جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41544 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاربرد کولر صنعتی سلولزی
    16 خرداد 1402 - 17:29
    شناسه : 255476
    1

    کولر صنعتی سلولزی یکی از بهترین سیستم های خنک کننده محیط‌های بزرگ و صنعتی است که در سوله، انبار، نمایشگاه، تعمیرگاه و… کاربرد دارد.

    پ
    پ

    کولر سلولزی صنعتی

    کولر صنعتی سلولزی یکی از انواع کولرهای آبی است که در محیط‌های صنعتی بکار می‌رود و بهترین کولر برای خنک کردن سوله، انبار، گلخانه‌ها، تعمیرگاه، ساختمان‌های تجاری و اداری و… می‌باشد.

    نسل قدیم کولرها، با استفاده از پوشال کار می‌کردند اما امروز نوع جدید کولرها تحت عنوان کولر سلولزی تولید می‌شوند که سرمایش بسیار بهتری نسبت به دیگر محصولات مشابه دارند.

    شرکت گرماسرما سازه تولیدکننده انواع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، کولر صنعتی سلولزی را با بهترین کیفیت و استفاده از قطعات مرغوب تولید می‌کند که این محصول بسیار کارآمد بوده و در ظرفیت‌های مختلف عرضه می‌شود. کولرهای گرماسرما سازه با ۳ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به دست مشتریان می‌رسد.

    کولر صنعتی سلولزی چیست؟

    کولرهای معمولی از پوشال تغذیه می‌کنند و خنک شدن هوا به این صورت است که پوشال‌ها آب را در درون خود نگه داشته و باعث می‌شوند هوای موردنظر خنک شود. کولرهای سلولزی نیز تقریبا به همین صورت عمل می‌کنند اما با این تفاوت که پد سلولزی جایگزین پوشال شده است که همین پدها باعث می‌شوند هوا بسیار خنک‌تر و مطبوع‌تر باشد.

    نوع کارکرد پدهای سلولزی به این شکل است که، پد موردنظر با جذب آب بسیار، مرطوب شده و هنگامی که هوای گرم وارد بدنه می‌شود، آن را با رطوبت خود تعویض کرده و با عبور آب و باد از واسطه‌ی تبخیری، هوای خنک را تولید کرده و تفاوت مهم در میزان تراکم پدها می‌باشد.

    کولر سلولزی را می‌توان چه در محیط‌های صنعتی و چه در محیط‌های کارگاهی و حتی خانگی نیز استفاده کرد. این کولرآبی پیشرفته بوده و هیچگونه آلودگی را به داخل محل انتقال نمی‌دهد و هوایی که ایجاد می‌کند تازه و از درون بدنه دستگاه است.

    نکته مهمی که با خرید کولر سلولزی امکان‌پذیر است این می‌باشد که مصرف برق پایینی داشته و به شکل بهتر و بهینه‌تر از انرژی برق استفاده می‌نماید تا در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی شود.

    بدنه کولر آبی صنعتی سلولزی نیز نسبت به پوشال مقاوم‌تر بوده و با توجه به پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای (که دارای ضخامت بالا و مقاومت عالی است) در برابر نور خورشید، رطوبت و خوردگی استحکام بالایی دارد. در این نوع از کولرها این امکان وجود دارد که دمش و مکش با استفاده از اینورتر صورت بگیرد.

    قسمت‌های اصلی کولر آبی سلولزی هم شامل: بدنه کولر، موتور، پد سلولزی، کف دستگاه، فن و یا دمنده می‌شود. باید اشاره کرد که پدهای سلولزی این قابلیت را دارند که در تمام کولرها چه نوع خانگی و چه تجاری و صنعتی استفاده شوند و در تمام آن‌ها بهترین عملکرد را داشته باشند.

    کولر صنعتی سلولزی همان کولرهای سلولزی است که بالاتر ذکر کردیم اما با این تفاوت که در ظرفیت‌های بالاتر تولید می‌شوند و مشخصا برای محیط‌های بزرگ کاربرد دارند.

    ظرفیت‌های کولر صنعتی سلولزی شامل: کولر ۱۸ هزار متر مکعب بر ساعت، ۳۰ هزار، ۴۰ هزار، ۵۰ هزار، ۶۰ هزار و ۷۰ هزار تولید و عرضه می‌شود و تا ۴۰ متر پرتاب باد داشته و همچنین تا ۸۰۰ متر مربع را به راحتی خنک می‌کنند.

    نکته مهم در خصوص کولر صنعتی سلولزی این است که با توجه به نوع تولید و اساس کار کولر صنعتی سلولزی، این کولرهای صنعتی افزایش ۴ تا ۵ برابری سطح تبخیر و همچنین افزایش ۵ برابری عمر کولرهای سلولزی نسبت به کولرهای پوشالی می‌باشد. راندمان این دستگاه نیز بسیار بالا بوده و از جمله قابلیت‌های کولر سلولزی صنعتی است.

     کولر سلولزی صنعتی

    کاربرد کولر صنعتی سلولزی

    کولرهای سلولزی صنعتی با توجه به نوع تولید و اساس کار آن‌ها دارای کاربردهای بسیاری هستند که عبارتند از:

    • انبارها و سوله‌ها
    • سالن‌های تولید
    • گلخانه و مرغداری
    • مراکز تجاری و پاساژ
    • نمایشگاه و تعمیرگاه
    • آشیانه هواپیما
    • کارخانه‌جات
    • و …

    مزیت های کولر صنعتی سلولزی

    1. کولرهای سلولزی سیستم سرمایشی مناسبی برای محیط هایی که دارای کانال کشی کم و کوتاهی دارند که با استفاده از قیمت مناسب در مقابل سیستم های سرمایشی دیگر است.
    2. دارای سایز بندی مختلف هستند که متناسب با درخواست مشتری تولید و عرضه می شوند.
    3. دارای بازدهی سرمایشی متناسب در جریان هوا قرار دارند.
    4. باعث جلوگبری از ورود ذرات معلق و گردوغبار به سیستم می شود.
    5. دارای جا به جایی آسان و عدم اشغال نکردن محیط مورد نظر.
    6. دارای محافظت از پد، فن، پروانه می باشد.
    7. دارای قیمت پایین تر از کولرهای مشابه است.
    8. دارای سیم کنترلی و ترموستات می باشند.
    9. دارای حجم کم مصرفی در آب و برق هستند.
    10. دارای خاصیت زد پوسیدگی و زد زنگ زدگی در مقابل رطوبت هوا هستند.
    11. در صرفه جویی تلف شدن حرارت و پخش کردن یکنواخت هوا نقش بسزایی دارد.
    12. این سیستم سرمایشی در خروجی و پرتاب هوا، باد و سرما به محیط نقش مهمی دارند.

    مشخصات و عملکرد پد سلولزی

    پد سلولزی از ﻻﯾﻪ‌ﻫﺎی بسیار زیادی از ورق‌های ﻧﺎزک و ﻣﻮج‌دار ﮐﺎﻏﺬ ﮐﺮاﻓﺖ بوده و با استفاده از خمیر کاغذ شیمیایی ساخته و تولید می‌شود. این کاغذها که از تکنیک‌های کارامد در سیستم‌های سرمایش تبخیری است، توانایی جذب آب بالا را دارد. این لایه‌های کاغذ باعث می‌شود تا سرتاسر پدها و کولر آب به صورت یکنواخت و کامل پخش شود.

    جریان داشتن ﻫﻮا در ﻻﯾﻪ‌ﻫﺎی ﺧﯿﺲ ﭘﺪ ﻣﻮﺟﺐ ﺗﺒﺨﯿﺮ ﺣﺪاﮐﺜﺮی آب می‌شود و در نتیجه سردکنندگی بالاتر و ﺧﻨﮑﺎی قابل قبولی اﯾﺠﺎد شده و باعث می‌شود به دما و درجه‌ای که برای محیط‌مان در نظر داریم برسیم.

    در مورد پد سلولزی لازم است این مهم را بدانیم که این پدها در مقابل مواد شیمیایی مقاومت بالایی داشته و در برابر تجزیه و فاسد شدن نیز استقامت بسیاری دارد.

    همچنین از دیگر نکات مهم در خصوص این محصول، خاصیت آنتی باکتریال آن است. این ویژگی باعث شده تا در هزینه‌های جانبی برای جلوگیری از شیوع و گسترش باکتری و… صرفه‌جویی شود.

    - کاربرد کولر صنعتی سلولزی - کولر آبی

    مزایا و معایب پد سلولزی

    مثل تمام محصولات دیگر، پدها و کولر سلولزی نیز دارای معایب و مزایایی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

    عمر مفید پد تا ۵ برابر بیشتر از پوشال

    کاهش مصرف برق به دلیل افت فشار پایین

    راندمان بالا و فاقد آسیب‌های محیط زیستی

    نصب آسان، شستشو و نگهداری بدون دردسر

    جلوگیری از انتقال باکتری‌ها و بوی نامطبوع

    سرعت رسوب‌گذاری پایین‌تر

    عملکرد خنک‌تر در طول فصل تا ۳ درصد

    خرید کولر صنعتی سلولزی

    برای خرید کولر سلولزی در ظرفیت صنعتی آن می‌توانید شرکت گرماسرما سازه شرق را انتخاب کنید. مجموعه گرماسرما سازه سال‌هاست که مدرن‌ ترین و با کیفیت‌ ترین کولرهای صنعتی را تولید و عرضه می‌نمایند و در رزومه خود افتخار همکاری با نهادهای رسمی و بزرگ کشور را دارد.

    کولر سلولزی گرماسرما سازه را می‌توانید با خیالی آسوده خریداری کنید. کافی است با شماره ۲۲۰۳۲۰۰۲-۰۲۱ تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کرده و بتوانید محصولی که مدنظرتان است را خریداری نمایید.

    لازم به ذکر است گرماسرما سازه تولیدکننده گرماتاب نیز است. اگر برای‌تان سوال است که سیستم گرماتاب چیست باید بگوییم این محصول که با نام هیتر تابشی لوله‌ای نیز شناخته شده، بهترین سیستم جهت تامین گرمایش و گرم کردن محیط‌های صنعتی و رستورانی و گلخانه‌ای است. همچنین این شرکت افتخار دارد که برای خنک کردن محیط های صنعتی و گلخانه‌ای و رستورانی، سیستم مه پاش گلخانه و صنعتی را نیز عرضه می‌کند.

    ** خرید از گرماسرما سازه؛ خریدی مطمئن و آسوده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.