پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی و دانلود بهترین فیلم های جهان 2023
    31 اردیبهشت 1402 - 10:02
    شناسه : 253264
    0

    تماشای فیلم و سریال، یکی از بهترین روش‌های سپری کردن اوقات بیکاری است. روش‌های دیگر نیز برای گذراندن این اوقات وجود دارند، اما همیشه پر هزینه و پر ریسک هستند. تماشای فیلم یا سریال با عزیزان یا به تنهایی، روشی ساده، سرگرم کننده و بدون دردسر است که علاوه بر افزایش سرگرمی، می‌تواند به بهبود حال شما نیز کمک کند و در عین حال می‌توانید چیزهای جدید و مفیدی نیز یاد بگیرید.

    پ
    پ

    تماشای فیلم و سریال، یکی از بهترین روش‌های سپری کردن اوقات بیکاری است. روش‌های دیگر نیز برای گذراندن این اوقات وجود دارند، اما همیشه پر هزینه و پر ریسک هستند. تماشای فیلم یا سریال با عزیزان یا به تنهایی، روشی ساده، سرگرم کننده و بدون دردسر است که علاوه بر افزایش سرگرمی، می‌تواند به بهبود حال شما نیز کمک کند و در عین حال می‌توانید چیزهای جدید و مفیدی نیز یاد بگیرید.

    برای این که بتوانید بهترین فیلم‌های سال 2023 را دانلود و تماشا کنید، باید اطلاعات لازم را داشته باشید. در این مقاله، چند فیلم برتر و خوب سال 2023 را معرفی کرده و نحوه دانلود و تماشای آن‌ها را توضیح می‌دهیم. اینجاست که شما با شناخت بهتری از فیلم‌های برتر سال 2023، تجربه بهتری از تماشای فیلم و سریال خواهید داشت.

    images 1684596333 6468e66dc50dd - معرفی و دانلود بهترین فیلم های جهان 2023 -

    فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی

    فهرست جدیدترین فیلم های سال ۲۰۲۳ را با یکی از اولین آثاری که در این سال منتشر شد آغاز می‌کنیم. عملیات فورچن، یک فیلم جاسوسی و در ژانر دانلود فیلم اکشن است که داستان یک جاسوس به نام اورسن فورچن را به تصویر می‌کشد که باید یک نوع اسلحه مرگبار جدید را که مدتی پیش دزدیده شده، به دست بیاورد. در غیر این صورت، این اسلحه ممکن است به دست افراد خطرناکی بیافتد. این فیلم ابتدا در سینماهای آمریکا اکران شد و با نظرات خوبی از سوی منتقدان و بینندگان مواجه شد. قرار است که این فیلم در ماه آوریل توسط شبکه آمازون پرایم ویدیو نیز منتشر شود. پیشنهاد ما به شما این است که این عنوان جذاب را از دست ندهید و از تماشای آن لذت ببرید. عملیات فورچن، یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال ۲۰۲۳ است که با داستان جذاب و صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز خود مخاطبان را شگفت‌زده کرده است.هم اکنون میتوانید این فیلم را به صورت زیرنویس فارسی دانلود کنید.

    images 1684596294 6468e64674d5f - معرفی و دانلود بهترین فیلم های جهان 2023 -

    فیلم مگان (Megan)

    فهرست بهترین فیلم های 2023 را با فیلم “مگان” ادامه میدهیم. این فیلم در سال 2022 به تازگی اکران شده بود و در هفته اول سال جدید به دیدن عموم قرار گرفت. داستان فیلم، درباره‌ی یک رباتیک کار حرفه‌ای و زبردست است که با استفاده از هوش مصنوعی، عروسک شبیه به انسانی به نام M3Gan را می‌سازد. این عروسک، برنامه‌نویسی شده و ارتباطی احساسی با کودکی برقرار می‌کند. اما چیزی وحشتناک در پیش است…

     فیلم “مگان” پس از اکران، با نظرات مثبت منتقدان و استقبال خوب بینندگان، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال 2023 شناخته شد. این فیلم با بودجه‌ای بالغ بر 12 میلیون دلار ساخته شده بود و موفق شد بیش از 173 میلیون دلار فروش کسب کند. برای دنباله این فیلم با نام “M3GAN 2.0″، قرار است در ژانویه 2025 عرضه شود. هم اکنون می توانید این فیلم را به صورت دوبله در بخش دانلود فیلم های دوبله فارسی از سایت فردیس فیلم رایگان دانلود نمائید.

    فیلم زیرک تر (Sharper)

    فیلم زیرک تر (Sharper)

    درفیلم زیرک‌تر(Sharper) تریلری روانشناختی به تماشاچیان هشدار می‌دهد که نباید به ظاهر هرگز اعتماد کرد؛ زیرا هیچ چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست و همه چیز ساختگی است. داستان فیلم زیرک‌تر درباره کلاهبرداری است که به ثروتمندان شهر نیویورک حمله می‌کند. یکی از جنبه‌های جالب این فیلم، داشتن داستانی غیرخطی و تقسیم بندی آن به بخش‌های مختلف است که هر کدام به زندگی یکی از شخصیت‌ها می‌پردازد. فیلم زیرک‌تر ابتدا در سالن‌های سینما آمریکا به صورت محدود اکران شده و پس از آن، توسط شبکه Apple TV+ در دسترس عموم قرار گرفت. به همه تماشاچیان علاقه‌مند به فیلم‌های جذاب، پیشنهاد می‌دهیم که این فیلم را از دست ندهند؛ زیرا بهترین فیلم‌ های سال ۲۰۲۳ را شامل شده است.

     فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی

    فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania)

    فیلم سومین قسمت مرد مورچه‌ای یکی از فیلم های سال ۲۰۲۳ است که در حقیقت سی و یکمین فیلم دنیای مارول است. در این فیلم، شخصیت‌های اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای) و هوپ پیم (زنبورک) به تصویر کشیده شده‌اند. داستان جدید این فیلم سینمایی در دنیای کوانتوم آغاز می‌شود که این دو شخصیت از آنجا به دنیای جدیدی منتقل می‌شوند. در این دنیای جدید، آن‌ها با موجودات عجیب و غریب روبرو می‌شوند و ماجراجویی‌ای شگفت‌انگیز را آغاز می‌کنند که مرزهای ممکن و غیرممکن را برای آن‌ها جابجا می‌کند. به نظر می‌رسد که این فیلم مارول می‌تواند به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن سال ۲۰۲۳ شناخته شود.

    فیلم خرس کوکائینی (Cocaine Bear)

    فیلم خرس کوکائینی یکی از فیلم های سال ۲۰۲۳ است که در آن، یک خرس بزرگ سیاه، که دست به یک کیسه پر از کوکائین زده است، تحت تأثیر مواد مخدر رفتارهای خشن و جنون‌آمیزی از خود نشان می‌دهد و شهر را به وحشت می‌اندازد. البته جالب است بدانید که داستان این فیلم کمدی بر اساس یک واقعیت مشابهی که در سال ۱۹۸۵ در آمریکا رخ داده بود، تهیه شده است. این فیلم با بازی ری لیوتا، پس از درگذشت وی منتشر شده است و توسط کمپانی Universal Pictures در سینماها به نمایش درآمده است. عملکرد خوبی در گیشه‌ها داشته و با بودجه 30 الی 35 میلیون دلار، بیش از 60 میلیون دلار فروش داشته است. به نظر می‌رسد که فیلم خرس کوکائینی، یکی از بهترین فیلم های کمدی سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

    images 1684596543 6468e73feae5d - معرفی و دانلود بهترین فیلم های جهان 2023 -

    فیلم روح شده (Ghosted)

    فیلمی به نام “روح شده” که در سال ۲۰۲۳ توسط دکستر فلچر کارگردانی شده و رت ریس، پل ورنیک، کریس مک‌کنا و اریک سامرز نویسندگی شده است، اخیرا در اپل تی وی پلاس منتشر شده است. در این فیلم، کول عاشق زنی به نام سادی می‌شود، اما به سرعت متوجه می شود که سادی یک جاسوس حرفه‌ای است. آنها برای نجات دنیا، به ماجراجویی می‌روند. این فیلم با وجود نقدهای منفی از برخی منتقدان، به عنوان پربیننده‌ترین فیلم اپل تی وی، شناخته شده است.

    فیلم باربی (Barbie)

    فیلمی با عنوان باربی در سال ۲۰۲۳ به اکران رسید که براساس شخصیت محبوب عروسکی و کارتونی باربی ساخته شده است. این فیلم به صورت لایو اکشن تولید شده و در مورد حق انتشار و انتخاب بازیگران با مشکلاتی مواجه شده است. پس از طی مراحل سخت، فیلم باربی نهایتاً با موفقیت در امارات به روی پرده رفت و توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

    خلاصه داستان فیلم باربی درباره ماجراجویی عروسک باربی است که به دلیل نامطلوب بودن برخی از ویژگی‌های یک عروسک باربی، از سرزمین باربی‌ها خارج می‌شود. او تصمیم می‌گیرد که در دنیای انسان‌ها شادی و خوشبختی را پیدا کند. این فیلم یکی از کمدی‌های خارجی جدید است که با موضوع جذابش تماشایی بوده است.

    در این فیلم، باربی با مشکلات و موانع زیادی در دنیای انسان‌ها روبرو می‌شود. او به سختی با شرایط جدید خود سازگاری پیدا می‌کند و با تلاش برای تحقق آرزوهایش، تجربیات جالب و هیجان‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد.

    در طول فیلم، باربی با کمک دوستان جدیدش و با استفاده از نیروهای خود، توانسته در مواجهه با چالش‌های جدیدی که در طول سفرش برای پیدا کردن خوشبختی با آنها روبرو می‌شود، پشتیبانی شود. این فیلم همچنین پیامی مثبت و الهام‌بخش را در خود جای داده است؛ پیامی که به تمامی انسان‌ها یادآوری می‌کند که همیشه باید روی آرزوهای خود کار کنند و تلاش کنند تا به آنها دست یابند.با موفقیت‌های باربی در جذب مخاطبین و جلب توجه، منتظر فیلم‌های دیگر با این شخصیت محبوب هستیم.

    فیلم‌های بالا فقط چند نمونه از بهترین فیلم‌های سال 2023 هستند. برای دیدن لیست کامل، می‌توانید به وب ‌سایت تهران موویز مراجعه کنید. در این وب‌سایت، آرشیو کاملی از فیلم‌های برتر از جمله این فیلم‌ها وجود دارد.

    ثبت دیدگاه

    6 دیدگاه برای “معرفی و دانلود بهترین فیلم های جهان 2023”
    1. داخل فیلم عملیات فورچون اون پولداره چقد ماشین خفن داشت
      بعد ما تو کف پراید مونیدم 😂😂😂

      پاسخ
    2. پس کو فیلم جان ویک 4 ، به نظر من مجموعه فیلم های جانویک عالیه ،عشق من کیانو رویز

      پاسخ
    3. ممنون بابت اطلاعاتتون مفید بود

      پاسخ
    4. جای فیلم سوارشو با بازی جکی جان خالیه تو لیست

      پاسخ
    5. رسول جان تاریخ متنو ببین اصلا اون موقع فیلم سوارشو پخش نشده بود که طرف بخواد بزاره

      پاسخ
    6. خوب بود تشکر

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.