جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای ثبت آگهی رایگان – معرفی 12 سایت ثبت آگهی
    04 خرداد 1402 - 17:29
    شناسه : 253816
    0

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بخش عظیمی از افراد، وقت خود را در فضای مجازی و اینترنت سپری می‌کنند. اغلب افراد با جستجو در اینترنت برای یافتن پاسخ نیاز خود، به سمت سایت‌های درج آگهی رایگان هدایت می‌شوند. ازاین‌رو نباید پتانسیل این‌گونه وب‌سایت‌ها در تبلیغات را نادیده گرفت. در این مقاله به اهمیت و مزایا و نکات مهم در ثبت آگهی رایگان می‌پردازیم.

    پ
    پ

    word image 253816 1 scaled - راهنمای ثبت آگهی رایگان - معرفی 12 سایت ثبت آگهی - ثبت آگهی

    ثبت آگهی رایگان در سایت‌های معتبر، مؤثرترین و بهترین روش تبلیغاتی است. انواع کسب‌وکارهای فیزیکی و آنلاین می‌توانند به‌سهولت و بدون پرداخت هزینه در این سایت‌ها، برند خود را به خیل عظیم کاربران معرفی کنند. البته این روش تبلیغاتی، جدید نیست و سال‌هاست مورداستفاده اغلب برندهای تجاری و برخی افراد قرار می‌گیرد.

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی، بخش عظیمی از افراد، وقت خود را در فضای مجازی و اینترنت سپری می‌کنند. اغلب افراد با جستجو در اینترنت برای یافتن پاسخ نیاز خود، به سمت سایت‌های درج آگهی رایگان هدایت می‌شوند. ازاین‌رو نباید پتانسیل این‌گونه وب‌سایت‌ها در تبلیغات را نادیده گرفت. در این مقاله به اهمیت و مزایا و نکات مهم در ثبت آگهی رایگان می‌پردازیم.

    مزایا و اهمیت ثبت آگهی رایگان

    سایت‌هایی که خدمات ثبت آگهی رایگان ارائه می‌دهند، دارای ظرفیت بالایی از تبلیغ و معرفی کسب‌وکارها هستند. هیچ محدودیتی در معرفی و درج آگهی در این وب‌سایت وجود ندارد. در این قسمت قصد داریم به مزایا و اهمیت ثبت آگهی رایگان برای انواع کسب‌وکارها اشاره کنیم. دقت کنید این موارد، تنها مربوط به یک سایت نیست. بلکه تمامی سایت‌های ثبت آگهی رایگان از این مزایا برخوردار هستند. اما مزایای ثبت آگهی رایگان در سایت‌های معتبر آگهی:

    • راحتی و سهولت دسترسی

    یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین، مزیت درج آگهی در این گونه وب‌سایت‌ها، سهولت و راحتی دسترسی به تبلیغات آنهاست. زیرا فقط با یک اتصال اینترنت، کاربر وارد وب­سایت شده و تبلیغات آگهی برای وی قابل‌مشاهده خواهد بود.

    • وسعت و گستردگی دسترسی

    در وب‌سایت‌های دارای تبلیغات رایگان، کاربران از سراسر ایران به‌راحتی وارد شده و با یک جستجو، خدمات تبلیغی خود را دریافت می‌کنند؛ بنابراین تبلیغ در این سایت‌ها محدود به مکان خاصی نیست. البته برخی از وب‌سایت‌ها در خارج از کشور نیز قابل دریافت هستند. اگر کسب‌وکارتان طوری است که می‌توانید خدمات به خارج از کشور ارائه دهید، با ثبت آگهی در سایت‌هایی با این سرویس، برند تجاری خود را به سراسر دنیا معرفی کنید.

    • مدت‌زمان طولانی تبلیغات

    سایت‌های معتبر درج و ثبت آگهی، تبلیغات درج شده در پلتفرم خود را تا مدت‌زمان یک ماه نگه می‌دارند. این مدت طولانی، زمان مناسبی برای شناساندن و معرفی برندهاست. آگهی شما در 24 ساعت شبانه‌روز و حتی در روزهای تعطیل در معرض دید کاربران قرار خواهد گرفت. برخی دیگر از وب‌سایت‌ها، آگهی درج شده را به مدت طولانی‌تری نیز در آرشیو خود نگه می‌دارند. چنانچه نیاز به تبلیغ مجدد داشته باشید، قبل از اتمام موعد تبلیغ، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز اقدام به تمدید آگهی خود نمایید.

    • مقرون‌به‌صرفه بودن تبلیغات

    در وب­سایت ثبت آگهی رایگان، شما متحمل هیچ هزینه‌ای نمی‌شوید. این موضوع به‌ویژه برای کسب‌وکارهای تجاری نوپا بسیار حائز اهمیت است. اگر در ابتدای شروع کار، نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، سایت ثبت آگهی رایگان پیشنهاد ایدئال ما به شماست. شما برای تبلیغ در این سایت‌ها، فقط نیاز به یک حساب کاربری و ثبت‌نام در آن وب‌سایت دارید. برآیند ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری، حدود 60 ثانیه و در برخی موارد کمتر از یک دقیقه انجام می‌گیرد.

    چنانچه نیاز به دریافت خدمات بیشتر، از قبیل لینک‌دهی به سایت منبع یا نمایش آگهی در صفحات اصلی و بالاتر هستید، این کار با پرداخت هزینه‌ای ناچیز امکان‌پذیر است. پس مشاهده می‌کنید ثبت آگهی در سایت‌های ارائه‌دهنده این خدمات، بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه است.

    • دسته‌بندی آگهی‌های متنوع

    در وب‌سایت‌های ثبت و درج آگهی رایگان، امکان دسته‌بندی خدمات و محصولات نیز وجود دارد. کاربر با ورود به وب‌سایت خدمات یا محصولات موردنظر خود را انتخاب و تمامی تبلیغات مربوط به آن را دریافت می‌کند. درعین‌حال امکان فیلترکردن و دسته‌بندی خدمات یا محصولات مربوط به استان و شهر نیز وجود دارد؛ بنابراین کاربرانی که خواهان دریافت محصولات یا خدمات از همشهریان خود هستند، با این روش به کسب‌وکار موردنظر خود دسترسی پیدا خواهند کرد.

    • قابلیت و امکان به‌اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

    یکی از بزرگ‌ترین مزایای ثبت و درج آگهی در وب‌سایت‌های ثبت آگهی رایگان،  امکان به‌اشتراک‌گذاری و ارسال تبلیغات به دوستان و سایر مخاطبان است. کاربران با مشاهده محصول یا خدمتی که مخاطبان وی به آن نیاز دارند، آگهی را برای آنها ارسال می‌کند. به‌اشتراک‌گذاری آگهی در شبکه‌های اجتماعی یکی از تأثیرگذارترین روش‌های تبلیغات محسوب می‌شود.

    معرفی 12 سایت ثبت آگهی رایگان

    سایت‌های ثبت آگهی رایگان زیادی در وب فارسی هستند. بیش از 100 سایت ثبت و درج آگهی معتبر وجود دارد. ما در این جا چند نمونه معروف و پربازدید را به شما معرفی می‌کنیم:

    1. سایت دیوار www.divar.ir
    2. سایت شیپور www.sheypoor.com
    3. سایت پیندو www.pindo.ir
    4. سایت نت موج www.netmoj.ir
    5. سایت آگهی صنعتی www.agahisanati.ir
    6. سایت نیازمندی ها www.niazmandyha.ir
    7. سایت شهر بیست و چهار www.shahr24.com
    8. سایت آگهی چی www.agahichi.com
    9. سایت ایستگاه www.istgah.com
    10. سایت ویستا www.vista.ir
    11. سایت ایران تجارت www.iran-tejarat.com
    12. سایت نیاز روز www.niazerooz.com

    word image 253816 2 - راهنمای ثبت آگهی رایگان - معرفی 12 سایت ثبت آگهی - ثبت آگهی

    5 نکته مهم و طلایی برای ثبت آگهی رایگان

    برای ثبت آگهی رایگان لازم است شما در وب‌سایت‌های آگهی رایگان ثبت‌نام کنید. این کار با بازکردن حساب کاربری و تأیید شماره موبایل شما به‌راحتی امکان پذیره است. اما برای درج و ثبت آگهی رایگان نکات زیر را در نظر بگیرید:

    1. از عناوین مناسب، جذاب و گیرا برای تبلیغات استفاده کنید.
    2. محتوای تبلیغات شما دوستانه، مؤدبانه و جذاب باشند.
    3. از به‌کاربردن اصطلاحات و لغات تخصصی، سخت و سنگین و غیرمؤدبانه اجتناب کنید.
    4. محتوای متن تبلیغاتی شما نه آن‌قدر کوتاه باشد که مخاطب پیام اصلی آگهی را درک نکند و نه آن‌قدر طولانی باشد که مخاطب از آن خسته شود. متن کاربرپسند با تعداد کلمات مناسب تهیه کنید.
    5. محتوای خود را متناسب با قوانین سایت ثبت آگهی رایگان تهیه و درج کنید.
    6. در متن و عنوان آگهی خود، از کلمه یا کلمات کلیدی استفاده کنید. با این کار مطلب شما توسط گوگل نیز شناسایی و به کاربران معرفی می‌شود.

    جمع‌بندی

    ثبت آگهی رایگان در سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات درج آگهی صنعتی، از مؤثرترین روش‌های تبلیغاتی است. برای درج آگهی در این سایت‌ها شما هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید؛ بنابراین اگر در ابتدای راه‌اندازی کسب‌وکار خود هستید، از این فرصت برای تبلیغات بیشترین بهره را ببرید. زیرا آگهی شما به مدت طولانی و اغلب به مدت یک ماه در معرض دید کاربران هدف شما قرار می‌گیرد. این زمان، بهترین فرصت برای بازدید مخاطبان بالقوه خدمات و محصولات شما خواهد بود. از سویی دیگر بیش از چند ده وب‌سایت فارسی درج و ثبت آگهی وجود دارد. این سایت‌ها بسیار پربازدید بوده و روزانه چندین کاربر نیازمند خدمات و محصولات شما از آن بازدید می‌کنند.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “راهنمای ثبت آگهی رایگان – معرفی 12 سایت ثبت آگهی”
    1. سلام ممنون . سایت دیوار خوبه

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.