جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باران، ۷ داعشی را در عراق کشت
    06 دی 1395 - 0:15
    شناسه : 25466
    0

    یک منبع امنیتی استان کرکوک عراق از هلاکت ۷ عنصر داعشی در جنوب غربی این استان خبر داد. به گزارش «بامردم»،  پایگاه السومریه نیوز عراق، به نقل ازاین منبع امنیتی، نوشت بارش باران موجب فرو ریختن یکی از تونل های داعش در بخش الحویجه (۵۵ کیلومتری جنوب غربی کرکوک) شد که بر اساس اطلاعات به […]

    پ
    پ

    یک منبع امنیتی استان کرکوک عراق از هلاکت ۷ عنصر داعشی در جنوب غربی این استان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»،  پایگاه السومریه نیوز عراق، به نقل ازاین منبع امنیتی، نوشت بارش باران موجب فرو ریختن یکی از تونل های داعش در بخش الحویجه (۵۵ کیلومتری جنوب غربی کرکوک) شد که بر اساس اطلاعات به دست آمده، هفت داعشی که از ترس حملات هوایی به آنجا پناه برده بودند، کشته شدند.

    این منبع که خواستار پنهان ماندن هویتش شد، افزود: «باران به افرادی که در حال فرار از بخش الحویجه بودند این امکان را داد تا بتوانند مین هایی کاشته شده توسط داعش، د رمسیرهای فرار خانواده ها را شناسایی کنند».

    گفتنی است بخش الحویجه و مناطق الرشاد، الزاب و العباسی، واقع در جنوب غربی کرکوک، از دهم ژوئن ۲۰۱۴ به تصرف داعش درآمده و بیش از ۱۵۰ هزار غیر نظامی نیز از زمان سیطره داعش به سوی کرکوک فرار کرده اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.