شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری قاتل ۲ بانو رشتی توسط پلیس آگاهی گیلان
    20 خرداد 1402 - 14:57
    شناسه : 256275
    0

    رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد.

    پ
    پ

    - دستگیری قاتل ۲ بانو رشتی توسط پلیس آگاهی گیلان - قتل

    سرهنگ “علیرضا حدادی” با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در جامعه، اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه است.

    وی در ادامه گفت: در پی ارجاع پرونده فقدانی خانمی جوان به پلیس آگاهی استان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

    رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه کارآگاهان دایره جنایی با انجام تحقیقات شبانه‌روزی، اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، رد یک مرد سابقه‌دار و یک خانم را در این پرونده پیدا کردند، افزود: با هماهنگی قضائی این 2 نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

    این مقام انتظامی با اعلام اینکه ماموران پلیس آگاهی با بررسی بانک اطلاعات مجرمین و مطابقت نقاط مشترک پرونده‌های سابق با این قتل و ارزیابی و مقایسه شیوه‌ قتل‌های مشابه در چند سال گذشته، متهم را با ادله و مستندات مواجهه کردند اذعان داشت: قاتل پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس سرانجام به قتل فقدانی زن 32 ساله و یک خانم 41 ساله در سال ۱۳۹۹ به انگیزه سرقت طلاجات اعتراف کرد.

    رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: پس از بررسی‌ها و ردزنی‌های فنی پلیس، سرانجام اجساد مقتولان و خودرو یکی از آنها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در ویلای متهم در یکی محلات شهرستان رشت کشف شد.

    سرهنگ حدادی از همدستی متهم خانم با قاتل در استفاده از کارت‌های بانکی یکی از مقتولان خبر داد و بیان داشت: متهمان 39 و 40 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

    وی در پایان به لزوم رعایت هنجار‌های اخلاقی و اجتماعی توسط بانوان به منظور پیشگیری از سوء‌ استفاده افراد سودجو تاکید کرد و ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار شهروندان در تعامل و همکاری با پلیس برای برخورد با مجرمان، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

    گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.