یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41475 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اکثر شهرداری‌ها به لحاظ مالی با مشکل مواجه‌اند
    29 خرداد 1402 - 14:03
    شناسه : 257143
    0

    نایب‌رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: شرایط فعلی امروز به‌گونه‌ای است که اکثر شهرداری‌ها به لحاظ مالی با مشکل مواجه‌اند، اما تمام تلاش مجموعه شورای شهر و شهردار ما بر این است که حقوق و مزایا به موقع پرداخت شود و خدمات رفاهی مختلف در نظر گرفته شود.

    پ
    پ

    شورای شهر لاهیجان در دیدار با پاکبانان - اکثر شهرداری‌ها به لحاظ مالی با مشکل مواجه‌اند - شهرداری‌ها

    نایب‌رئیس شورای شهر لاهیجان در دیدار با پاکبانان که به مناسبت روز پاکبان انجام شده بود، گفت: روز پاکبان بهانه‌ای برای قدردانی از شما همکاران و برادران است که در هوای گرم و سرد و با وجود همه سختی‌ها به وظایف خود به نحو احسن انجام می‌دهید.

    مهندس فرشید فلاح مجد گفت: شرایط فعلی امروز به‌گونه‌ای است که اکثر شهرداری‌ها به لحاظ مالی با مشکل مواجه‌اند، اما تمام تلاش مجموعه شورای شهر و شهردار ما بر این است که حقوق و مزایا به موقع پرداخت شود و خدمات رفاهی مختلف برای شما در نظر گرفته شود.

    وی گفت؛ هدف ما در این روز مهم عرض خدا قوت و خسته نباشید به شما پاکبانان عزیز است و امیدواریم در کنار همدیگر برای مردم شهر خدمت کنیم.

    مهندس فلاح مجد در ادامه افزود؛ ما پیگیر اوضاع‌واحوال شما در شهرداری هستیم و سعی می‌کنیم با مصوبات خود در شورای شهر برای رفاه حال کلیه کارکنان به ویژه واحد خدمات شهری اقدامات مؤثری انجام دهیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.