شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41464 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جزئیات تور کربلا ویژه عرفه + لیست قیمت
    27 خرداد 1402 - 16:01
    شناسه : 256964
    1

    عرفه در اسلام یکی از مقدس ترین ایام در سال می باشد که یک روز قبل از عید قربان است و زائران بسیاری در این تاریخ به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوند

    پ
    پ

    جزئیات تور کربلا ویژه عرفه + لیست قیمت

    - جزئیات تور کربلا ویژه عرفه + لیست قیمت -

    عرفه در اسلام یکی از مقدس ترین ایام در سال می باشد که یک روز قبل از عید قربان است و زائران بسیاری در این تاریخ به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوند

    به گزارش مسئول سایت رسم زیارت، سازمان حج و زیارت از تاریخ 23 خرداد ماه تور کربلا ویژه عرفه را بر روی سامانه جامع عتبات جهت ثبت نام قرارداد.

    کاروان ها به صورت زمینی و هوایی عرضه شدند که کمترین مدت اقامت شش شب و بیشترین آن هفت شب است که شامل اقامت کاظمین نیز می باشد.

    شروع قیمت تورهای زمینی کربلا ویژه ایام عرفه از 6/500/000 تومان لغایت 8/000/000 تومان و همچنین کاروان های هوایی از 13/800/000 تومان لغایت 15/000/000 تومان می باشد که تفاوت قیمتی بابت درجه هتل درشهر های کربلا و نجف می باشد.

    چگونه تور کربلا عرفه را ثبت نام کنیم ؟

    همه مشتاقان این سفر معنوی می توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی فعال سراسر کشور اقدام به رزرو سفر عتبات عالیات خود نمایند.

    در صورتی که مایل هستید از تاریخ، قیمت و سایز جزییات سفر به صورت آنلاین مطلع شوید می توانید به سایت https://ziarat.co مراجعه نمایید تا علاوه بر مشاهده تمامی کاروان های حح و زیارت تمام ایران، بصورت آنلاین نیز رزرو خود را انجام دهید.

    وضعیت ارز مسافرتی چگونه است؟

    زائران سفر کربلا صرفا در تورهای هوایی می توانند مبلغ 500 دلار ارز دولتی دریافت نمایند و این امکان برای سفرهای زمینی مهیا نیست.

    بدین منظور پس از ثبت نام و پرداخت وجه، با در دست داشتن بلیط هواپیما میتوانید به شعب ارزی بانک ملی مراجعه کرده و حواله ارز مسافرتی خود را دریافت نمایید . در فرودگاه بعد از گیت ارز خود را دریافت کنند.

    آیا پرداخت اقساطی امکان پذیر است؟

    درحال حاضر در تورهای کربلا زیرنظر سازمان حج و زیارت پرداخت صرفا به صورت نقدی مهیا می باشد و پرداخت اقساطی فعال نیست.

    اما با توجه به قیمت های مناسبی که سازمان مربوطه با تامین ارز دولتی فراهم نموده که حداقل 40 درصد پایین تر از سایر کاروان های آزادبر می باشد، از نظر قیمتی کاملا به صرفه می باشند.

    رسم زیارت، خرید آنلاین تور کربلا

    سایت رسم زیارت، زیر مجموعه آوای رسم سفر با کد 57171 در سازمان حج و زیارت، اولین وب سایت خرید آنلاین تور کربلا را راه اندازی کرده که مسافران می توانند تمامی کاروان ها را بررسی، مقایسه و به صورت آنلاین رزرو نمایند.

    تمامی پرداخت ها در درگاه امن شاپرک صورت می گیرد و پس از رزرو، شناسه زائر برای هرفرد صادر شده و برای مسافرین ارسال می گردد.

    در صورتی که نیاز به مشاوره سفر دارید، می توانید با شماره 43000109-021 تماس حاصل نموده و با کارشناسان رسم زیارت ارتباط برقرار کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.