چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تعطیلات تابستون کجا برم ؟
    06 خرداد 1402 - 14:16
    شناسه : 254299
    1

    تعطیلات تابستان کجا برویم؟ بهترین مقصد جهت سفری به یادماندنی کجاست؟

    پ
    پ

    تعطیلات تابستون کجا برم ؟

    فصل تابستان به علت اینکه معروف به فصل تعطیلی و مسافرت است ، بهترین زمان برای رفتن به سفر است . مقصدهای مختلفی وجود دارد که شما میتوانید در اواخر بهار  و فصل تابستان به آنجا بروید .  زندگی شبانه روزه و بدون هیجان در طولانی مدت ، باعث میشود شما در محل سکونت خود دچار افسردگی و بی حوصلگی شوید . بهترین راه برای مقابله با این بیماریها ، رفتن به سفر است .در ادامه با ما همراه باشید تا 3 مقصد تابستانی را به شما معرفی کنیم .

    شهرستان دیلم

    شهرستان دیلم در استان بوشهر، پر از مناظر طبیعی است. این شهرستان با دارا بودن جنگل های ساحلی، آبشار ها، رودخانه های زیبا و قلعه گردان محلی خاص، یک مقصد گردشگری بسیار جذاب برای هرکسی است که به دنبال استراحت در تابستان است.

    images 1685166369 64719921c7572 - تعطیلات تابستون کجا برم ؟ - bamagardi

    یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه ، اسکله صیادی-تجاری دیلم است . همچنین بازار ماهی فروشان که در این منطقه قرار دارد ، موجب شده است تا گردشگران با حضور در کنار لنجهای صیادی و باری و تماشای خور ، لنجها و قایقها و همچنین خرید ماهی و میگوی تازه از این بندر بسیار زیبا لذت ببرند .وجود سه کمپین اقامتی در خیابان ساحلی ، کنار بازارچه ساحلی و گلزار شهدای گمنام این شهر که دارای پارکینگ ، آلاچیق ، آبخوری ، تانکرهای محصوص شستشو و … فضای مناسب و امنی را برای اقامت و حضور طولانی مدت گردشگران و میهمانان در تعطیلات تابستان و اواخر بهار فراهم کرده است .در بندر دیلم ، مانند تمامی مناطق جنوبی ایران ، بخش عمده غذای مردم را ، حیوانات دریایی تشکیل میدهند . پس ، شما اگر به این منطقه سفر کردید ، حتما از غذاهای آنجا امتحان کنید . یکی از معروف ترین غذاهای آنجا که باید امتحان کنید ، دوقوس اهی است . دیلمی ها این غذارا با ماهی حلوای سفید که از معروف ترین ماهی های جنوبی است درست میکنند . البته باید بدانید که این غذا بسیار تند است و اگر شما تحمل غذتهای تند را ندارید بهتر است از خوردن آن صرف نظر کنید .

    فیلبند روستایی بر فراز ابرها

    images 1685166391 64719937562a2 - تعطیلات تابستون کجا برم ؟ - bamagardi

    فیلبند یک روستا بر فراز ابرها در شمال ایران است که در استان مازندارن ، شهرستان نوشهر ، منطقه دهستان لاریجان قرار دارد . این روستا از لحاظ طبیعی یا آب و هوایی بسیار سرسبز و زیبا است . جنگل های سرسبز ، رودخانه و شلال های مانند شلام محمد کریم میتوانند مقصد های گردشگران داخلی و خارجی باشند .

    به دلیل زیبایی‌های طبیعی و تاریخی روستای فیلبند، تعداد زیادی از گردشگران از داخل و خارج از ایران هر ساله این منطقه را بازدید می کنند.

    در روستای فیلبند، شما میتوانید از جاذبه های گردشگری متنوعی لذت ببرید. بعضی از این جاذبه ها عبارتند از: 1. شلال محمدکریم2. جنگل های سرسبز و زیبا3. رودخانه های معدنی4. دو کوهستان سیمرغ و معمولان5. دو حرم مذهبی روستای فیلبند در فصل های مختلف آب و هوا های مختلفی را نیز تجربه میکند . از اوایل پاییز و با شروع سرما در این روستا ، اقامت و زندگی در آنجا بسیار سخت میشود و با فرا رسیدن زمستون و بارش برف ، ساکنان این منطقه ، آنجا را را ترک میکنند و به شهر و روستا های گرم تر در اطراف فیلبند میروند .

    در فصل بهار ، فیلبند تبدیل به یک سرزمین چهار فصل میشود . در یک روز ممکن است هوا آفتابی ، باران ، برف و رنگین کمان و تگرگ را با فواصل کوتاه در فیلبند تجربه کنید . اما این روستا ، از شروع خرداد ماه تا ابتدای پاییز ، بهترین هوا را دارد . در این میان آب و هوا خنک می ماند و شما میتوانید در شب های گرم تابستانی از هوای بسیار خنک در آنجا استفاده کنید .

    این روستا را میتوان یکی از بهشت های گمشده در ایران دانست .

    کوهرنگ بهشت سفید ایران

    images 1685166401 64719941dc5cc - تعطیلات تابستون کجا برم ؟ - bamagardiکوهرنگ یک منطقه زیبا و به یادماندنی در استان چهارمحال بختیاری است که هم به آب معدنی هایش معروف است و هم دشت لاله های واژگونش . در اواخر بهار و اوایل تابستان حسابی هوش از سر شما برده میشود . یکی از زیبایی و جذابیت های این منطقه این است که زیبایی های آن در هر فصلی متفاوت است . اگر شما در تهران زندگی میکنید بین شما و این دشت زیبا ، 7 ساعت بین شما و این بهشت سفید فاصله است . دلیلی که به این منطقه بهشت سفید ایران میگویند این است که 10 درصد از کل آب و هوای ایران از این ناحیه تموم میشود و جدا از آن در فصل زمستان با برف پوشیده است .همانطور که گفتم ، کوهرنگ در هر فصلی ، جاذبه های مخصوص خود را دارد . اگر شما میخواهید در اواخر بهار و تعطیلات خرداد ماه آنجا سفر کنید ، دشت شقایق های واژگوین یکی از مناطق پرگل ایران است و شما میتوانید یکی از زیباترین نقاط جهان را ببینید .این دشت بزرگ ترکیبی از سبزه و سرخی و سبزی شقایق ها است . در اواخر بهار و تابستان روزانه نزدیک به 50 هزار گردشگر از این منطقه دیدن میکنند . نکته ای که از شما میخوام تا بهش توجه کنید اینه که سعی کنید این گل ها را نچینید .به جای چیدن آنها ، با لاله های آنجا عکس بگیرید تا همه بتوانند از شگفتی های آنجا لذت ببرند .

    خاب خاب خاب !!! تا به این جا با چندین مقصد گردشگری در فصل بهار آشنا شدیم.ممکن است شما هم علاقه مند باشید تا با مقصد ها و مکان های گردشگری بیشتری آشنا شوید و اطلاعات کسب کنید.بهترین راه استفاده از مطالب خواندنی یک سایت گردشگری است.

    اما یک سایت گردشگری علاوه بر این نکته باید از چه امکاناتی بهره مند باشد؟

    در ادامه به معرفی چند تا از امکاناتی میپردازیم که یک سایت گردشگری باید داشته باشد.شمایی که مخاطب یک سایت هستید میتوانید از طریق این نکات سایت های دیگر را هم ارزیابی کنید و چه شما که صاحب یک وب سایت گردشگری هستید هم میتوانید با بهره برداری از این امکانات در سایت خود سبب رونق هر چه بیشتر کسب و کار خود شوید.

     از جمله امکانات سایت گردشگری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

    • خرید آنلاین و رزرو اینترنتی بلیط
    • نمایش پکیج های ترکیبی شامل انواع خدمات مسافرتی
    • ایجاد بخش اخبار مرتبط با تورهای آژانس مسافرتی
    • طراحی نمودن قسمت ارزانترین تورهای آژانس مسافرتی
    • اعلان ساعت کشورهای دیگر در سایت
    • نمایش سرویس های آژانس مسافرتی
    • تقسیم بندی تورها
    • دسته بندی کردن هتل ها
    • دانستنی های مهم پیش از مسافرت

    خرید آنلاین و رزرو اینترنتی بلیط

    از مهمترین امکاناتی که آژانس های مسافرتی در اختیار مردم میگذارند رزرو آنلاین آن میباشد. شاید از پر اهمیت ترین آیتم های تخصصی طراحی وب سایت گردشگری این قسمت باشد که تعیین میکند وب سایت می تواند چقدر بازخورد داشته باشد. چنین سرویسی در انتها می تواند وب سایت آژانس مسافرتی را تبدیل به کاربری از نوع فروشگاه اینترنتی نماید که درآمد مطمئن و قابل قبولی را عاید مالک کند.

    نمایش پکیج های ترکیبی شامل انواع خدمات مسافرتی

    ارائه پکیج های مسافرتی  به گونه ­ای که بتواند به شکلی زیبا و خوش نما در دید کاربران بدرخشد.باید این شرایط فراهم باشد تا کاربران در این فضا قرار گرفته و پس از پشت سرگذاشتن این قسمت به قسمت پرداخت آنلاین وارد شوند.

    ایجاد بخش اخبار مرتبط با تورهای آژانس مسافرتی

     قاعدتا در هر پکیجی که  برای مشتریانتان در نظر گرفته میشود در هر بازه زمانی ممکن است اتفاقاتی بیفتد که بهتر است در قالب بخشی به عنوان اخبار جای بگیرد و مشتریان بتوانند انتخاب های مناسبی داشته باشند .

    طراحی نمودن قسمت ارزانترین تورهای آژانس مسافرتی

    تعداد زیادی از افراد به دلایل مختلفی در آخرین لحظات اقدام به خرید تور های آژانس مسافرتی می کنند، و چون میخواهند به صرفه ترین تور ها را رزرو کنند از این بخش بسیار دیدن خواهند کرد.

    اعلان ساعت کشورهای دیگر در سایت

     طراحی این بخش از سایت در واقع نوعی احترام و ارزش گذاری به مشتریانتان است. به دلیل اینکه بسیاری از افراد از جای جای دنیا وب سایت آژانس مسافرتی را خواهند دید و ممکن است تمایل به دانستن زمان کشورهای مد نظر خود را داشته باشند.

    نمایش سرویس های آژانس مسافرتی

    این سرویس به این منظور ایجاد می شود تا مشتریان بتوانند بهتر با سرویس های آژانس مسافرتی آشنا شوند. مشتریان و آژانس های مسافرتی دیگر تمایل دارند از میزان گسترش کسب و کار سایت های مسافرتی مطلع شوند و این صفحه کمک می کند تا با کسب و کار آژانس های مسافرتی بهتر آشنا شوند. این صفحه برای اطمینان بیشتر مشتریانتان کمک زیادی خواهد کرد.

    تقسیم بندی تورها

    طبیعتا آژانس مسافرتی  در بازه های زمانی مختلف پکیج هایی شامل تورهای مختلف را ارائه خواهد کرد. به همین علت تقسیم بندی آن ها به انتخاب هوشمندانه کاربران کمک خواهد کرد.

    دسته بندی کردن هتل ها

     انتخاب این سرویس نه فقط برای دادن اطلاعات بلکه برای سفارش بهتر و جذب مشتریان می تواند لحاظ شود. افراد دوست دارند در مورد کم و کیف خدمات هتلشان اطلاعاتی را کسب کرده و بدانند در کدام هتل اقامت خواهند کرد. به منظور دسترسی سریعتر و بهتر مشتریان به این بخش باید سایت گردشگری بخشی برای جستو داشته باشد.

    معرفی بخش های مهم شهرها و کشورها به عنوان یک جاذبه توریستی

    این بخش برای جذب هر چه بیشتر کاربر ایجاد میشود. با این کار رتبه بندی وبسایت شما را در موتورهای جستجو مانند گوگل ارتقا میدهد. هر چه مطالب سایت بیشتر و بهتر باشد مشتریان بیشتری را به سمت آژانس مسافرتی شما خواهد کشاند. علاوه بر اینها میتوانیم به کمک تقسیم بندی کردن و نمایش جاذبه های توریستی بخشهای مختلف یک کشور کاربران بیشتری را برای آشنایی با آنها به وب سایت آژانس مسافرتی و گردشگری خود بکشانید .

    این ها بخشی از امکاناتی است که سایت های گردشگری باید داشته باشند اما نکته حائز اهمیت داشتن اطلاعات و دانستنی ها پیش از سفر است.همیشه در این فرصت ها لازم است، از جایی که می خواهیم برویم اطلاعات کافی داشته باشیم، تا باعث صرفه جویی در هزینه و بودجه بندی شود و یا حتی بتوانیم وقت هایمان در چندروز سفر مدیریت کنیم.

    خوشبختانه باماگردی اینجاست تا از زمان استفاده کنید و بهترین ها رو برای سفر خود بنابر هر هدفی که دارید، در نظر بگیرید.باماگردی با شعار ” با ما گردش برین” اینجاست تا قبل از این که مقصدتان را انتخاب کنید یا حتی تصمیم بگیرید چی بپوشید! با ما به صورت مجازی بگردید و یک پیش تجربه جالب و کارا رقم بزنید.

    مکان های معرفی شده در باماگردی

    معرفی مقصد های مختلف

    جاذبه های گردشگری 

    • جنگل
    • قله نوردی
    • رودخانه ها
    • غار
    • صحرا
    • ساحل
    • دریاچه

    جاذبه های شهری 

    • اماکن مذهبی
    • تاریخی
    • پارک
    • مرکز خرید
    • موزه

    پس اگر به دنبال راهی می‌گردید که بتوانید از تمامی ویژگی ها، جاذبه های گردشگری، مکان های دیدنی و… یک استان یا یک منطقه خاص هستید پیشنهاد ما بهره گیری از مطالب مفید باماگردی می‌باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.