×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بهترین رنگ تتو در تتو بومرنگ

هنگام سرمایه گذاری روی تتو، عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود: طراحی، محل قرارگیری و اندازه، سبک هنر تتو. اما یکی از عوامل مهم که اغلب نادیده گرفته می شود، رنگ تتو شما است. اولین و مهمترین سوال این است که «آیا من یک طرح رنگی می‌خواهم؟» ممکن است با رفتن به مرکز تتو تصور کرده باشید که طرح گل صورتی می‌گیرید، اما متوجه می‌شوید که صورتی به خوبی روی پوست شما ظاهر نمی‌شود. از طرف دیگر، ممکن است شما یک تتو زرد بزرگ می خواستید، اما متوجه شدید که زرد یکی از سخت ترین رنگدانه ها برای پاک کردن توسط لیزر است. هر سایه به طور منحصربه‌فردی بر روی انواع مختلف پوست واکنش نشان می‌دهد و مهم است که تمام اجزای موجود در ترکیب را وزن کنید. در اینجا، ما بهترین رنگ تتو را بسته به رنگ پوست شما، تطبیق پذیری و ماندگاری رنگدانه، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ویژگی منحصر به فرد پوست شما به جوهر بررسی می کنیم. در ادامه بخوانید و با بهترین رنگ تتو برای پوست خود آشنا شوید!

بهترین رنگ تتو که ماندگاری بیشتری دارد

در زیر یک راهنمای سریع برای رنگ‌های تتو آورده شده است که از رنگ‌هایی که بیشترین ماندگاری را دارند تا رنگ‌هایی که سریع‌تر محو می‌شوند رتبه‌بندی شده‌اند.

 سیاه و خاکستری: جوهرهای سیاه و خاکستری پررنگ ترین و متراکم ترین هستند. بنابراین، آنها مقاوم ترین رنگ ها در برابر محو شدن هستند. این ها برای هر رنگ پوستی مناسب هستند، به خصوص با پوست های برنزه یا سیاه. با مراقبت های بعدی مناسب، رنگ های سیاه و خاکستری تا ۱۰ سال یا بیشتر قبل از نیاز به روتوش ماندگاری دارند.

images 1685085306 64705c7adf221 - بهترین رنگ تتو در تتو بومرنگ - بهترین رنگ تاتو

آبی تیره: مانند جوهر سیاه، رنگ های تتو آبی تیره برای پوست های تیره مناسب هستند. آنها دارای رنگدانه های طولانی مدت هستند و همچنین می توانند تا ۱۰ سال دوام بیاورند.

قرمز، نارنجی، زرد و بنفش: این رنگ‌های تتو در پوست‌های روشن سریع‌تر محو می‌شوند و برای کار با پوست‌های حساس و دارای کک و مک بسیار بهتر‌ هستند. آنها معمولاً حدود هشت سال یا بیشتر قبل از نیاز به روتوش دوام می آورند.

 رنگ های پاستیلی و سفید روشن ترین رنگ های تتو هستند.بنابراین، آنها سریعترین رنگ را در بین همه رنگها محو می کنند. آنها معمولاً حدود پنج تا هشت سال قبل از محو شدن باقی می مانند. علاوه بر این، رنگ‌های جوهر پاستلی و سفید اگر به درستی انجام نشوند ممکن است مانند زخم به نظر برسند. رنگ تتو از مهمترین تجهیزات تتو می باشد.

درخشش در تاریکی: تتو های UV مد روز هستند زیرا با نور UV فلورسنت به نظر می رسند. با این حال، آنها به اندازه سایر رنگ های تتو دوام نمی آورند. اکثر هنرمندان تتو می گویند که تتو های درخشان در تاریکی می توانند سه تا پنج سال قبل از شروع محو شدن باقی بمانند.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین رنگ تتو

یکی دیگر از عواملی که باید در انتخاب رنگ تتو در نظر گرفته شود، تطبیق پذیری رنگ ها است: کدام رنگ ها با ظاهر کلی شما مطابقت دارند؟ معمولاً رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی تیره متنوع‌ترین رنگ‌ها هستند. اگر طراحی شما نیاز به رنگ دارد، باید عوامل زیر را در انتخاب رنگ تتو در نظر بگیرید:

ماندگاری رنگدانه چقدر است

دانستن ماندگاری رنگدانه به دو دلیل مهم است: برای اینکه بدانید در صورت لزوم می‌توانید کدام خالکوبی‌ها را با لیزر پاک کنید و همچنین بدانید کدام رنگدانه‌ها با گذشت زمان یکپارچگی خود را حفظ می‌کنند. رنگدانه های زرد، سبز و نارنجی مقاوم ترین رنگ ها در برابر پاک کردن تتو با لیزر هستند، بنابراین اگر در مورد نگرش خود نسبت به طراحی خود در ۲۰ سال آینده تردید دارید، ممکن است رنگ های دیگر را بی خطرتر را انتخاب کنید. به طور کلی، رنگ های زنده و غیر ارگانیک به سختی پاک می شوند. جوهر سفید در سریع‌ترین زمان محو می شود.

images 1685085306 64705c7ae76f1 - بهترین رنگ تتو در تتو بومرنگ - بهترین رنگ تاتو

قرارگیری در معرض نور خورشید

رنگ تتو در جایی از پوست شما قرار دارد که سلول‌های پوستی خاص پذیرنده نور هستند. این سلول های پوستی که نور گیرنده هستند ملانوسیت نامیده می شوند و زمانی که پوست شما در معرض نور خورشید قرار می گیرد ملانین ترشح می کنند. ملانین چیزی است که رنگ قهوه ای برنزی را ایجاد می کند که پس از چند ساعت گذراندن زیر نور خورشید روی پوست شما ظاهر می شود. وقتی ملانین با رنگدانه جوهر مخلوط می شود، تتو شما کدر می شود. اینکه چقدر زمان را زیر نور خورشید می گذرانید موضوعی است که باید در نظر بگیرید، زیرا ممکن است به طور قابل توجهی طرح تتو شما را تغییر دهد .

چقدر پوست جوهر را می گیرد

رنگدانه های سیاه و آبی معمولاً در پوست شما به بهترین شکل قابل تحمل هستند: آنها به راحتی جذب می شوند و با کمترین تلاش پاک می شوند. افرادی که پوست روشن‌تری دارند، رنگدانه تتو بیشتری نشان می‌دهند، در حالی که افرادی که پوست تیره‌تر دارند، قبل از اینکه هر چیزی نشان داده شود، به غلظت بیشتری از رنگدانه نیاز دارند. بسته به اینکه می‌خواهید طرحتان چقدر جسورانه باشد، باید رنگی را انتخاب کنید که این هدف را محقق کند: اگر می‌خواهید خالکوبی شما ظریف باشد، رنگدانه‌های سفید یا خاکستری را انتخاب کنید. اگر می خواهید خالکوبی شما چشم نواز باشد، رنگدانه سیاه تیره را انتخاب کنید.

در مجموع، رنگ عامل بسیار مهمی در فرآیند تصمیم گیری برای انجام تتو است و همیشه تصمیم ساده ای نیست. هنگامی که همه متغیرهای مورد بحث را در نظر گرفتید، باید با هنرمند تتو خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که همه رنگ ها در طرح مکمل هستند و با ظاهر کلی شما سازگار هستند.

فروشگاه تتوبومرنگ، ارائه دهنده بهترین تجهیزات تتو شامل دستگاه تتو ، رنگ، سوزن تتو و … در کشور می باشد. همچنین می توانید برای خرید کراتین مو، بوتاکس مو و .. به ما مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.