×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

photo_2016-12-31_11-45-57

فرماندار رودسر گفت: در ۹ ماهه سال ۹۵ نسبت به ۹ ماهه سال ۹۴ کاهش ثبت طلاق با آمار ۲۲/۵ درصد را در شهرستان رودسر شاهد بودیم.

به گزارش «بامردم»، جانبازی  در نشست خبری با خبرنگاران افزود : تعداد آمار ثبت طلاق در ۹ ماهه سال ۹۴ در رودسر ۶۲۹ مورد بوده که در ۹ ماهه سال ۹۵ این تعداد به ۴۸۸ مورد کاهش یافته است.
نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: یکی از دلایل آمار بالای طلاق در این شهرستان عدم کنترل دو دفتر دار برای ثبت طلاق از شهرستان ها و استان های دیگر بود که با برنامه ریزی های انجام شده این مسئله مدتی است که در دستور کار قرار گرفته و الحمدلله شرایط مساعدی در حال شکل گرفتن است.
فرماندار رودسر اعلام داشت : میانگین سن طلاق نیز در این شهرستان برای مردان ۳۸ سال و برای زنان نیز ۳۳ سال بوده است
جانبازی در این نشست میزان وفات در شهرستان رودسر را با ۳ درصد کاهش اعلام داشت.
فرماندار رودسر در ادامه با بیان اینکه رتبه شهرستان در لحظه ثبت بهنگام ۳ استانی است گفت : در ۹ ماهه سال ۹۴ تعداد ولادت ۹۹۲ نفر و در ۹ ماهه سال ۹۵ این تعداد به ۹۲۱ نفر رسیده است که با کاهش آن روبرو شده ایم و این آمار نیز باید قابل توجه هم شهرستانی ها قرار گیرد تا در رشد جمعیت و تقویت جمعیت جوان تاثیرگذار باشد.
نماینده عالی دولت در رودسر اظهار داشت : آمار ازدواج در ۹ ماهه سال ۹۴ به تعداد ۷۸۲ مورد و در ۹ ماهه سال ۹۵ نیز ۷۲۰ مورد رسیده است و میانگین سن ازدواج در مردان ۲۹ سال و در زنان ۲۵ سال بوده است.


منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.