شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 10 تا از بهترین هتل های کیش
    22 خرداد 1402 - 16:15
    شناسه : 256502
    0

    قدم زدن در ساحل دریای نیلگون خلیج فارس و فوق العاده تمیز کیش می تواند به شما لذت باورنکردنی را بدهد. اگر در فصل‌های خنک سال به این شهر جذاب سفر کنید و یک هتل خوب نیز برای اقامت خودتان در نظر بگیرید، قطعا یک سفر به یادماندنی را خواهید داشت.

    پ
    پ

    اگر قصد رزرو بهترین هتل های کیش را دارید، ولی نمی دانید که کدام هتل برای شما گزینه بهتری است، با ما همراه باشید. در ادامه این مقاله لیستی از بهترین هتل‌های کیش را به شما ارائه می کنیم که قطعا با اقامت در آن‌ها سفر خوبی خواهید داشت.

    هتل ترنج کیش

    هتل ترنج کیش

    1. هتل ترنج کیش

    هتل ترنج کیش یکی از هتل‌های 5 ستاره کیش است که توصیه می کنیم برای یک بار هم شده، حتی برای یک شب اتاق در این هتل رزرو کنید. این هتل دارای اتاق‌های لوکس و جالبی است که همگی روی دریا ساخته شده اند.

    این هتل دارای دو فاز است که اتاق‌های هر کدام از این فازها با هم متفاوت می باشد. رزرو یک اتاق در هتل ترنج کیش به شما این امکان را می دهد تا از ماهی‌های زنده که در حال عبور از کنار شما هستند، لذت ببرید. این هتل 5 ستاره دارای رستوران، استخر، حمام آفتاب و سرزمین بادی است که هر کدام مزایای خاص خودشان را دارند.

    هتل 5 ستاره مارینا کیش

    هتل 5 ستاره مارینا کیش

    1. هتل مارینا کیش

    هتل مارینا کیش یکی از بهترین هتل های کیش است که با 5 ستاره در بالای سر خود، توانسته نظر بسیاری از مردم و مسافرین را به خود جلب کند.

    اگر دوست دارید در طول اقامت خودتان از زیبایی هتل و فضایی که در اختیار شما قرار می دهد هم لذت ببرید، می توانید هتل مارینا کیش را انتخاب کنید. اتاق‌های هتل مارینا کیش در کنار نظافت فوق العاده بسیار بزرگ و دل باز هم هستند.

    1. هتل ویدا کیش

    اگر قصد رزرو بهترین هتل‌های کیش با قیمت مناسب را دارید، ما به شما هتل ویدا کیش را پیشنهاد می کنیم. هتل ویدا یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که توانسته از نظر امکانات رفاهی و قیمت به یکی از بهترین هتل ها تبدیل شود.

    این هتل در 10 طبقه بنا شده است و بیش از 140 اتاق دارد. چیزی که باعث شده این هتل به یکی از هتل های محبوب در کیش تبدیل شود، امکان رزرو اتاق‌های رو به دریا است. پس اگر دوست دارید که صبح‌ها با صدای موج‌های دریا از خواب بیدار شوید و نسیم دریا به صورت شما بخورد، می توانید این هتل را انتخاب کنید. هتل ویدا کیش دارای اتاق‌های مختلفی است که همه آن‌ها امکانات مشابهی دارند.

    هتل لاکچری میراژ کیش

    هتل لاکچری میراژ کیش

    1. هتل میراژ کیش

    هتل میراژ کیش به عنوان یکی از هتل‌های جذاب که با ظاهر هرمی طراحی شده است، توانسته نظر بسیاری از مسافرین را به خود جلب کند. این هتل دارای رستوان و کافی شاپ بسیار جذابی است که می توانید برای خوردن غذاها و خوراکی‌های خوش طعم از آن‌ها کمک بگیرید.

    از مهم ترین ویژگی‌های این هتل به کار رفتن رنگ آبی و سفید در این هتل است که می تواند باعث ایجاد احساس آرامش در شما شود.

    از امکانات این هتل جذاب می توانیم به فضای سبز اختصاصی اشاره کنیم که می توانید برای استراحت در آن قدم بزنید. همچنین اگر به تفریحات آبی مانند سونا و جکوزی علاقه مند هستید، این هتل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به راحتی از آن‌ها استفاده نمایید.

    همچنین شما میتوانید برای دریافت قیمت هتل میراژ کیش به سایت بوکینگ مراجعه کنید.

    هتل لوکس کوروش کیش

    هتل لوکس کوروش کیش

    1. هتل کوروش کیش

    اگر به دنبال یک هتل نو، مدرن و جدید می گردید، هتل کوروش کیشیکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این هتل 5 ستاره در کیش یکی از هتل‌های تازه تاسیس کیش است. این هتل نوساز در سال 1397 با 16 طبقه تاسیس شد و امکانات رفاهی بسیار متعددی را به مسافرین ارائه کرد.

    این هتل دارای یک رستوران لاکچری است که می توانید ناهار و شام خودتان را در آن سرو کنید. اتاق‌های هتل کوروش کیش به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند. برخی از آن‌ها رو به دریا، برخی رو به جزیره و برخی دیگر معمولی هستند.

    هتل داریوش

    هتل داریوش

    1. هتل داریوش کیش

    اگر به تاریخ علاقه مند هستید، هتل داریوش یکی از بهترین هتل‌هایی است که می توانید برای اقامت در کیش انتخاب کنید.

    این هتل دارای یک دریاچه اختصاصی است که به شما این امکان را می دهد در یک ساحل اختصاصی قدم بزنید. بعد از رزرو هتل داریوش شما می توانید بر اساس سلیقه خودتان، اتاق‌های رو به جزیزه و یا رو به دریا را انتخاب کنید. سالن بدنسازی، استخر و یک رستوران جذاب در این هتل قرار دارند که می توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

    1. هتل فلامینگو کیش

    هتل فلامینگو کیش یکی از بهترین هتل های کیشاست که در 5 طبقه پذیرای شما مسافرین عزیز است. اگر به دنبال یک هتل با ظاهر جذاب می گردید، این هتل گزینه خوبی برای شماست.

    اگرچه این هتل یک هتل 4 ستاره است، اما به دلیل امکاناتی که به شما ارائه می کند می تواند به یکی از بهترین مراکز اقامتی برای شما تبدیل شود. اگر قصد رزرو واحدهای ویلایی و رو به دریا را دارید، می توانید از اقامتگاه‌های رو به دریا این هتل کمک بگیرید.

    1. هتل هلیا کیش

    هتل هلیا یکی از بهترین های 4 ستاره کیش شناخته می شود. این هتل با ظاهری خاص و شیک طراحی شده و دارای اتاق‌های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته می باشد.

    اگر به فضای سبز یک هتل اهمیت می دهید، هلیا بهترین گزینه برای شماست.

    این هتل دارای اتاق‌های تمیز و رستوران خوبی است که می توانید از آن برای سرو غذا کمک بگیرید. هزینه شما برای اقامت در این هتل 4 ستاره نسبت به هتل‌های دیگر کیش پایین تر خواهد بود.

    1. هتل صدف کیش

    اگر به دنبال بهترین هتل های کیش هستید، ولی می خواهید هزینه کمتری کنید ما به شما هتل صدف کیش را پیشنهاد می کنیم.

    این هتل یک هتل 4 ستاره است که دارای معماری ایرانی می باشد. این هتل جذاب با طراحی ایتالیایی ساخته شده است. 55 اتاق متنوع در این هتل قرار دارند که استانداردهای لازم را برای یک اقامت به یاماندنی برای شما خواهند داشت.

    1. هتل پارسیان

    هتل پارسیان کیش یکی از هتل‌های 3 ستاره کیش است که در نزدیکی دریا قرار گرفته و دسترسی خوبی به بازارهای اصلی کیش دارد. اگر به دنبال یک هتل نسبتا خوب با غذای خوشمزه می گردید، هتل پارسیان گزینه خوبی برای شما است. پرسنل حرفه ای این هتل به شما کمک می کنند تا یک اقامت به یادمدنی در این هتل داشته باشید.

    از کجا بهترین هتل‌های کیش را رزرو کنیم؟

    این روزها بسیاری از مردم به دنبال راهی هستند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین هتل های کیش را رزرو کنند و یک سفر به یادماندنی داشته باشند.

    بوکینگ هتل کیش به شما این امکان را می دهد تا هر یک از هتل‌های کیش را بر اساس نیاز و سلیقه خودتان رزرو کنید و از اقامت در آن‌ها لذت ببرید. فراموش نکنید که قبل از رزرو هر هتلی، به شرایط و قوانین و محل قرارگیری آن هتل توجه داشته باشید تا بتوانید خیلی راحت به بازارهای کیش یا دریا دسترسی داشته باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.