×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

مهدی علی نیا
توسعه سرانه فضای سبز و پارک های محلی از اهداف شهرداری لاهیجان است.

به گزارش «بامردم»، مسئول فضای سبز شهرداری لاهیجان در گفت و گویی افزود: حفظ ونگهداری فضای سبز موجود درشهر شامل میادین، رفوژها، پارک های محلی و اشجار، آبیاری، هرس و سمپاشی بموقع درختان و فضای سبز شهر از وظایف واحد فضای سبز شهرداری بوده و در همین راستا در سه ماهه پاییز سالجاری ۲۸۳۱۲گلدان گل، ۲۰۶۵۰ گلدان شمشاد طلایی و سبز، ۲۷اصله کاج و ۴۲ عدد یاس هلندی تولید گلخانه واحد فضای سبزشهرداری در سطح شهر کاشته شده و بالغ بر ۴۶۰ عدد انواع گلهای آپارتمانی از قبیل بنجامین،کوروتون، پیتوس و… در گلخانه واحد فضای سبزشهرداری تولید شده اند.
مهدی علی نیا در خصوص توسعه فضای سبز بنا به نیاز شهر گفت: در فصول مختلف در محل های مورد نیاز پیش بینی شده ازدرخت، درختچه ها و سایر گل های زینتی استفاده می شود.
وی توسعه سرانه فضای سبز و پارک های محلی را پیش بینی کرد و افزود: به همین منظور تیم مدیریت شهری احداث پارک حاجی آباد به مساحت ۱۵ هکتار را در دستور کار قرار داده و باغ نارنج به مساحت ۱/۷ هکتار و پارک دانشجو به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع را احداث و قابل بهره برداری نموده است.
مسئول فضای سبز شهرداری لاهیجان از شهروندان خواست به منظور حفظ زیباییها و جاذبه های شهر گردشگری لاهیجان، در حفظ و نگهداری فضای سبز تلاش نمایند.


 منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.