جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش عمده رومیزی ترمه سنتی یزد
    31 اردیبهشت 1402 - 22:14
    شناسه : 253302
    0

    رومیزی ها در مدل های متنوعی دوخته و عرضه می گردند که از جمله یکی از زیباترین مدل های آن می توان به رومیزی ترمه ابریشمی شاه پسند اشاره نمود. این رومیزی با بافت لطیف و طرح های بسیار زیبا و متنوع خود یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در دکوراسیون های مختلف بوده که با نقوش زیبای خود، جلوه خاصی را به محیط القا کرده و زیبایی محیط را دوچندان می نمایند.

    پ
    پ

    پارچه ترمه یکی از پارچه های نفیس ایرانی می باشد که دارای بافت بسیار لطیفی بوده و در طرح های بسیار زیبا و متنوع همچون طرح بته جقه دوخته می شود. این پارچه در تولیدات مختلف همچون رومیزی، کاربردهای بسیاری داشته و استفاده‌ از آن جلوه منحصر به فردی را به فضا می بخشد. امروزه انواع رومیزی ترمه در رنگ های زیبا و متنوع اعم از رومیزی ترمه طلایی، فیروزه ای، نقره ای و قرمز عرضه می گردند که نظر هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کنند. خرید عمده رومیزی ترمه از طریق مراکز فروش انواع محصولات ترمه صورت می گیرد که مجموعه ترمه مارت (termehmart) یکی ازمراکز تخصصی فروش عمده رومیزی ترمه می باشد.

    word image 253302 1 - فروش عمده رومیزی ترمه سنتی یزد -

    مزایای استفاده از رومیزی ترمه

    رومیزی ها در مدل های متنوعی دوخته و عرضه می گردند که از جمله یکی از زیباترین مدل های آن می توان به رومیزی ترمه ابریشمی شاه پسند اشاره نمود. این رومیزی با بافت لطیف و طرح های بسیار زیبا و متنوع خود یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در دکوراسیون های مختلف بوده که با نقوش زیبای خود، جلوه خاصی را به محیط القا کرده و زیبایی محیط را دوچندان می نمایند.

    انواع رومیزی ترمه در طرح و رنگ بندی های زیبا کاربردهای مختلفی داشته که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    استفاده از رومیزی ترمه برای میز پذیرایی

    استفاده از رومیزی ترمه جهت دیزاین میز خاطره

    استفاده از رومیزی ترمه جهت میز ناهارخوری

    استفاده از رومیزی ترمه برای میز عسلی

    به طور کلی استفاده از این نوع رومیزی که شامل طرح های بسیار زیبا و متنوعی همچون طرح گل های شاه عباسی، بته جقه و بته خرقه و طرح های زیبای دیگر بوده، یکی از سبک های کلاسیک و زیبا محسوب شده که طرفداران بسیاری داشته و توانسته سهم فروش خوبی را در بازارهای مختلف داخلی و خارجی از آن خود نماید.

    با توجه به درخواست های متعددی که برای انواع رومیزی ترمه در طرح و رنگ های متنوع و زیبا همچون رومیزی ترمه وجود داشته، تولید کنندگان مختلفی به عنوان تولید کننده رومیزی ترمه زیبا فعالیت داشته و در مدل و طرح های گوناگون این محصول را دوخته و به بازارهای مختلف عرضه می دارند. همچنین لازم به ذکر بوده که توزیع و فروش انواع این رومیزی در مراکز فروش انواع محصولات ترمه صورت می گیرد.

    word image 253302 2 - فروش عمده رومیزی ترمه سنتی یزد -

    راهنمای انتخاب بهترین رومیزی ترمه

    به دلیل تنوع بالا و جنس های متفاوت پارچه ترمه پلی استر و ابریشم قیمت رومیزی ترمه به عوامل مختلفی مانند کیفیت محصول، نحوه خرید، شرکت تولید کننده، وزن، نوع بسته بندی، برند تولید کننده، رنگ، اندازه بستگی دارد. همچنین امروزه میزان تقاضا برای خرید بسیار زیاد است و باعث شده قیمت ها گاهی کاهش و گاهی افزایش پیدا کند.

    word image 253302 3 - فروش عمده رومیزی ترمه سنتی یزد -

    وب سایت ترمه مارت نیز به عنوان یکی از مراکز برتر فعال در زمینه توزیع و فروش انواع رومیزی ترمه بوده که به عرضه این محصول زیبا پرداخته و اقدامات بسیاری در زمینه تامین این محصول و تامین نیاز مشتریان ترتیب داده است. چنانچه تمایل به خرید مدل خاصی از رومیزی ترمه جهت دیزاین خاص خود همچون رومیزی ترمه شب عید را داشته و می خواهید زیبایی فضای خانه خود را دوچندان نمایید، می توانید از طریق مجموعه و وب سایت ترمه مارت به آدرس www.termehmart.com زیباترین رومیزی های ترمه را در ابعاد و سایز دلخواه خریداری نمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.