سه‌شنبه, 18 اردیبهشت 1403 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41602 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2375×
کیف پول لجر چیست و چرا خرید آن ضرروی است؟
29 خرداد 1402 - 13:44
شناسه : 257104
0

بررسی کامل کیف پول لجر و آشنایی با انواع کیف پول لجر و مزایای خرید این کیف به همراه ضرورت های تهیه این کیف.

پ
پ

 کیف پول لجر چیست

امروزه سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال روی بورس است. بسیاری از افراد به این نوع سرمایه گذاری سودآور روی آورده‌اند تا سرمایه خود را چند برابر کنند؛ اما این سرمایه گذاری مانند هر کار دیگری به یک سری چیز نیازمند است. یکی از ملزومات آن، داشتن کیف پولی برای ذخیره ارز ها است. به عبارت ساده‌تر شما باید یک کیف پولی داشته باشید تا بتوانید با استفاده از آن به خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام کنید. یکی از انواع کیف پول‌های ارز دیجیتال، کیف پول لجر است. در این مطلب می‌خواهیم به سوال “کیف پول لجر چیست؟” پاسخ دهیم.

کیف پول لجر چیست؟

کیف پول لجر یا Ledger Wallet به کیف پول سخت افزاری گفته می‌شود که می‌توان در آن ارزهای دیجیتال را نگهداری و ذخیره کرد. کیف پول لجر دارای کلیدهای خصوصی برای مصرف کنندگان است. به عبارتی به جز کاربران هیچ کسی نمی‌تواند به کیف پول دسترسی پیدا کند. دلیل نام گذاری این نوع کیف پول به نام لجر، به نام شرکت مربوطه باز می‌گردد. در حقیقت یک شرکت تولید کننده کیف پول سخت افزاری که دفتر مرکزی آن داخل شهر پاریس در کشور فرانسه قرار دارد، معتبرترین دفتر ساخت کیف پول‌های سخت افزاری محسوب می‌شود.

درست در سال ۲۰۱۴ میلادی بود که ۸ نفر متخصص در زمینه ارزهای دیجیتال و کارآفرینی تصمیم به راه اندازی شرکت لجر گرفتند و موفق‌ترین شرکت تولید کننده کیف پول سخت افزاری دنیا را ایجاد کردند. می‌شود اقرار کرد که تا کنون هیچ شرکتی روی دست لجر نیامده است. با اینکه دفتر اصلی شرکت لجر در پاریس و آن سر دنیا است؛ اما شما می‌توانید این نوع محصولات را از یک مرکز معتبر مانند رمزیتال بخرید.

انواع یا نسل‌ های مختلف کیف پول لجر

images 1687128959 648f8b7f8f97f - کیف پول لجر چیست و چرا خرید آن ضرروی است؟ - ارز دیجیتال

کیف پول لجر انواعی دارد. کیف پول‌هایی که شرکت لجر تولید می‌کند، به یک نوع محدود نمی‌شوند. در حقیقت چند کیف پول سخت افزاری تولید شده توسط شرکت لجر در بازار به چشم می‌خورد. همه آن‌ها شکلی شبیه به دستگاه USB دارند و از امنیت قابل قبولی برخوردار هستند. این دستگاه‌ها موجب می‌شوند که کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و ارزهای دیجیتال را ارسال و دریافت نمایند. یکی از کاربردهای این کیف پول‌ها، امکان احراز هویت دو مرحله‌ای جهانی در سایت‌هایی مانند گوگل است. به عبارتی هر نوع کیف پول ساخته شده توسط لجر، استانداردهای امنیتی و سیستم عامل اختصاصی خوبی دارند که می‌توانند به خوبی از ارزهای دیجیتال کاربران نگهداری کنند. در ادامه قرار است به توضیح مدل‌های مختلف کیف پول لجر بپردازیم:

لجر نانو اس یا Ledger Nano S

 اگر شما هم می خواهید که از ارزهای دیجیتالِ خود نگهداری کرده و آنها را ذخیره کنید، کیف پول لجر نانو اس یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های پیش روی‌تان است. تقریبا می‌شود گفت که ارزان‌ترین محصول دارای صفحه نمایش در بازار، همین مدل کیف پول است. شما با خرید کیف پول نانو اس می‌توانید آن را روی یارانه شخصی خود نصب کرده و به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین دست شما در انتخاب رنگ کیف پول لجر نانو اس که شبیه به usb است، باز است و می‌توانید هر رنگی را که دوست دارید، برای لجر نانو اس خود انتخاب نمایید. این کیف پول از امنیت بالایی برخوردار است. چنانچه دستگاه شما توسط افراد سودجو دزدیده شود، دستگاه دارای کلید خصوصی مشکل شما را برطرف خواهد کرد و به شما اجازه دستیابی و ارزهای دیجیتالتان را می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این نوع والت سخت افزاری، نمایش پیغام‌ها و تراکنش‌هاا در همان لحظه است خوشبختانه این نوع کیف پول‌های ارز دیجیتال از یک عبارت بازیابی ۲۴ کلمه‌ای تابعیت می‌کنند که امنیت و کاربرد دستگاه را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

کیف پول لجر نانو اس پلاس یا Ledger Nano S plus

images 1687129004 648f8bac667f5 - کیف پول لجر چیست و چرا خرید آن ضرروی است؟ - ارز دیجیتال

کیف پول سخت افزاری دیگری که در حقیقت اصلاح شده لجر نانو اس است، با نام کیف پول لجر نانو اس پلاس در سال ۲۰۲۲ به عرصه جهانی پا نهاد. این کیف پول نسبت به مدل نانو اس، دارای صفحه نمایش بزرگ تر و حافظه بیشتری است. در حقیقت این محصول بسیار پر فروش است و بسیاری از مردم به دنبال خرید لجر نانو اس پلاس هستند. یکی از ویژگی‌های والت نانو اس پلاس، اتصال دائمی آن به دستگاهی مانند لپ تاپ یا تبلت است.

به عبارت دیگر اگر لجر نانو اس پلاس به دستگاهی متصل نباشد، امکان استفاده از آن نیز وجود خواهد داشت. دیگر مزیت لجر نانو اس پلاس، پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال است؛ به‌ طوری که با داشتن این نوع کیف پول، می‌توانید با بیش از ۵۵۰۰ ارز دیجیتال را کار کنید!

همچنین ظرفیت آن نیز نسبت به مدل قبلی بسیار بیشتر است و این مسئله موجب می‌شود تا بتوانید برنامه‌های بیشتری نصب کنید. در داخل جعبه کیف پول نانو اس پلاس، خود والت ،برگ ارزیابی و کابل USB یافت می‌شود. همچنین انواع رنگ‌های آن مانند آبی، سفید، مشکی، نارنجی و … در فروشگاه رمزیتال وجود دارند که شما می‌توانید نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. اگر می‌خواهید راجع به قیمت این نوع والت بدانید، قیمت کیف پول لجر بین ۵ میلیون تا ۷ میلیون تومان است. این نوع کیف پول با قیمت مناسبی که دارد یکی از بهترین کیف پول‌های سخت افزاری موجود در بازار امروز به حساب می‌آید. چنانچه قصد خرید این نوع کیف پول را دارید، باید حواستان به سودجویان باشد تا کلاه سرتان نگذارند و از یک فروشگاه قابل اطمینان مانند رمزیتال این محصول را تهیه کنید.

لجر مدل نانو ایکس  یا Ledger Nano X

پس از ساخت والت نانو اس، کیف پول‌های دیگری همچون لجر مدل نانو ایکس به بازار آمد. در حقیقت مدل نانو ایکس تکمیل شده و آپدیت شده مدل نانو اس بود که صفحه نمایش بزرگتری داشت و می‌توانست با بلوتوث اتصال یابد. شما با تهیه این نوع کیف پول‌ها می‌توانید با استفاده از پین کد مخصوص خود از والت محافظت کنید. این گونه خیالتان بابت امنیت دستگاه راحت خواهد شد. قیمت این نوع کیف پول سخت افزاری تقریبا ۱۱۹ دلار برآورد می‌شود. اگر از آن دسته افراد هستید که ارزهای دیجیتال زیادی دارید، کیف پول نانو ایکس مخصوص شما است. با استفاده از این دستگاه، امکان اتصال گوشی شما به کیف پول وجود دارد و اینگونه می‌توانید خیلی راحت و در همه مکان‌ها موجودی خود را مدیریت نمایید.

 لجر بلو یا Ledger Blue

آخرین کیف پول‌های سخت افزاری که شرکت لجر فرانسوی وارد بازار کرده، والت لجر بلو است. در حقیقت طراحان این شرکت بیش از دو سال مشغول توسعه و آپدیت والت‌های گذشته بودند تا اینکه موفق شدند لجر بلو را تولید کنند. می‌توان گفت لجر بلو تکمیل شده و به روز رسانی شده والت‌های دیگر است. شما با خرید لجر بلو از جای مطمئنی مثل رمزیتال می‌توانید از طریق صفحه نمایش لمسی بزرگ و پیشرفته آن موجودی و تراکنش‌های خود را کنترل کنید. به دلیل این که در لجر بلو از پیشرفته‌ترین فناوری استفاده شده است، پوشش این کیف پول بسیار مقاوم است. کیف پول لجر بلو نه تنها از بیت کوین، بلکه از انواع ارزهای دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. این کیف پول قیمتی بالای 15 میلیون دارد.

هدف از خرید کیف پول سخت افزاری مانند لجر، نگهداری از ارز دیجیتال است؛ در نتیجه والتی که انتخاب می‌کنید باید امنیت بالایی داشته باشد. به بیانی دیگر شما باید همواره برای حفظ عبارت پشتیبانی کیف پول لجر تلاش کنید و آن را در دسترس دیگران قرار ندهید. نانو اس پلاس یکی از ولت‌ های باکیفیت و ایمن است که خوشبختانه قیمت مناسبی هم دارد. به خاطر حساسیت ارزهای دیجیتال و امکان سرقت آن‌ها همواره توصیه می‌شود یک کیف پول لجر را از تیم‌های معتبری مانند رمزیتال خریداری کنید تا جای هیچ پشیمانی برای شما باقی نماند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.