چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41521 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ردپای 2 دختر در جنایت عاشقانه / بازپرس قتل کرج فاش کرد + عکس
    23 خرداد 1402 - 12:20
    شناسه : 256584
    0

    پسر عاشق پیشه که در رقابت عشقی پسر نوجوانی را با چاقو به قتل رسانده و متواری شده بود با تیز هوشی بازپرس جنایی کرج شناسایی و دستگیر شد.

    پ
    پ

    - ردپای 2 دختر در جنایت عاشقانه / بازپرس قتل کرج فاش کرد + عکس - بازپرس قتل

    به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از شامگاه ۱۷ خرداد  امسال از زمانی شروع  شد که درجریان یک درگیری خونین ، پسر نوجوانی به نام داریوش در اثر اصابت چاقو به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد.

    طولی نکشید که داریوش دراثر شدت عمق جراحت جان باخت و با مرگ او بود که بازپرس کشیک قتل در بیمارستان حضور یافت و در نخستین گام دستور داد جنازه پسر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شود.

    تحقیقات اولیه نشان می‌داد مقتول با دختر نوجوانی بنام بیتا ارتباط دوستی داشته است .بنابراین کارآگاهان برای یافتن سرنخی از قاتل او را احضار کردند و پس از تحقیقات گسترده دختر نوجوان مدعی شد که از مدتی قبل مقتول با پسر جوان دیگری که از دوستانمان بود باهم اختلاف داشتند .

    این نخستین سرنخی بود که می توانست گره کور معمای این پرونده جنایی را باز کند.

    حذف رقیب عشقی

    در تحقیقات بعد ی مشخص شد که حدس بازپرس پرونده درست بوده و از زمانیکه بیتا هدف تحقیق قرار گرفت مشخص شد که قتل در یک رقابت عشقی رقم خورده ا ست.

    بنابراین با یک ترفند تیزهوشان قاتل از طریق دختر نوجوانی به نام بیتا از مخفیگاهش به بیرون کشانده شد و در یک عملیات غافلگیرانه پسر جوان به نام عارف  ۲۶ساله دستگیر شد.

    با دستگیری عارف بود که کارآگاهان توانستند به راز این جنایت پی ببرند .

    عارف در بازجویی ها درباره ی انگیزه جنایتش گفت: مدت ها بود که من دلباخته دختر ۱۶ساله ای به نام بهار شده بودم که  دوستی به نام بیتا داشت و بعد ازمدتی متوجه شدم بیتا به دنبال ارتباط با پسری به نام داریوش است و بهاررا هم با خود همراه کرده و بهار نیز درگیر رابطه آنها شده بود و همیشه با هم بودند، این در حالی بود که من قصد ازدواج با بهار را داشتم و این موضوع برای من سخت بود که بدانم پسری او را فریب داده است .

    می دانستم داریوش در خانه بیتا قرار دارد، به همین خاطر یک چاقو برداشتم و جلوی خانه بیتا منتظر ماندم تا او از خانه خارج شود.

    وقتی داریوش از خانه بیرون آمد با چاقو به او حمله کردم و پس از زخمی کردن داریوش پا به فرار گذاشتم و بعد از آن بیتا که از ماجرا مطلع شده بود به من گفت که او فقط زخمی شده ومن نمی دانستم داریوش به کام مرگ فرو رفته است.

    قصد داشتم هزینه های درمان داریوش را به دست بیتا برسانم و وقتی در محل قرار رفتم  توسط پلیس دستگیر شدم.

    عارف به جنایت خود اعتراف کرد وبا این اعتراف بود که وی به اتهام قتل عمد بازداشت شد و پس از صدور کیفرخواست به زندان منتقل شد و به زودی در صف محاکمه در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز قرار خواهد گرفت.

    نگاه کارشناس

    فتانه ورمزیار کارشناس  ارشد روانشناسی

    نوجوانانی که در شرایط نابه سامان خانواده وعدم تامین نیازهای مادی و روحی از خانه گریزان هستند بیشتر از سایرین در معرض گرایش به دوستان ناباب و رفتاری ضد اجتماعی و ضد فرهنگی هستند . این افراد درپی یافتن محبتی کذایی دست به هر کاری می زنند حتی صرفا برای دیده شدن امکان دارد با ظاهری عجیب و غریب در خیابان راه بیفتند تا دیگران آنها را ببینند کمبود اعتماد بنفس و نبود مامنی مطمئن سرانجام آنهارا در پرتگاه قرار خواهد داد.

     در این پرونده دخترانی چون بهار یا بیتا که از خانه فرار کرده وبرای تامین مایحتاج خود دست دوستی به پسران هوسران را داده است نمونه ای بارز از فقدان خانواده است آنها مجبور بودند برای داده شدن دست به کار بزنند تا جایی که دست به کارهای نامتعارف و نامشروع می‌زنند.

    پدرو مادر نوجوانان باید بیش ازپیش به نیازهای فرزندان خود توجه کنند تا فرزندان خانه گریز نشوند محبت بیش ازحد هم درست مانند فقدان محبت می‌تواند خطرناک باشد مدیریت این موضوع بسیار اهمیت دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.