‌ها و تصاویر گوناگون از حوادث مربوط به این سرعت‌گیر و پیگیری گروه‌های مطالبه گر بعد از گذشت روزها، این سرعت‌گیر اصلاح شد، اما چه ضررها و زیان‌هایی که می‌توانست از همان ابتدا با مدیریت و کارشناسی درست و اجرای اصولی از آن جلوگیری شود.

    یا یکی دیگر از پروژه‌های شهرستان که تأخیر چندین ساله در اجرا و اتمام آن باعث بروز مشکلات و … شده، پروژه روگذر میدان گیل لاهیجان است که بنا بر کارشناسی‌های انجام‌شده اتمام آن به‌طور حتم سهم به سزایی در افزایش مطلوبیت ترافیکی شهرستان لاهیجان دارد. این پروژه باوجود این‌که مراحل پایانی تکمیل را سپری می‌کند اما این مراحل به‌کندی پیش می‌رود و در کنار آن هرروز شاهد اتفاقات و تصمیماتی عجیب در رابطه با آن هستیم! از نصب برنوشته‌های تقدیر و تشکر از نماینده گرفته بابت پیگیری‌های امورات مربوط به این پل در سال منتهی به انتخابات تا بازگشایی زیرگذر پل در یک روز و بستن مجدد آن، هستیم.

    لاهیجان مدت‌هاست در رسانه‌ها نیز همچون گذشته دیده نمی‌شود، شهرستانی که روزگاری هرروز ده‌ها و شاید صدها خبر و تصویر گوناگون از آن در رسانه‌های محلی، کشوری و حتی بین‌المللی منتشر می‌شد این روزها کمتر در رسانه‌ها دیده می‌شود. شاید دلیل آن را بتوان در عدم ارتباط و اعتقاد برخی از مسئولین این شهرستان به رسانه‌ها جست‌وجو کرد. روندی که از حدود سه سال و اندی پیش با عدم ارتباط مؤثر و شایسته نماینده شهرستان در مجلس با رسانه‌های محلی شروع و پس‌ازآن با رویه مشابه توسط بالاترین مقام مسئول در سطح شهرستان (فرماندار) تکمیل شد. این عدم ارتباط با رسانه‌ها بارها موردنقد قرار گرفت و کار به‌جایی ختم شد که تمامی فعالین حوزه اطلاع‌رسانی این شهرستان اقدام به نگارش بیانیه و قرائت آن در نشست روز خبرنگار سال گذشته کردند. ناگفته نماند که جناب فرماندار در آن جلسه اعلام نمودند که پس‌ازاین ارتباط با رسانه‌ها برقرار خواهد شد و نشست‌های ماهانه و فصلی خواهیم داشت، قول‌ها و وعده‌هایی که با گذشت نه ماه از آن هرگز جامع عمل نپوشید.

    عدم ارتباط مؤثر با رسانه‌ها و دعوت از آنان در جلسات گاها بسیار مهم می‌تواند به‌خودی‌خود منتج به عدم اطلاع‌رسانی درست و از طرفی شاید حتی عدم اطلاع مسئولین از مشکلات موجود باشد! چراکه همواره رسانه‌ها با ارتباط با مخاطبین خود به‌نوعی صدای آن‌ها می‌باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.