یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنمای خرید هیتر و هویه با بهترین قیمت !
    28 خرداد 1402 - 19:05
    شناسه : 257044
    0

    : با پیشرفت هایی که در صنعت الکترونیک و تولید انواع جدیدی از این ابزار به وجود آمده است، تعمیرات موبایل نیز حرفه ای تر شده و با اطمینان می توانید شغل و حرفه ی خود را ادامه دهید.

    پ
    پ
    images 1687081075 648ed0734522d - راهنمای خرید هیتر و هویه با بهترین قیمت ! - توکان ابزار

     

    هیتر و هویه دو ابزار پرکاربرد و مهم در صنایع الکترونیکی هستند که برای لحیم کاری، اتصال سیم و قطعات به همدیگر و … مورد استفاده قرار می گیرند. این دو ابزار تعمیرات موبایل و کامپیوتر بسیار کاربردی هستند.

    با پیشرفت هایی که در صنعت الکترونیک و تولید انواع جدیدی از این ابزار به وجود آمده است، تعمیرات موبایل نیز حرفه ای تر شده و با اطمینان می توانید شغل و حرفه ی خود را ادامه دهید.

    کاربرد هیتر و هویه چیست؟

    هیتر و هویه بسته به نوع کاربرد آن ها دمای مختلفی را می توانند داشته باشند که با واحد وات آن را اندازه می‌گیریم. هیتر و هویه ظاهری قلم مانند و یا شبیه به سشوار دارند. نوک هویه با المنت درون بدنه ی هویه گرم شده و با ایجاد حرارت مناسب قطعات را به هم وصل می کند. در بعضی مدل های آن درجه حرارت آن بسته به نوع کارکرد آن با دکمه چرخشی روی هیتر تنظیم می شود.

    نحوه عملکرد هیتر

    علاوه بر ظاهر، عملکرد هیتر نیز مانند سشوار است که باد گرم را با فشار به بیرون می دمد. درون دسته هیتر نیز المنتی وجود دارد که هوا را یا از منبع تغذیه هیتر میگیرد و یا خودش باد را تولید و سپس گرم کرده و از طریق نازل به بیرون می دمد.

    در سایت توکان ابزار انواع لوازم هیتر و هویه مانند سری ها، نازل و المنت ها و غیره جهت خرید وجود دارد.

    در سال های گذشته دسترسی به هویه های قلمی معمولی راحت بود اما چون قابلیت تنظیم دما را نداشتند احتمال آسیب رساندن به برد یا قطعات دیگر زیاد بود.

    امروزه به کمک هیتر هویه های جدید این مشکلات برطرف شده است. هیتر و هویه دارای دو نوع آنالوگ و دیجیتال می باشند که هر کدام می تواند هیتر یا هویه را تنها و یا هیتر و هویه را با هم داشته باشد.

    images 1687081075 648ed0734fd25 - راهنمای خرید هیتر و هویه با بهترین قیمت ! - توکان ابزار

    هیتر و هویه آنالوگ

    در این هیتر و هویه قابلیت تنظیم دما وجود دارد اما صفحه نماشگری برای نشان دادن دما به شما وجود ندارد و دستگاه بعد از رسیدن به دمای مورد نظر شروع به چشمک زدن می کند. قدرت این هیتر و هویه ها همانند قیمت آن ها کمتر از مدل دیجیتال آن است.

    هیتر و هویه دیجیتال

    این مدل از هیتر و هویه ها دقت بسیار بالاتری دارند و دارای صفحه نمایشی برای نشان دادن دما بر روی آن قرار دارد. دما و باد گرم خروجی از این هویه و هیتر کاملا دقیق و به برد گوشی و یا قطعات دیگر آسیب نمی رساند.

    مدل های گرداک و کوئیک از با کیفیت ترین و معروف ترین مدل ها در بازار ایران می باشند که قطعات آن ها نیز به راحتی در فروشگاه ها پیدا می شود.

    به طور کلی در خرید هیتر و هویه ی مورد نظر باید به نکاتی توجه کنیم تا بهترین عملکرد را از دستگاه بگیریم و خریدی مطمئن تر داشته باشیم .ابتدا به نکاتی که باید قبل از خرید هیتر و هویه به آن ها توجه کنیم اشاره می کنیم.

    توان مصرفی چقدر است؟

    میزان توان مصرفی سرعت گرم شدن و یا سرد شدن دستگاه هنگام وصل و قطع کردن دستگاه از منبع تغذیه را مشخص می کنند. همچنین هرچه توان دستگاه بالاتر باشد، میزان پایداری دما در هیتر و هویه در زمان طولانی تری ممکن می باشد

    سری آن ها قابل تعویض باشد

    بهتر است نوک هویه ای که تهیه می کنیم قابل عوض کردن باشد تا بتوانیم با سری های مختلف در کار های مختلف از آن استفاده کنیم و این گونه دستگاه برایمان کاربردی تر می شود.

    تخلیه بار الکترواستاتیکی با اتصال به زمین

    داشتن این ویژگی ضروری نیست اما در مواردی حساس نیز تاثیر گذار بوده و از خسارت احتمالی جلوگیری کرده است همچنین به سلامتی ما نیز آسیبی وارد نمی شود پس اگر دستگاه دارای این قابلیت باشد خیلی مناسب تر خواهد بود

    images 1687081075 648ed07359e42 - راهنمای خرید هیتر و هویه با بهترین قیمت ! - توکان ابزار

    ویژگی استندبای

    اگر دستگاه دارای این ویژگی باشد و به طور خودکار به حالت خاموشی برود برای اجزای داخلی بهتر خواهد بود و آسیب کمتری در بلند مدت به دستگاه وارد می کند و به این صورت دمای داخلی به صورت خودکار کنترل می شود.

    بتوانیم دما و حرارت هویه و هیتر را کنترل کنیم

    این ویژگی در هیتر و هویه های دیجیتال وبا قابلیت تنظیم ممکن است. این ویژگی در کاربرد های حساس مثل تعمیرات موبایل و یا کار کردن با برد های حساس و تخصصی  بسیار کاربردی خواهد بود و از آسیب رساندن به برد با دمایی که از آن مطمئن نیستیم و یا خودمان آن را تنظیم نکردیم، جلوگیری می شود. این قابلیت در هیتر و هویه های دیجیتال و دارای کیفیت بالا وجود دارد. همچنین با دیدن صفحه نمایش دمای هیتر و هویه را هر لحظه تحت کنترل داشته باشیم.

    مدت زمان گرم یا سرد شدن المنت ها چقدر است

    یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به آن توجه کنیم نوع المنت استفاده شده در دستگاه هاست و اینکه بدانیم هرچه المنت زودتر داغ شود و از طرفی زودتر سرد شود کار سریع تر انجام می شود.

    توجه به نازل هیتر

    نازل هیتر مقدار باد گرم خروجی و جهت دمیدن آن در هیتر را تعیین می کند. بدانیم سایز های کوچک و بزرگ دارند که مدل کوچکتر آن باد را روی قطعات کوچک متمرکز می کند و مدل بزرگتر روی قطعات بزرگتر البته بدانیم این سری نازل ها قابل تغییر است و آن را می توان از لوازم یدکی هیتر و هویه تهیه کرد.

    میزان پرتاب باد هیتر چقدر است

    مقدار پرتاب باد به فن یا پمپ درون هیتر بستگی دارد و تنظیم آن تنها در دستگاه های حرفه ای دیده می شود که از ویژگی های بسیار خوب یک هیتر می باشد. هیتر هایی که در کنارشان هویه هم دارند قدرت پرتاب بادشان کمتر است همچنین اگر هیتر تک کاره در ابعاد کوچکتر درست شده باشد نیز پرتاب باد کمتری دارد. هیتر های حرفه ای دارای این قابلیت، کیفیت و قیمت بالاتری دارند.

    انواع مختلفی از هیتر و هویه را در ادامه معرفی خواهیم کرد. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت توکان ابزار انواع مختلف این ابزار را مشاهده فرمایید.

    اگر تازه کار هستید و یا توانایی خرید هیتر و هویه دوکاره ندارید می توانید هویه دیجیتال و یا هیتر دیجیتال را به تنهایی تهیه کنید اما اگر ابزاری تخصصی و با قیمت مناسب میخواهید هویه هوای گرم (دوکاره) را تهیه کنید و از پرداخت هزینه اضافی برای هرکدام از ابزار هیتر و هویه به صورت جداگانه راحت شوید.

    هیتر هویه کوئیک Quick 706w

    این دستگاه دو کاره و دارای صفحه نمایشگر دیجیتال برای هیتر می باشد. دسته هیتر و هویه در آن قابل تعویض هستند.

    کمپرسور باد آن درون منبع تغذیه قرار دارد که میزان باددهی آن ۵۰ لیتر در دقیقه است.

    دمای تولید شده توسط هیتر ۴۵۰ درجه و هویه ۴۸۰ درجه سانتی گراد می باشد.

    توان مصرفی هیتر ۵۸۰ وات و توان مصرفی هویه ۵۰‌ وات است.

    شما می توانید این دستگاه را از سایت توکان ابزار با ۶ ماه گارانتی تهیه کنید.

    قیمت: ۴۹۰۰۰۰۰ هزار تومان

    هیتر هویه کوئیک Quick705

    این دستگاه حداکثر جریان هوای گرم ۱۲۰ لیتر در دقیقه را می تواند به بیرون بدمد.

    محدوده دمایی هیتر بین ۱۰۰ تا ۴۵۰ درجه و محدوده دمایی هویه ی آن بین ۲۰۰ تا ۴۸۰ درجه سانتی گراد می باشد

    دارای یک نمایشگر دیجیتال برای نشان دادن حرارت هویه می باشد

    توان مصرفی آن نیز ۷۰۰ وات است.

    قیمت: ۲۴۰۰۰۰۰ هزار تومان

    هیتر هویه گرداک GORDAK952

    این دستگاه دو صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش دمای هویه و هیتر به صورت جداگانه دارد. همچنین میزان باددهی آن ۲۴ لیتر در دقیقه می باشد.

    محدوده دمایی هیتر ۱۵۰ تا ۴۵۰ و محدوده دمایی هویه آن ۲۰۰ تا ۴۸۰ درجه سانتی گراد است.

    توان مصرفی هیتر ۲۷۰ وات و توان مصرفی هویه ۶۰ وات می باشد.

    جنس المنت این دستگاه از سرامیک است.

    قیمت: ۳۵۵۰۰۰۰ هزار تومان

    Shape1 

    images 1687081075 648ed073643a4 - راهنمای خرید هیتر و هویه با بهترین قیمت ! - توکان ابزار

    هویه کوئیک Quick TS1100

    این هویه دیجیتال و دارای قابلیت استندبای است. همچنین این اتفاق به صورت اتوماتیک می افتد و سنسور ها به صورت خودکار قابلیت خارج شدن یا وارد شدن به حالت استندبای را دارند. این حالت باعث می شود اجزای دستگاه کمتر دچار فرسودگی شوند. دارای صفحه نمایشی جهت نشان دادن مقدار دما است.

    دارای توان ۹۰ وات و محدوده دمای ۲۰۰ تا ۴۸۰ درجه سانتیگراد را شامل می شود. همچنین این دستگاه تخلیه بار الکترواستاتیکی انجام می دهد.

    قیمت: ۳۴۰۰۰۰۰ هزار تومان

    هیتر حرفه ای Quick TR1300A

    این دستگاه علاوه بر تنظیم کردن درجه حرارت باد گرم می تواند حجم خروجی باد را نیز تنظیم کند. میزان باددهی آن می تواند بین ۶ تا ۷۰ لیتر در دقیقه باشد.دارای حالت استندبای می باشد. صفحه نمایشگر دیجیتال دارد و محدوده دمایی آن بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ درجه سانتی گراد می باشد. تخلیه بار الکترواستاتیک نیز انجام می دهد.

    قیمت:۱۲۵۰۰۰۰۰ هزار تومان

    انواع مختلفی از هویه و هیتر های با کیفیت از جمله آن هایی که معرفی شد به همراه لوازم یدکی آن ها را می توانید با بهترین قیمت ها از سایت توکان ابزار تهیه کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.