×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

hi-glass-asli.jpg

آیا چیزی در مورد انواع کابینت آشپزخانه ۱۴۰۲ می‌دانید؟ آیا از کابینت هایگلاس و مزایای این نوع کابینت چیزی شنیده‌اید؟ آیا می‌دانید قیمت کابینت در بازار ایران چگونه است؟

همان طور که می‌دانید مهم‌ترین بخش هر خانه آشپزخانه آن است و مهمترین قسمت این بخش در طراحی دکوراسیون مربوط به کابینت آشپزخانه است. در واقع روح همه آشپزخانه‌ها تا حد زیادی به رنگ، ترکیب‌بندی و جنس کابینتی دارد که برای آشپزخانه انتخاب می‌شود.

در گذشته اغلب کابینت‌ها از جنس چوب و یا فلز بوده‌اند اما با پیشرفت تکنولوژی جنس‌های مختلف و مدل‌های متنوع‌تری از کابینت‌ها وارد بازار شدند که با هر نوع سلیقه، بودجه و هر نوع فضایی مطابقت دارند.

شما به راحتی می‌توانید کابینت آشپزخانه مورد نظر خود را بر اساس مقدار فضایی که در اختیار دارید از مدل‌های مختلف با جنس‌های متفاوت بر حسب بودجه خود خریداری و نصب کنید.

به طور کل انواع کابینت آشپزخانه در دو سبک مدرن و کلاسیک تولید شده و مدل‌های مختلف کابینت در این دو سبک قرار می‌گیرند. ساختار تمامی این کابینت‌ها از دو بخش بدنه و درب تشکیل شده است.

بدنه‌ها تقریباً در تمامی کابینت‌ها به یک شکل هستند و تنها تفاوت آنها در نوع درب آن است که از دو بخش روکش و بدنه خام تولید می‌شوند. مغز اکثر درب‌ها از ام دی اف خام بوده و تنها روکش درب‌ها هستند که در کابینت‌های مختلف با هم متفاوتند.

عواملی همچون نوع سبک خانه، اندازه آشپزخانه، میزان نور آشپزخانه، رنگ کابینت، کاربرد آشپزخانه، مقدار فضای آشپزخانه، و… در انتخاب کابینت مناسب بسیار تأثیرگذار هستند.

در کل انواع کابینت آشپزخانه شامل کابینت ام دی اف، کابینت پی وی سی، کابینت هایگلاس، کابینت وکیوم(ممبران)، کابینت با روکش چوب، کابینت تمام چوب و کابینت فلزی می‌باشند.

در این مقاله ما به طور خلاصه به بررسی کابینت هایگلاس خواهیم پرداخت و مزایا و ویژگی‌های این نوع کابینت آشپزخانه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید و در صورت نیاز به صورت جامع تر در مورد کابینت های گلاس و مزایا و معایب آن بخوانید.

کابینت هایگلاس چیست؟

hi-glass-dakheli.jpg

کابینت‌های هایگلاس نوع متفاوتی از گونه ام دی اف هستند که بسیار مدرن، شیک و زیبا بوده و سطحی بسیار براق دارند. این براقیت باعث بازتاب نور شده و در نتیجه فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر از حد واقعی خود جلوه می‌دهند. برای بدنه این نوع کابینت از ام دی اف سفید و برای سایر بخش‌های آن که قابل رویت هستند همانند درب‌ها از جنس‌های ورق هایگلاس استفاده شده است این ورقه‌ها نسبت به ام دی اف از روکش قوی‌تر و ضخیم‌تر ساخته شده‌اند به همین دلیل قیمت کابینت هایگلاس نسبت به سایر کابینت‌ها کمی گران‌تر است ولی به دلیل مقاومت، کیفیت و زیبایی که دارند بسیار مقرون به صرفه هستند.

این نوع از کابینت آشپزخانه علاوه بر زیبایی، از تنوع رنگی بالا نیز برخوردار بوده و به راحتی قابل شستشو هستند. همچنین به دلیل صیقلی بودن در برابر گرد و غبار از قدرت جذب کمتری برخوردار هستند اما تنها مشکل آن این است که اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند.

در انتخاب کابینت آشپزخانه از جنس هایگلاس سعی کنید که رنگ سفید یا نقره‌ای آن را خریداری کنید زیرا بر روی این رنگ‌ها اثر انگشت خودنمایی نکرده و با یک دستمال نیمه مرطوب به راحتی پاک می‌شوند.

کابینت هایگلاس به دلیل صاف و براق بودن در برابر خراش آسیب پذیرند و چون از جنس ام دی اف هستند در برابر رطوبت نیز از مقاوت کمتری برخوردارند. از پر طرفدارترین رنگ‌های این نوع از کابینت آشپزخانه می‌توان به رنگ سفید، سفید طوسی، سفید اکلیلی، سفید طلایی، سفید قهوه‌ای و کرم اشاره کرد.

مزایای کابینت هایگلاس

کابینت‌های هایگلاس نسبت به سایر کابینت‌ها از مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند. برخی از این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:

درخشندگی بالایی دارند: این ویژگی اصلی‌ترین مزیت کابینت هایگلاس محسوب می‌شود و اکثر خریداران نیز به همین دلیل آن را خریداری می‌کنند زیرا وجود این نوع کابینت آشپزخانه فضای داخلی آشپزخانه را شیک و لوکس جلوه می‌دهد.

به راحتی تمیز می‌شوند: این نوع کابینت آشپزخانه به دلیل صاف و صیقلی بودن سطح آن به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می‌شوند و اثری از لک، چربی، گرد و غبار بر روی آن باقی نمی‌ماند.

دوام بالایی دارند: این کابینت‌ها از ورقه‌ها و روکش بسیار مقاوم و ضخیم ساخته شده‌اند و در برابر اشعه آفتاب و حرارت بیشترین مقاومت را از خود نشان می‌دهند. طول عمر کابینت هایگلاس بسیار بالاتر از کابینت‌های دیگر است.

دارای طرح‌های متنوع هستند: این نوع از کابینت آشپزخانه دارای طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت هستند و این تنوع طرح و رنگ انتخاب را برای تمام سلیقه‌ها آسان کرده است.

مناسب بودن قیمت کابینت‌های گلاس: این کابینت‌ها با توجه به مقاومت و طول عمر بالایی که دارند از قیمت نسبتاً خوب و با صرفه‌ای برخوردار هستند و نسبت به کابینت‌های چوبی، ممبران و انزو ارزان‌ترند.

وود استون

شرکت تولیدی وود استون یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های کابینت‌سازی در ایران است که در زمینه طراحی، ساخت و اجرای انواع کابینت آشپزخانه به هموطنان ارائه خدمت نموده است.

این مجموعه علاوه بر تولید انواع کابینت، در زمینه طراحی داخلی ساختمان نیز مبادرت داشته و ایده‌های به روز و کلاسیکی را در مورد دکوراسیون خانه ارائه می‌دهد.

وود استون اجرا کننده انواع کابینت آشپزخانه از جمله کابینت‌های کلاسیک، مدرن و نئو کلاسیک در ایران است.

قیمت کابینت‌های این شرکت از جمله قیمت کابینت‌های گلاس، بسیار ارزان‌تر از کابینت‌های موجود در بازار بوده و پس از دریافت سفارش متناسب با هر نوع سلیقه و بودجه ای کابینت آشپزخانه مدرن و زیبایی را به سرعت طراحی، تولید و نصب می‌کنند.

برای مشاهده تمامی محصولات وود استون می‌توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و ضمن بازدید از تمامی نمونه کابینت‌های تولیدی این شرکت، جهت انتخاب و اجرای این کابینت‌ها و حتی اجرای دکوراسیون داخلی خانه‌هایتان از راهنمایی مشاورین این شرکت نیز بهرمند شوید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. امیر

    کابینت های گلاس یکی از بهترین کابینت های موجود می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.