یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید نان بستنی
    25 خرداد 1402 - 2:52
    شناسه : 256734
    1

    بستنی یکی از محبوب‌ترین دسرهای جهان است که در تمام فصول سال به ویژه فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بستنی را می توان به عنوان یک دسر خنک و خوشمزه در نظر گرفت که از زمان‌های قدیم در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. 

    پ
    پ

     خرید نان بستنی

    بستنی یکی از محبوب‌ترین دسرهای جهان است که در تمام فصول سال به ویژه فصل تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بستنی را می توان به عنوان یک دسر خنک و خوشمزه در نظر گرفت که از زمان‌های قدیم در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

    روشهای زیادی برای سرو بستنی وجود دارد که یکی از این روش ها قرار دادن بستنی در نان بستنی و نوش جان کردن آن است. حال اگر هوس یک خوراکی خنک و خامه‌ای با کمی تردی دارید، نان بستنی دسر مناسبی برای شماست. نان بستنی در واقع یک نان بیسکوئیت مانند شیرین و ترد است که متشکل از بستنی خامه‌ای و تزئینات روی آن است. نان بستنی سالهاست که به عنوان یک همنشین در کنار بستنی توسط عموم مردم جهان میل می شود.

    اگر کمی برگردیم به تاریخچه این خوراکی خوشمزه، باید گفته شود که نان بستنی در دهه ۱۸۰۰ در اروپا ساخته شده است، اما در دهه ۱۹۰۰ در ایالات متحده آمریکا محبوب شد و در این زمان به شکل فعلی خود که اکنون به آن دسترسی دارید شکل گرفت. نان بستنی از آرد، شکر، تخم مرغ، وانیل و کره تهیه شده و سپس در دستگاه سازنده آن پخته می‌شود.

    نان بستنی برای سرو بستنی بسیار مناسب می باشد؛ زیرا بستنی را بدون شکستن، درون خود نگهداری می‌کند و باعث افزودن ترشحات نان بستنی تازه و شیرین می‌شود. نان بستنی به اشکال متنوعی در دسترس می باشد و با هر طعم بستنی مورد علاقه شما می‌تواند ترکیب شود.

    ساندویچ نان بستنی یا همان بستنی حصیری نیز در سال‌های اخیر به یکی از دسرهای محبوب تبدیل شده است؛ که از دو نان بستنی بر روی هم ساخته می‌شود. به‌علاوه، با اضافه کردن تزئینات مثل کره بادام زمینی، چیپس شکلات و… می‌توانید طعم و خوشمزگی آن را افزایش دهید.

    در کل، نان بستنی یک دسر کلاسیک، خوشمزه و همه پسند می‌باشد. بنابراین، برای لذت بردن از بستنی همیشه می‌توانید آن را درون نان بستنی قرار دهید و لذت‌ بردن از طعم و شکل آن را تجربه کنید.

    تاریخچه ی نان بستنی

     تاریخچه ی نان بستنی

    در این بخش به طور کامل در مورد تاریخچه ی نان بستنی صحبت خواهیم کرد. گفتنی است که تاریخچه نان بستنی به اواخر دهه 1800 برمی گردد. در این زمان بستنی معمولاً در ظرف ها یا فنجان ها سرو می شد. با این حال، این ظروف برای افرادی که می خواستند از بستنی خود در سفر لذت ببرند، چندان کاربردی نبود. که این معضل منجر به اختراع نان بستنی شد.

    اولین استفاده مستند از نان بستنی در سال 1896 در نمایشگاه جهانی در سنت لوئیس، میسوری بود. یک صاحب امتیاز سوری به نام ارنست حموی در نزدیکی یک بستنی فروش که ظرف هایش تمام شده بود نان بستنی می فروخت. هاموی به سرعت یکی از نان بستنی های خود را به شکل مخروطی در آورد و به عنوان راه حل به فروشنده عرضه کرد. فروشنده آن را با بستنی پر کرد و به این ترتیب، اولین بستنی قیفی متولد شد.

    پس از این رویداد، بسیاری از فروشندگان دیگر شروع به ارائه نسخه های خود از نان بستنی کردند. در سال 1904، در یکی دیگر از نمایشگاه های جهانی در سنت لوئیس، یک آمریکایی به نام چارلز منچس ادعا کرد که اولین نان بستنی را به طور تصادفی اختراع کرده است که فنجان هایش تمام شده و به جای آن از نان بستنی استفاده کرده است.

    صرف نظر از اینکه چه کسی واقعاً آن را اختراع کرده است، نمی توان انکار کرد که نان بستنی به سرعت در سراسر جهان محبوب شد. امروزه نان بستنی یکی از شناخته شده ترین نمادهای تابستان و کودکی است.

    طرز تهیه نان بستنی قیفی

    images 1686729866 6489748a03a9d - خرید نان بستنی - icecream

    نان بستنی قیفی یکی از مرسوم ترین نان بستنی های موجود در دنیا می باشد که از محبوب خاصی در بین کودکان و نوجوانان برخوردار است. اما چیزی که در این بخش از مقاله در نظر داریم، طرز تهیه نان بستنی قیفی است. پیش از هر چیز باید بدانید که تهیه نان بستنی در خانه آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در اینجا نحوه تهیه آن را توضیح داده ایم:

    مواد لازم

    – 1 فنجان آرد همه منظوره
    – 1/2 فنجان شکر دانه ریز
    – 1/4 قاشق چایخوری نمک
    – 2 عدد تخم مرغ بزرگ
    – 1/2 فنجان شیر
    – 1/4 فنجان کره بدون نمک، ذوب شده
    – 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

    دستورالعمل پخت نان بستنی

    1. فر را با دمای 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتیگراد) گرم کنید.

    2. در یک کاسه بزرگ، آرد، شکر و نمک را با هم مخلوط کنید.

    3. در یک کاسه دیگر، تخم مرغ، شیر و عصاره وانیل را با هم مخلوط کنید.

    4. مواد مخلوط شده را به یکدیگر اضافه کنید و به خوبی هم بزنید تا یکدست شود.

    5. سپس به مواد تهیه شده کمی کره ذوب شده اضافه کنید و هم بزنید تا به درستی با مواد ترکیب شود.

    6. یک تابه نچسب را روی حرارت متوسط گرم کنید.

    7. حدود 1/4 فنجان از خمیر را روی ماهیتابه بریزید و با پشت قاشق یا کاردک آن را به صورت دایره ای نازک پخش کنید.

    8. حدود 2 دقیقه از هر طرف یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزید.

    9. آن را از روی حرارت بردارید و بلافاصله نان بستنی را با استفاده از قالب مخروطی شکل یا با دست به شکل مخروطی در بیاورید.

    10. مخروط را حدود 30 ثانیه در جای خود نگه دارید تا خنک شود و شکل خود را بگیرد.

    11. این کار را با باقیمانده خمیر تکرار کنید تا تمام مخروط ها درست شوند.

    12. قبل از پر کردن با بستنی، اجازه دهید مخروط ها کاملا خنک شوند.

    حقایقی جالب در مورد بستنی قیفی

    images 1686729897 648974a97e36e - خرید نان بستنی - icecream

    1. بزرگترین بستنی قیفی جهان در سال 2012 در ایتالیا ساخته شد و قد آن بیش از 9 فوت بود.

    2. یک آمریکایی به طور متوسط حدود 23 پوند بستنی در سال می خورد.

    3. محبوب ترین طعم بستنی در ایالات متحده وانیل است و بعد از آن شکلات و توت فرنگی.

    4. در ژاپن، خوردن بستنی قیفی پر از اسپاگتی یا رشته فرنگی رامن رایج است.

    5. اولین نمونه ثبت شده از خوردن بستنی روی مخروط در سال 1896 بود که یک مهاجر ایتالیایی به نام Italo Marchiony شروع به فروش نسخه اولیه از این غذا در خیابان های شهر نیویورک کرد.

    خرید نان بستنی

    images 1686730016 6489752068b59 - خرید نان بستنی - icecream

    فروشگاه گل افسون یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران است که نان بستنی های متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این فروشگاه، شما می‌توانید نان بستنی با کیفیت بالا را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید. برای خرید نان بستنی، فروشگاه گل افسون به شما گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید انواع نان بستنی را با قیمت مناسب در این فروشگاه تهیه کنید.
    در کل، خرید نان بستنی در فروشگاه گل افسون یک تجربه خوب و لذت بخش است. با قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات، شما مطمئن هستید که به بهترین شکل محصولات خود را تحویل خواهید گرفت.

    برای خرید نان بستنی بر روی این لینک کلیک کنید. اما اگر هنوز هم مردد هستید در زیر دلایلی را که منجر به تمایز فروشگاه گل افسون نسبت به رقبا شده است را ذکر کرده ایم.

    چرا گل افسون؟

    1. مواد اولیه مرغوب: فروشگاه نان بستنی گل افسون تنها از بهترین و تازه ترین مواد برای تهیه نان بستنی خود استفاده می کند. این امر تضمین می کند که یک خوراکی خوشمزه و سالم به دست می آورید که عاری از هرگونه افزودنی مضر یا نگهدارنده می باشد.
    2. طیف گسترده ای از اشکال: فروشگاه اینترنتی گل افسون طیف گسترده ای از اشکال نان بستنی را برای انتخاب ارائه می دهد، تولیدات این شرکت شامل نان بستنی حصیری، دوکی، گرد زعفرانی باقطر 9 و 10 و گرد ساده با قطر 9 و 10 و نان حصیری 6 در 12 ،7 در12، مشعلی حلوایی، گرد زمستانی، قیفی زمستانی،بیضی، عروسکی، تخت، پیاله ای و استوانه ای می باشد.
    3. خرید آنلاین راحت: با فروشگاه اینترنتی گل افسون می توانید نان بستنی مورد علاقه خود را از خانه یا محل کار خود سفارش دهید. لازم نیست نگران بیرون رفتن برای خرید آن یا ایستادن در صف های طولانی در فروشگاه باشید.
    4. قیمت مقرون به صرفه: فروشگاه اینترنتی گل افسون با وجود استفاده از مواد اولیه مرغوب و ارائه طیف وسیعی از طعم ها، نان بستنی خود را با قیمت مناسب عرضه می کند. شما می توانید از یک خوراکی خوشمزه لذت ببرید، بدون اینکه هزینه زیادی خرج کنید.
    5. ارسال سریع: فروشگاه اینترنتی گل افسون خدمات ارسال سریع را ارائه می دهد تا بتوانید پس از ثبت سفارش در اسرع وقت از نان بستنی خود لذت ببرید.

    به طور کلی، خرید نان بستنی از فروشگاه اینترنتی گل افسون برای کسانی که عاشق خوراکی های خوشمزه ای هستند که با مواد اولیه مرغوب و با قیمت های مقرون به صرفه با گزینه های خرید مناسب و خدمات تحویل سریع، تهیه شده اند، یک انتخاب عالی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.