شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
سری کامل کتاب های فرست فرندز (First friends)
22 خرداد 1402 ساعت: 15:44
شناسه : 256495
3

کتاب‌ first friends از محبوب‌ترین کتاب های آموزشی انگلیسی برای نوآموزان است. این مجموعه جذاب شامل سه سطح 1، 2 و 3 است که روند آموزش زبان انگلیسی را برای کودکان مفرح و سرگرم کننده کرده است.

پ
پ

word image 256495 1 - سری کامل کتاب های فرست فرندز (First friends) - کتاب‌ first friends از محبوب‌ترین کتاب های آموزشی انگلیسی برای نوآموزان است. این مجموعه جذاب شامل سه سطح 1، 2 و 3 است که روند آموزش زبان انگلیسی را برای کودکان مفرح و سرگرم کننده کرده است.

بررسی مجموعه کتاب first friends

با نقد و بررسی کتاب های First friends 1 2 3 توجه می شویم که این مجموعه کتاب دارای ساختاری منسجم و شفاف است که کار آموزش را برای استادها راحت‌تر و دل‌چسب کرده است.

کودکان زبان‌آموز با استفاده از تصاویر، اشکال متنوع، بازی ها، شعرهای جذاب و داستان‌های متنوع کتاب‌های first friends سریعا حروف و کلمات مهم و مبتدی انگلیسی را یاد گرفته و برای سطح‌های بعدی آماده خواهند شد.

پکیج فرست فرنردز شامل: کتاب دانش آموزش، کتاب کار، فایل‌های صوتی، ویدیو، کتاب معلم و فلش کارت است، که همگی برای آسان کردن تدریس و آموزش سریع‌تر زبان‌آموزان خردسال است.

راهنمای خرید کتاب فرست فرندز 1 2 3

قبل از خرید کتاب‌های فرست فرندز باید توجه داشته باشید که این مجموعه دارای دو نسخه آمریکایی و بریتانیایی می‌باشد.

سطوح کتاب فمیلی فرندز

در ادامه با سطح بندی مجموعه کتاب فمیلی فرندز آشنا خواهید شد:

word image 256495 2 - سری کامل کتاب های فرست فرندز (First friends) -

کتاب First Friends 1

نخستین جلد اصلی از این مجموعه، کتاب First Friends 1 نام دارد.

برای اینکه مطالعه این کتاب برای کودکان به شکل یک تفریح جذاب و مفرح باشد، تمام آموزش های این کتاب به صورت شعر یا داستان های کوتاه و بازی های سرگرم کننده طراحی شده اند.

word image 256495 3 - سری کامل کتاب های فرست فرندز (First friends) -

کتابFirst Friends 2

کتاب first friends 2 به عنوان زمینه ساز آموزش زبان انگلیسی برای کودکان به شمار میرود، پس از گذر از کتاب اول این دوره، باید کودک دلبند خود را برای فراگیری مطالب پیشرفته تر آماده کنید تا با سرعتی بیشتر به سمت هدفشان حرکت کنند، لازم به ذکر است که در کتاب امریکن فرست فرندز ۲ برخلاف شماره ۱ که به آموزش موارد ابتدایی زبان پرداخته است

word image 256495 4 - سری کامل کتاب های فرست فرندز (First friends) -

کتاب first friends 3

کتاب First Friends 3 شامل کتاب‌های دانش آموز، کتاب کار و فایل‌های صوتی این کتاب‌ها در قالب یک CD است. سطح اول این کتاب می‌تواند دریچه ورود کودکان به یادگیری زبان انگلیسی باشد و با کمک گرفتن از بازی‌ها، ترانه‌ها و داستان‌های جذاب به آن‌ها کمک می‌کند که بتوانند درک نسبی از زبان انگلیسی داشته باشند و حروف زبان انگلیسی را از بر شوند.

مزایای کتاب فمیلی فرندز

تقویت روابط اجتماعی کودکان: در متن درس های این کتاب مهارت های مفید اجتماعی نیز به کودکان آموزش داده می شود. به همین دلیل پس از یادگیری مطالب کتاب فرست فرندز کودک دلبند شما می تواند با دیگران رابطه بهتر و شایسته تری برقرار کند.

تقویت مهارت های 4 گانه: با مطالعه این کتاب هر 4 مهارت لیسینینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و ریدینگ کودک شما ارتقاء میابد.

افزایش اعتماد بنفس کودکان: متن های این کتاب شامل مطالب پرکاربرد و مکالمات روزمره است. در نتیجه با تمرین این مطالب اعتماد به نفس کودک شما برای صحبت کردن به زبان انگلیسی افزایش خواهد یافت.

فایل صوتی کتاب فرست فرندز: شما می توانید این کتاب را با دو لهجه انگلیش و بریتیش تهیه کنید. لازم به ذکر است که شما باید پیش از خرید این کتاب تصمیم بگیرید که دوست دارید کودکتان زبان انگلیسی را با کدام لهجه بیاموزد و سپس دقیقاً همان کتاب را تهیه کنید. (+)

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.