پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کارگران نمونه شهرداری لاهیجان تجلیل شدند
    18 اردیبهشت 1402 - 3:11
    شناسه : 254231
    0

    همزمان با هفته کار و کارگر در مراسمی از کارگران نمونه شهرداری لاهیجان قدردانی شد.

    پ
    پ

    1683451561 - کارگران نمونه شهرداری لاهیجان تجلیل شدند -

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شهرستان، از کارگران نمونه شهرداری لاهیجان تجلیل شد.

    این مراسم با حضور ابراهیم انصاری، دادستان لاهیجان، اسداله نظری معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری، رضا زنده دل، شهردار، بهمن کنعانی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام و المسلمین مظفری معاون دادگستری، علیجانی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندهان نظامی و انتظامی و کارفرمایان و کارگران در سالن همایش شهرداری لاهیجان برگزار شد.

    رضا زنده دل، شهردار لاهیجان در این مراسم از کارگران شهرداری برای کمک به مدیریت شهری قدردانی کرد و افزود: شهرداری لاهیجان دارای بیشترین نیروی کارگری در شهرستان می باشد و ما در جریان معضلات این قشر هستیم و برای کمک به ارتقای معیشتی این عزیزان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

    وی گفت: در بحث معیشت، مدیریت شهری لاهیجان تلاش می کند با پرداخت حقوق و سبد های حمایتی از زحمات کارگران قدردانی نماید.

    وی گفت: در طول یک سال گذشته همه تلاش های صورت گرفته در مدیریت شهری، مدیون زحمات کارگران شهرداری می باشد.

    زنده دل اضافه کرد: نیروی انسانی به عنوان سرمایه یک سازمان و ارگان است و ما توجه به سرمایه های خود را در اولویت قرار دادیم.

    شهردار لاهیجان افزود: در مقابل از کارگران و کارکنان شهرداری انتظار داریم در اجرای برنامه ها و اهدافی که تعیین کردیم کمک حال ما باشند و دست ما را بگیرند و همدل و همراه با ما بوده تا بتوانیم در پایان این دوره کارنامه قابل قبولی برای مردم ارائه داده و بتوانیم شهر لاهیجان را به مراتب بالاتری برسانیم.

    زنده دل گفت:  از اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان هم که همیشه به ما کمک کردند و با مصوبات خود در جهت حمایت از پرسنل و معیشت کارکنان همراه بودند قدردانی می نمایم.

    وی اضافه کرد: امروز تعدادی از کارگران به عنوان نمونه معرفی می شوند اما  از نظر من همه کارگران شهرداری لاهیجان نمونه هستند.

    بهمن کنعانی رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این مراسم از زحمات کارگران شهرداری که در طول سال به مردم خدمت رسانی می کنند قدردانی کرد.

    وی افزود: امروز در دنیا، نیروی انسانی، سرمایه اصلی است و همه تلاش اعضای شورای شهر و شهردار توجه به نیروی انسانی و وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری می باشد.

    وی گفت: در سال ۱۴۰۲ علاوه بر توجه به وضعیت معیشتی کارکنان، اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی هم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

    کنعانی افزود: از همه مدیران و کارکنان شهرداری هم انتظار داریم آماده خدمت رسانی به شهروندان باشند و امیدواریم با کمک همه عزیزان بتوانیم شورا و شهرداری را به جایی برسانیم که همه شهروندان از عملکرد ما راضی بوده و احساس آرامش نمایند.

    در این مراسم ۲۱ نفر از کارگران نمونه شهرداری لاهیجان مورد تجلیل قرار گرفتند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.