شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تحویل یک قطعه قو به اداره محیط زیست توسط دوستدار حیات وحش در آستانه اشرفیه
    11 دی 1395 - 16:34
    شناسه : 25700
    0

    یک قطعه قوی فریاد کش نابالغ که بنظر می رسید وحال عمومی مساعدی نداشت توسط یکی از دوستداران حیات وحش تحویل اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه شد. به گزارش «بامردم»، ابراهیم غلامی رییس اداره محیط زیست آستانه با اعلام این موضوع گفت: این پرنده که از نوع فریاد کش و نابالغ بود جهت انجام تیمار […]

    پ
    پ

    یک قطعه قوی فریاد کش نابالغ که بنظر می رسید وحال عمومی مساعدی نداشت توسط یکی از دوستداران حیات وحش تحویل اداره حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه شد.


    به گزارش «بامردم»، ابراهیم غلامی رییس اداره محیط زیست آستانه با اعلام این موضوع گفت: این پرنده که از نوع فریاد کش و نابالغ بود جهت انجام تیمار و معاینه بیشتر و دریافت خدمات ویژه دامپزشکی به اداره کل منتقل شد تا در سریع ترین زمان ممکن قابلیت بازگشت خود به طبیعت را بازیابد.


    غلامی افزود: با توجه به شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان گیلان از کلیه هم استانی ها و ساکنین مناطق حاشیه تالابها و آبگیرها درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تلفات و مرگ و میر وحوش بخصوص پرندگان وحشی سریعا با نزدیکترین پاسگاه یا اداره محیط زیست شهرستان تماس حاصل کنند و از نزدیک شدن و لمس لاشه پرندگان به شدت خودداری کنند.

    photo_2016-12-31_08-49-41

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.