×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تمامی کسب و کارها و مشاغل از تولیدی ها و کارخانجات بزرگ گرفته تا کارگاه های کوچک برای انجام کارهای خود و درآمدزایی به کارگر نیاز دارند. این شرکت ها طیف وسیعی از تخصص و مهارت ها را شامل می شوند. ولی برخی از کارها بدون نیاز به هیچ گونه تخصص و مهارتی می باشد. شرکت خدماتی تیک شهر بخشی تحت عنوان استخدام کارگر ساده و کارگر روزمزد در تهران دارد. این بخش حتی برای افراد فاقد مهارت و تخصص نیز مناسب است. بنابراین اگر شما نیز برای گذراندن امور زندگی نیاز به کار و اشتغال دارید استخدام در تیک شهر بهترین گزینه به شمار می رود.

word image 255535 1 scaled - استخدام کارگر ساده - استخدام

استخدام کارگر ساده در تهران

تهران بزرگ ترین شهر ایران است که در اطراف آن شرکت های بسیار زیادی وجود دارد. تمامی شرکت ها برای تامین نیروی انسانی خود به شرکت های خدماتی مراجعه می کنند. کارگر ساده در ازای کاری که انجام می دهد هزینه دریافت می کند. شرکت پرستاری تیک شهر با کارگران خود قرارداد عقد می نماید تا در صورت تماس مشتریان نزدیک ترین نیروهای خود را اعزام کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با این شرکت خدماتی نظافتی تماس بگیرید.

استخدام کارگر ساده ساختمانی

با افزایش ساخت و ساز در کلان شهر تهران، درخواست کارگر برای این صنف نیز افزایش یافته است. کارگران ساختمانی که تخصص و یا تجربه کار ساختمانی را دارند هزینه بیشتری دریافت خواهند کرد. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر انواع مهارت های ساختمانی را در شرکت خود استخدام کرده است. اگر شما نیز به کار ساختمانی علاقه مند هستید می توانید از طریق این شرکت برای اشتغال به ساختمان های در حال ساخت تهران اعزام شوید.

استخدام کارگر ساده روزمزد

نیروی غیر ماهر یا همان کارگر ساده در اکثر شرکت ها و تولیدی ها مورد نیاز می باشد. این نیروها بر اساس توانایی و نیاز کارفرما برای کار مشخصی آموزش می بینند. کارگران ساده به کار خود متعهد هستند و با اخلاق حرفه ای رضایت مشتریان را جلب خواهند کرد. کارگران ساده اغلب به صورت روزانه و یا پاره وقت مشغول به کار می شوند. استخدام کارگر روزمزد و استخدام کارگر نظافت منزل هم به نفع کارفرما و هم به نفع کارگر می باشد. امروزه بسیاری از افراد برای اشتغال به کار در میادین و خیابان ها تجمع می کنند تا کارفرما آن ها را به صورت روزمزد استخدام کند. ولی با پر کردن فرم استخدام در تیک شهر نیازی به این کار نیست و شما در خانه نشسته و منتظر تماس شرکت نظافتی تیک شهر خواهید بود.

کارگران ساده نیاز به چه مهارت هایی دارند؟

در صورت داشتن مهارت کارگر، امکان استخدام آن ها بیشتر است. بسیاری از شرکت ها نیاز به مهارت خاصی دارند. به عنوان مثال لوله کش و جوشکار با دریافتی بیشتر و در شرکت های معتبر استخدام می شوند. ولی افراد فاقد مهارت نیز می توانند به صورت روزانه و یا ساعتی در شرکت ها فعالیت خود را آغاز کنند. به عنوان مثال شرکت برای تامین کارگر ساده برای تولید یک روز خود نیاز به کارگر ساده برای بسته بندی دارد. در این حالت با شرکت نظافتی تیک شهر تماس می گیرد. این شرکت نیز بر اساس کارکرد مناسب ترین نیروی خود را به شرکت اعزام می کند.

word image 255535 2 - استخدام کارگر ساده - استخدام

استخدام کارگر ساده خط تولید

شرکت های تولیدی درخواست بسیار بالایی برای کارگر روزمزد دارند تا با کمک آن ها سفارشات خود را تکمیل کنند. بسیاری از تولیدی ها برای تامین نیروی مورد نیاز خود از کارگران خیابانی استفاده می کنند. ولی در کار و اخلاقیات این افراد هیچ تضمینی نیست و نمی توان روی کمک های آن ها حساب کرد. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر تنها افرادی امین و مورد اعتماد را استخدام می کند. شما نیز می توانید به تیم تخصصی تیک شهر پیوسته و بدین طریق هزینه های زندگی خود را تامین نمایید.

دستمزد کارگر ساده چقدر است؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم، کارگران ساده به صورت پاره وقت، روزانه و یا ساعتی استخدام می شوند. هر شرکت تولیدی و خدماتی بر اساس ساعات کاری و وظایف به نیروها هزینه پرداخت می کنند. دستمزد کارگر ساده به مسئولیت کارگر، مهارت های آن ها، محل اعزام و مواردی از این قبیل بستگی دارد. شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر با دریافت پایین ترین درصد از نیروهای استخدامی خود بیشترین سود را برای آن ها رقم می زند. شما نیز می توانید به منظور دریافت بیشترین قیمت در تیک شهر استخدام شوید.

کارگر ساده چه ویژگی هایی دارد؟

اخلاق حرفه ای یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که شرکت های خدماتی نظافتی برای استخدام در اولویت قرار می دهد. زیرا در صورت رضایت مشتریان از خدمات نیروهای اعزامی، مجدد برای سایر کارها از این شرکت کمک می گیرند. شرکت تیک شهر به طور دائم به دنبال نیرو مناسب است و خدماتی مثل نظافتچی در تهران و نظافت منزل فوری در تهران بسیار اهمیت دارند و نیروهای استخدامی نیز باید این شرایط را داشته باشند. از دیگر ویژگی های استخدام در تیک شهر می توان به مهارت و تجربه، منظم و خوش قول بودن، وجدان کاری، مهارت ارتباطی بالا، هوش و یادگیری خوب و … اشاره کرد.

word image 255535 3 - استخدام کارگر ساده - استخدام

استخدام کارگر ساده چه مراحلی دارد؟

برای استخدام کارگر ساده در شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر نیاز به طی مراحل پیچیده نیست. کارگران تنها کافیست که حسن انجام کار خود را در این شرکت به اثبات برسانند. برای استخدام در شرکت تیک شهر باید فرم این شرکت را پر کرده و با با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. اگر شما حتی مهارت و تخصص خاصی ندارید نیز می توانید از طریق شرکت تیک شهر برای کار اعزام شوید.

استخدام کارگر ساده در تیک شهر

شرکت خدماتی نظافتی تیک شهر تیمی بسیار حرفه ای از افراد دارای مهارت و کارگر ساده را استخدام کرده است تا زمینه ای برای اشتغال شهروندان تهرانی را فراهم کند. این شرکت در هنگام استخدام تمامی اطلاعات فرد از جمله مدارک هویتی، گواهی عدم اعتیاد و سوء پیشینه و … را دریافت خواهد کرد. از طرفی شرکت امنیت کارگران را نیز تضمین می کند. برای دریافت فرم استخدام تیک شهر وارد این سایت شده و به بخش استخدام مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.