شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
آشنایی با سطح بندی کتاب های family and friends
28 خرداد 1402 ساعت: 14:02
شناسه : 257015
11

در این مطلب با سطح بندی کتاب‌های family and friends از Starter تا شماره‌های 1 2 3 4 5 6 آشا خواهیم شد. سطح استارتر فمیلی فرندز چون بسیار ابتدایی‌ست روی لهجه تمرکزی ندارد اما از سطح 1 به بعد کتاب‌ها با دو لهجه امریکایی و بریتیش چاپ شده اند

پ
پ

word image 257015 1 - آشنایی با سطح بندی کتاب های family and friends -

در این مطلب با سطح بندی کتاب‌های family and friends از Starter تا شماره‌های 1 2 3 4 5 6 آشا خواهیم شد. سطح استارتر فمیلی فرندز چون بسیار ابتدایی‌ست روی لهجه تمرکزی ندارد اما از سطح 1 به بعد کتاب‌ها با دو لهجه امریکایی و بریتیش چاپ شده اند

کتاب‌های family and friends بر روی چهار مهارت اصلی شامل: ریدینگ، اسپیکینگ، لیسینینگ و رایتینگ به دقت متمرکز هستند. در ادامه به بررسی کتاب family and friendsخواهیم پرداخت.

کتاب فمیلی اند فرندز استارتر

کتاب Family and Friends Starter اولین سطح این مجموعه است. فمیلی فرندز به عنوان یکی از محبوب‌ترین منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است که خیلی از آن نتایج مثبت و رضایت بخشی را کسب کرده اند.

کتاب فمیلی اند فرندز تمام نیاز زبان آموزان کوچک در یادگیری نیاز دارند را کاربردی در قالب تمرین های متنوع به زبان آموزان آموزش می دهد. از دیگر مزایای فمیلی فرندز استار این است که اعتماد به نفس را افزایش می دهد تا در تمام موقعیت های زندگی روزمره از کلمات و نکات روزمره به طور صحیح در ارتباط با دیگران استفاده کنند.

کتاب فمیلی اند فرندز 1

کتاب Family and Friends 1 پس از سطح Starter، نخستین جلد از مجموعه کتاب های فمیلی فرندز است. مجموعه کتاب فمیلی اند فرندز توسط Noami Simmos نوشته شده است. در کتاب فمیلی اند فرندز 1 کودکان با حروف الفبا آشنا می شوند و مثال های فراوان را به آسانی فرا خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که این سری با بکارگیری قوی ترین متد های آموزشی سعی در آموزش از طریق روش TPR (روش فیزیکی) را دارد که تمرکز ویژه ای بر روی تکرار یک عمل و یادگیری از طریق تکرار منظم آن دارد. در ضمن در کتاب امریکن فمیلی اند فرندز یک بدلیل داشتن تنوع وسیعی از رنگ ها، کتاب موردنظر موجب ایجاد علاقه و انگیزه در نوآموزان زبان نیز می شود، از این رو از عوامل تاثیر گذار در افزایش انگیزه زبان آموزان کودک و نوجوان موضوعات جذابی هستند

کتاب Family and Friends 2

کتابFamily and Friends 2 شامل دوازده Unit است که در قالب چهار Chapter موضوعی ارائه‌شده‌اند تفاوت اصلی ویرایش جدید با نسخه‌ی قبل، اضافه شدن بخش Fluency Time! در انتهای هر Chapter است. این بخش در کتاب Student book زمان بیشتری برای تقویت مکالمه محیا کرده و در کتاب Workbook سؤالاتی برای مرور مطالب هر Chapter در نظر گرفته است.

کتاب American Family and Friends 2 2nd Edition از کتاب‌های مورد‌علاقه‌ی معلمان و زبان آموزان است. ساختار صریح و شفاف، برنامه‌ی مدون دقیق، سرود‌ها و داستان‌ها در کنار پکیجی از کتاب‌های جانبی جامع شامل Grammar, Reading and Writing, and Stories و همچنین بهره‌گیری از متد Lexical Teaching آن را به یکی از دوره‌های محبوب برای کودکان و معلمان تبدیل کرده است.

کتاب Family and Friends 3

Family and Friends 3 ویرایش دوم، چهارمین کتاب از مجموعه Family And Friends 2nd است. یکی از دلایل محبوبیت این مجموعه نتایج مثبت و رضایت بخشی‌ست زبان‌آموزان به وسیله این کتابها کسب کرده اند

این کتاب به عنوان یک کتاب جامع و پرکاربرد به صورت کاملا ویژه، در تنوع مطالب و گردآوری تمرین ها در موقعیت های زندگی روزمره که تمام کلمات و نکات گرامری مرتبط به هر موضوعی را پوشش می دهد و زبان آموزان از این طریق می توانند زبان انگلیسی را با انگیزه، اعتماد به نفس و با لذت یاد بگیرند.

کتاب Family and Friends 4

کتاب American Family and Friends 4 2nd پنجمین سطح از مجموعه ی 7 جلدی امریکن فمیلی اند فرندز ویرایش دوم توسط نویسنده Noami Simmos نگارش و توسط انتشارات جهانی Oxford چاپ و منتشر شده است، مجموعه کتاب های Family and Friends بی شک از آن دسته کتاب های آموزشی است که برای تقویت کودکان و نوجوانان و همچنین مدرسان از اهمیت بسیار بالا و ویژه ای برخوردار است.

کتاب Family and Friends 5

این کتاب از ۲۰ درس تشکیل شده است که هر کدام در راستای معرفی و آموزش موضوعات گوناگون تنظیم و طراحی شده است که به موجب آن خوانندگان می توانند درباره ی هر موضوعی حرف هایی برای گفتن و نوشتن داشته باشند.

در این کتاب ۴ مهارت اصلی خواندن و نوشتن، صحبت کردن و گوش کردن به طور مفصل به زبان آموزان معرفی و با آنها تمرین شده اند و آنها را برای صحبت کردن تمام موقعیت های زندگی روزمره و ملموس آماده می کند و از طرف دیگر مهارت های کلمات و گوش کردن را در جهت صحبت کردن تقویت می کند.

کتاب Family and Friends 6

کتاب امریکن فمیلی اند فرندز 6 ویرایش دوم به خوانندگان آن می آموزد و موجب می شود در تمام موقعیت های زندگی روزمره، چه از نظر مفهومی و چه از نظر عملی، در قالب تمرین های مختلف از کلمات و نکات روزمره در ارتباط با دیگران به درستی استفاده کنند.

کتاب American Family and Friends 6 حاوی جملات محاوره ای در قالب موقعیت های کاملا واقعی و طبیعی روزمره است و دانش‌ آموزان باید در همه موقعیت‌ ها به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند، بنابراین کلمات استفاده شده در مکالمات کاملا کاربردی می باشد.

خرید کتاب های فمیلی فرندز

همانطور که می دانید یکی از پرکاربرد ترین روش ها برای بهبود مهارت شنیداری انگلیسی استفاده از سی دی های صوتی حل تمرین است. صفحه آخر هر درس نکات گرامر و نوشتاری را به زبان آموزان آموزش می دهد تا بتوانند مهارت های نوشتاری را تمرین کنند و از جملات و متون کوتاه در مکالمات خود استفاده کنند. با خرید آنلاین کتاب American Family and Friends از کتابانه ، می توانید آن را در سریع ترین زمان ممکن در محل تحویل بگیرید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.