×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان (3)

جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: نقش بسیج درکشور بعنوان نماد مردم سالاری بسیار مهم است و این نیرو باید با نهادینه کردن فرهنگ، تفکر و روحیه بسیجی در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان به  «بامردم»، ، مهندس ظهیری اظهار داشت: نقش بسیج در خدمت رسانی به مردم بسیار پررنگ است و با هماهنگی های بعمل آمده مابین شرکت گاز استان و سازمان مقاومت بسیج سپاه قدس گیلان، در مواقع بحران از نیروهای بسیج برای خدمت رسانی به مردم و رفع قطعی گاز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور استفاده از توان بسیج در راستای مدیریت مصرف گاز، پایگاه شهید تندگویان شرکت گاز استان گیلان با همکاری و تعامل با سازمان بسیج ادارات استان اقدام به برنامه ریزی و اجرای طرح نظارت بر نحوه مصرف گاز در سازمان ها و ادارات و دستگاه های عمومی استان و نظارت و پایش وسایل و تجهیزات گرمایشی نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با تاکید بر لزوم صرفه جویی درجهت پایداری جریان گاز در استان و کشور گفت: این طرح نظارت در راستای اجرای سیاست های شرکت ملی گاز در زمینه نهادینه کردن مدیریت مصرف گاز، این انرژی پاک در جامعه از سوی بسیج شرکت ملی گاز در ادارات تابعه به اجرا در آمده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.