×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

یونس رنجکش

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: توانمندسازی مددجویان می بایست در اولویت برنامه های موسسات خیریه استان قرار گیرد.

به گزارش «بامردم»، یونس رنجکش در مراسم اولین سالگرد فعالیت موسسه خیریه لبخند جاوید خزر افزود: افزایش تعداد مددجویان در موسسات خیریه افتخار نیست بلکه این موسسات می بایست تدابیر و برنامه هایی داشته باشند تا با توانمندسازی مددجویان و افراد نیازمند میزان وابستگی آنان به کمک های خیریه را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: حضور خیرین و موسسات خیریه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به رفع نگرانی های جامعه ارزشی ماندگار است و تلاش ما هم سازماندهی درست و اصولی به فعالیت های خیریه در جامعه می باشد.

وی ادامه دارد: خیرین سرمایه های اجتماعی هستند و تلاش دارند تا با فعالیت های داوطلبانه خود نقش اثربخشی در کاهش  دغدغه های اجتماعی داشته باشند که این رفتار آنان قابل تقدیر و تحسین است.

به گفته وی، برای رفع مشکلات جامعه همه باید تلاش کنیم زیرا این مشکلات مربوط به همه است و هر کجا از نگرانی های اجتماعی غفلت کنیم تاثیر نامطلوب این غفلت در زندگی فردی هم نمایان می شود.

رنجکش ضمن تقدیر از تلاش این موسسه خیریه برای توسعه فعالیت ها و برنامه های آن آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: استانداری گیلان بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید آمادگی کامل در همراهی با تشکلهای مردم نهاد برای دست یافتن به اهداف توسعه اجتماعی را دارد.


| انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.