شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
لوازم خانگی کلور کیفیت مناسبی دارد؟
29 خرداد 1402 ساعت: 1:50
شناسه : 257061
2

قطعا اگر این روزها تبلیغات تلویزیون ملی ایران را نگاه کرده باشید یا به فروشگاه‌های سطح کشور جهت خرید یخچال فریزر یا ماشین لباسشویی مراجعه کنید، قطعا با برندی خوش آوازه روبه‌رو خواهید شد که نام آن کلور است. برند کلور که مدت زمان کوتاهی به بازار آمده است، توانسته محبوبیت خاصی را نزد مصرف کنندگان جلب کند.

پ
پ

word image 257061 1 - لوازم خانگی کلور کیفیت مناسبی دارد؟ - افشین کالا

قطعا اگر این روزها تبلیغات تلویزیون ملی ایران را نگاه کرده باشید یا به فروشگاه‌های سطح کشور جهت خرید یخچال فریزر یا ماشین لباسشویی مراجعه کنید، قطعا با برندی خوش آوازه روبه‌رو خواهید شد که نام آن کلور است. برند کلور که مدت زمان کوتاهی به بازار آمده است، توانسته محبوبیت خاصی را نزد مصرف کنندگان جلب کند.

در حال حاضر این شرکت دارای 7 مدل یخچال فریزر با کاربری‌های مختلف بوده و 4 مدل ماشین لباسشویی در حجم و ظرفیت متفاوت روانه بازار کرده است. برند خوش آوازه Clever زیر مجموعه کمپانی ایران شرق بوده که این کمپانی سابقه درخشانی در تولید لوازم خانگی دارد. شرکت ایرانیان شرق محصولات کلور را ضمانت کرده و در سراسر کشور خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌دهد. در ادامه قصد داریم بیشتر با لوازم خانگی کلور آشنا شویم؛ بنابراین همراه ما باشید.

آشنایی با برند کلور

قبل از هرچیزی ابتدا قصد داریم با پیشینه این شرکت معتبر، آشنا شویم. اگر قصد خرید یخچال فریزر یا ماشین لباسشویی را داشته باشید، قطعا فروشندگان معتبر به شما چندین برند را معرفی خواهند کرد که یکی از پر تکرارترین‌ها، برند Clever است. کمپانی کلور که زیر مجموعه گروه ایران شرق است، با پیشینه و سابقه درخشان این شرکت توانسته در حوزه لوازم خانگی ورود کرده و محبوبیت زیادی را نزد مصرف کنندگان جلب کند.

شرکت ایران شرق از گذشته تا به حال محصولات زیادی را روانه بازار کرده است که تمامی آن‌ها از بالاترین سطح کیفی برخوردار بوده و کارنامه درخشانی را در این حوزه کسب کرده است. حال با تولید محصولات Clever توانسته مجددا در این حوزه سابقه درخشانی را کسب کند و تبدیل به یکی از برندهای مطرح بازار شود.

چه محصولات توسط برند کلور تولید می‌شوند؟

word image 257061 2 - لوازم خانگی کلور کیفیت مناسبی دارد؟ - افشین کالا

اما پس ا آشنایی با شرکت لوازم خانگی کلور، به سراغ معرفی محصولات و انواع آن‌ها خواهیم رفت. شرکت کلور با دید باز و مشاهده نیازهای مصرف کنندگان در حال حاضر اقدام به تولید 2 نوع محصول از اقلام ضروری منزل کرده است که نام آن‌ها یخچال فریزر و ماشین لباسشویی است.

در حال حاضر برند نام آشنای Clever اقدام به تولید یخچال و فریزر دوقلو و کمبی (بالا – پایین) کرده است که تمامی آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و رقابت شدیدی با سایر محصولات بازار دارند.

یخچال فریزر کلور

همانطور که مطالعه کردید، یکی از لوازم خانگی کلور، یخچال و فریزر است که در دو نوع یخچال دوقلو و یخچال بالا – پایین (کمبی) تولید خواهند شد. در گذشته نه چندان دور، روی خط تولید این شرکت یخچال فریزر ساید بای ساید قرار داشت که به دلایل نامعلوم در حال حاضر از خط تولید حذف شده است.

این شرکت در بحث یخچال کمبی یک مدل تولید کرده و دارای 5 نوع یخچال دوقلو بوده که با امکانات و قابلیت‌های ممتاز تولید می‌شوند. در حال حاضر بهترین مدل یخچال دوقلو این شرکت روسو پلاس نام دارد که ویژگی‌های آن همانند محصولات خارجی است. علاوه بر امکانات و قابلیت‌ها، یخچال فریزر Clever از قطعات و موتور باکیفیت تولید شده است که طول عمر بسیاری دارد. فراموش نکنید که شرکت کلور فضای بسیار مناسبی را درون یخچال‌های دوقلو قرار داده است تا نگرانی بابت کمبود فضا حس نشود.

ماشین لباسشویی کلور

اما یکی دیگر از محصولات تولیدی لوازم خانگی کلور، ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی پس از یخچال فریزر جزو پرکاربردترین و ضروری‌ترین محصولات درون خانه محسوب می‌شود که این کمپانی در انواع و ظرفیت‌های مختلف تولید کرده است.

در حال حاضر این شرکت یک مدل لباسشویی 7 کیلویی، 2 مدل لباسشویی 8 کیلویی و 1 مدل لباسشویی 9 کیلویی روانه بازار کرده است. این شرکت درون لباسشویی‌هایش از باکیفیت‌ترین قطعات روز بازار استفاده کرده و کیفیت بسیار بالایی دارد. علاوه بر قطعات باکیفیت در ماشین لباسشویی Clever، تکنولوژی و برنامه‌های شست‌وشو متنوع در این محصول باعث شده تا از سایر کالاهای بازار متمایز شود.

لوازم خانگی کلور ساخت کدام کشور است؟

همانطور که بیان شد، محصولات شرکت تولیدی کلور توسط گروه صنعتی ایرانیان شرق روانه بازار می‌شوند و ساخت کشور ایران هستند. این شرکت با تکیه بر مهندسان متخصص ایرانی توانسته محصولات باکیفیت در سطح کیفی کالاهای جهانی تولید و روانه بازار کند که این موضوع باعث محبوبیت بسیار آن شده است.

اگر به قطعات و کیفیت ساخت محصولات برند Clever توجه کنید، قطعا متوجه خواهید شد که این کالاها با بهترین کیفیت و بهترین متریال روز بازار تولید شده‌اند. علاوه بر آن‌ِ، بکارگیری از بروزترین تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته آن‌ها در رقابت با کالاهای خارجی قرار دهد و جزو بهترین‌ها باشد.

لوازم خانگی clever دارای گارانتی هستند؟

یکی از مهم‌ترین موضوعات حین خرید محصولات برقی و پرکاربرد منزل، گارانتی و خدمات پس از فروش است. در حال حاضر محصولاتی که خارجی هستند و به صورت قاچاق روانه بازار می‌شوند دارای گارانتی نیستند و این موضوع کمی نگران کننده است. اما محصولات باکیفیت ایرانی مثل برند Clever، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور هستند.

در حال حاضر لوازم خانگی کلور اعم از یخچال فریزر و ماشین لباسشویی، به مدت 30 ماه توسط گروه صنعتی ایرانیان شرق گارانتی شده و تا 10 سال دارای خدمات پس از فروش در سراسر کشور هستند. با خیال راحت می‌توانید محصولات برند Clever را خریداری کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل، کوچک‌ترین نگرانی نداشته باشید. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی افشین کالا (Afshinkala.ir) لوازم خانگی کلور را با بهترین قیمت و گارانتی اصلی به مصرف کنندگان عزیز در سراسر کشور عرضه خواهد کرد.

word image 257061 3 - لوازم خانگی کلور کیفیت مناسبی دارد؟ - افشین کالا

سخن آخر

در حال حاضر لوازم خانگی کلور درون کشور ایران توسط مهندسان متخصص ایرانی تولید شده و جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند. این شرکت دو محصول از اقلام ضروری خانه یعنی یخچال فریزر و ماشین لباسشویی را روانه بازار کرده است که با توجه به کیفیت و تکنولوژی‌های بکار رفته، از سایر محصولات بازار متمایز هستند. محصولات این برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.