×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سخنگو و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: طبق بررسی های صورت گرفته توسط پزشکی قانونی، این زن با برخورد جسم سخت به ناحیه سر و گردن به قتل رسیده است.

به گزارش«لاهیجان»، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، سخنگو و معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ماموران نیروی انتظامی پاسگاه خشت مسجد، در پی دریافت گزارش های مردمی از کشف جسد زنی در داخل رودخانه پسیخان مطلع و بلافاصله در محل حضور یافتند.
این مقام انتظامی در ادامه اذعان کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل و تحقیقات پلیسی، مشخص شد که جسد متعلق به زنی ۵۶ ساله اهل و ساکن لاهیجان است که طبق اعلام خانواده قربانی به پلیس، او روز قبل از حادثه با یک دستگاه خودروی پژو، لاهیجان را ترک کرده بود.
وی با اعلام اینکه خانواده قربانی با حضور در پاسگاه جسد را شناسایی کردند، بیان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته توسط پزشکی قانونی، این زن با برخورد جسم سخت به ناحیه سر و گردن به قتل رسیده است.
جعفری خیرخواه با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس برای کشف خودروی مقتول و کشف راز این قتل ادامه دارد، اظهار کرد: جزئیات این پرونده به محض روشن شدن زوایای پنهان آن، برای مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

%d9%be%d8%b3%db%8c%d8%ae%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%b4%d8%aa-970x1024

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.