پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41444 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دفاع جانانه فرماندار آستانه اشرفیه از دولت تدبیر و امید | حیدری: صحبت‌ها و تحلیل‌های شما وهن به جایگاه رهبری بود
    09 دی 1395 - 20:17
    شناسه : 25607
    0

    پایان مراسم شب گذشته حماسه ۹ دی و یادواره شهدای مسجد ولیعصر (عج) آستانه‌اشرفیه در ین مسجد همراه با حاشیه‌های جالبی بود. ببه گزارش «بامردم»، در پی انتقادات مطرح‌شده توسط حجت‌الاسلام قاسم روان‌بخش سخنران مراسم درباره برجام، رحیم حیدری فرماندار آستانه‌اشرفیه بلافاصله پس از پایان مراسم به‌منظور مباحثه نزد وی رفت. حیدری در صحبتی کوتاه […]

    پ
    پ

    %d8%b1%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d9%88-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d9%87-689x498

    پایان مراسم شب گذشته حماسه ۹ دی و یادواره شهدای مسجد ولیعصر (عج) آستانه‌اشرفیه در ین مسجد همراه با حاشیه‌های جالبی بود.

    ببه گزارش «بامردم»، در پی انتقادات مطرح‌شده توسط حجت‌الاسلام قاسم روان‌بخش سخنران مراسم درباره برجام، رحیم حیدری فرماندار آستانه‌اشرفیه بلافاصله پس از پایان مراسم به‌منظور مباحثه نزد وی رفت.

    حیدری در صحبتی کوتاه در اعتراض به سخنان سخنران مراسم اظهار داشت: شهرستان به‌عنوان میزبان ادب را رعایت کرد ولی شما به‌عنوان مهمان حدود را رعایت نکردید و یک‌طرفه به دولت تاختید و با این روشتان تمام اعتماد مردم به حاکمیت را متزلزل کردید.

    وی با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام روان‌بخش در خصوص برجام گفت: ما معتقدیم که مقام معظم رهبری شجاع‌ترین، آگاه‌ترین و عادل‌ترین فرد نظام هستند و در مقابله با تهدیدات نظام با هیچ‌کس یا گروهی تعارف ندارند بنابراین نوع صحبت‌ها و تحلیل‌های شما وهن به جایگاه ایشان است.

    فرماندار آستانه‌اشرفیه گفت: نباید از خاطر ببریم که شرایط بین‌المللی در آغاز دولت یازدهم به چه صورت بوده است و کشور در زیر بند هفت منشور سازمان ملل قرارگرفته بود و هر کشوری میتوانست به ایران حمله نماید و از طرف دیگر با تحریم‌های کمرشکن فروش نفت را از ما سلب کرده بودند و با همین برجام بقول شما بی اثر ایران توانست تحریم نفتی را از بین ببرد و در خصوص شرایط دیگر بین‌الملل نباید از نظر ببریم که در آغاز دولت یازدهم اجماع بین‌المللی علیه ایران شکل‌گرفته بود و اینک میبینیم که با زمزمه مقابله با برجام توسط ترامپ، همه اتحادیه اروپا و چین و روسیه علیه آمریکا موضع میگیرند.

    صحبت‌های حجت‌الاسلام روان‌بخش درباره حضور پوتین در ایران و دیدار با رهبری و صحبت تلویحی وی در سفارش به گوش دادن به منویات رهبری توسط مسئولان از دیگر موارد مورداشاره فرماندار آستانه‌اشرفیه بود که دراین‌باره گفت: این چه حرفی است که «پوتین از مقام معظم رهبری تبعیت می کند ولی مسئولان کشور نمی کنند» مگر همین پوتین شش قطعنامه علیه ملت ایران را تائید نکرده بود، ولی مسئولان ما در عرصه‌های مختلف با تبعیت از رهبری به دل حادثه میزنند و پیروز میشوند بنابراین اگر شما الگوی خود را پوتین قرار داده‌اید به بیراهه میروید.

    حجت‌الاسلام روان‌بخش نیز در پاسخ به اظهارات حیدری فرماندار آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: من در مورد برجام تنها فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بیان کرده و قصد تخریب دولت را نداشتم.

    وی در پایان گفت: شما به‌عنوان نماینده دولت تذکراتی را که می‌دادید دادید.

    پس از گفتگوی فرماندار با سخنران مراسم، امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه نیز در گفتگویی اظهار داشت: بهتر بود درباره شهدا در یادواره شهدا صحبت می‌شد.

    حجت‌الاسلام ساجدی گفت: مگر شما قبول ندارید که وجه بین‌المللی ایران در دنیا پس از روی کار آمدن دولت و برجام درست شد.

    روان‌بخش نیز در پاسخ به اظهارات ساجدی گفت: ابتدا، میانه و انتهای سخنانم درباره شهدا بود و در ارتباط با وجه بین‌المللی باید به گونه رفتار میشد که این‌همه هزینه و تذکرات در میان نباشد.

    از دیگر حاشیه‌های شب گذشته حضور تعدادی از مردم و ورود آنان در مباحثه طرفین بود.


     منبع: آستان خبر | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.