جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای رئیس؛ چرا ویژه خواران را معرفی نمیکنید ؟؟
    08 دی 1395 - 21:29
    شناسه : 25590
    0

    در چند روز گذشته مطلبی به نقل از رئیس شورای شهر لاهیجان در یکی از کانال های تلگرامی منتشر گردید و در آن ایشان به ویژه خاری ویژه ها … اشاره داشتند . اختصاصی بامردم | فریدون خوشبو آقای رئیس؛ چرا ویژه خواران را معرفی نمیکنید ؟؟ چند ماه به انتخاب شورا مانده است و […]

    پ
    پ

    photo_2016-12-28_21-06-39

    در چند روز گذشته مطلبی به نقل از رئیس شورای شهر لاهیجان در یکی از کانال های تلگرامی منتشر گردید و در آن ایشان به ویژه خاری ویژه ها … اشاره داشتند .

    اختصاصی بامردم | فریدون خوشبو
    آقای رئیس؛ چرا ویژه خواران را معرفی نمیکنید ؟؟

    چند ماه به انتخاب شورا مانده است و فضاهای مجازی تبدیل شده است به ابزاری مناسب جهت کسانی که قصد دارند برای شورای آینده شهر؛ خودشان را کاندیدا بکنند و همه روزه شاهد پیدایش انواع و اقسام گروه های تلگرامی با نامهای مختلف هستیم که در واقع کاربرد اصلی شان تبلیغات انتخابی می باشد .

    از طرف دیگر افراد شورای فعلی نیز با اتکا به تجربیات انتخاباتی خود در گذشته؛ در فکر تصاحب کرسی های آینده شورا هستند و آن را حق مسلم خود می دانند و در این روز ها شاهد هستیم که با خود افشاگری و خود درگیری های ناشیانه در تلاش هستند تصویری قهرمانانه و افشا گرانه در افکار عمومی جامعه از خود نشان دهند .

    در چند روز گذشته مطلبی به نقل از رئیس شورای شهر در یکی از کانال های تلگرامی منتشر گردید و در آن ایشان به ویژه خاری ویژه ها … اشاره داشتند .

    آقای خدایگانی بدون آنکه اسمی از افراد ویژه ببرند از ساخت و ساز غیر قانونی یک ملک هزار متری در بلوار مطهری لاهیجان حرف زده اند و ضمن انتقاد از این ساخت و ساز غیر مجاز خواستار رسیدگی شده اند !!

    کانال مربوطه که این نقل قول را پخش نموده با رعایت کلیه جهات حقوقی و حتما بنا به اطلاعات آقای رئیس شورا افشا نمودند که یک یا دو نفر از اعضای شورای شهر لاهیجان نیز در احداث این ساختمان بدون پروانه و تسهیل امور اداری به مالک کمک هایی کرده اند !!

    از طرف دیگر دکتر نیکفر نماینده محترم لاهیجان در سایت خبری خودشان با بیان اینکه برخی از تغییر کاربری های غیر قانونی نتیجه رانت های نادرست است ؛ صراحتا اعلام نمودند که اجازه نخواهند داد که بلوار شهید مطهری به سرنوشت جزیره دچار شود …

    البته شهروندان به اینگونه اتفاقات و تخلفات در لاهیجان عادت کرده اند و برای همین هم افشای این اعمال غیر قانونی از ناحیه شهرداری و شورا حساسیت چندانی در رسانه ها بوجود نیآورده حتی با آنکه رد پای احتمالی یکی دوتن از اعضای فعلی شورا و شهرداری دراین تخلف رسما در کانال پایگاه خبری لاهیجان اعلام گردیده؛ هیچ یک از اعضای شورا تاکنون؛ ذینفع بودن خودشان را در این تخلف آشکار تکذیب نکرده اند .

    قطعا هیچ تخلفی بدون حمایت ویژه خواران ؛ صورت نمی پذیرد … در همین ابتدای بلوار مطهری و در مکانی با نام بانک سپه شاهد رشد ساختمانی چند طبقه هستیم که با چنین حمایت ها و رانت هایی به پروانه و احداث رسیده اند…

    صدور صد ها مجوز ساخت و ساز در محدوده فضای سبز و حاشیه کوه لاهیجان و اخیرا در خیابان شیخ زاهد، در طی شانزده ساله اخیر نشان می دهد که متاسفانه اعضای شورای شهر در گذشته و حال ؛ بدرستی وظایف نظارتی خودشان را انجام نداده اند و حالا در دو سه ماه باقیمانده تا انتخابات آینده ؛ دست به خود افشا گری و انتقاد از شهرداری زده اند .


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم :انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.