شنبه, 29 اردیبهشت 1403 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41737 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2383×
۱۰ نکته ای که باید قبل از کاشت مو بدانیم
  • 30 خرداد 1402 ساعت: 2:44
  • شناسه : 257217
    2

    امروزه بسیاری از افراد برای درمان کم پشتی مو یا طاسی کامل سر از روش هایی همچون کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو استفاده می کنند. اما اگر این افراد قبل از انجام چنین کاری، اطلاعات کافی از نحوه انجام کاشت مو یا کلینیک مورد نظر نداشته باشند، ممکن است نتیجه مطلوبی دریافت نکرده و دچار مشکلات متعددی شوند.

    پ
    پ

    word image 257217 1 - ۱۰ نکته ای که باید قبل از کاشت مو بدانیم -

    امروزه بسیاری از افراد برای درمان کم پشتی مو یا طاسی کامل سر از روش هایی همچون کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو استفاده می کنند. اما اگر این افراد قبل از انجام چنین کاری، اطلاعات کافی از نحوه انجام کاشت مو یا کلینیک مورد نظر نداشته باشند، ممکن است نتیجه مطلوبی دریافت نکرده و دچار مشکلات متعددی شوند.

    به همین دلیل کسانی که می خواهند از این روش برای درمان خود استفاده نمایند بهتر است نکات مهم قبل از کاشت مو را شناخته و سپس اقدام نمایند.

    آیا کاشت مو تنها راه حل است؟

    سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که آیا کاشت مو تنها روش موثر برای رهایی از طاسی سر است؟

    کاشت مو تنها روش موثر نبوده و تکنیک هایی غیر از آن نیز وجود دارد که در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد.

    word image 257217 2 - ۱۰ نکته ای که باید قبل از کاشت مو بدانیم -

    راه حل هایی غیر از کاشت مو

    همانطور که گفته شد روش های زیادی برای درمان کم پشتی مو ابداع شده است که هزینه کمتر نسبت به کاشت مو دارد و به شرح زیر می باشد:

    • تقویت مو

    ریزش مو ممکن است در اثر مواجه شدن با مواد شیمیایی و تغذیه نادرست رخ دهد، به همین دلیل می توان از روش هایی غیر از کاشت مو برای درمان آن نیز استفاده کرد.

    اگر ریزش مو افراد به دلیل کمبود ویتامین ناشی از تغذیه نادرست باشد، با کمک رژیم غذایی مناسب و مکمل های موجود در بازار همانند ویتامین بیوتین و ویتامین های گروه B می توان آن را درمان کرد و رفع ریزش مو را به نتیجه رساند.

    word image 257217 3 - ۱۰ نکته ای که باید قبل از کاشت مو بدانیم -

    • مزوتراپی مو

    پزشکان متخصص در کلینیک های پوست و مو در ابتدا برای شما آزمایش های هورمونی و غیره تجویز کرده تا از این طریق بتوانند کمبود ویتامین و هورمون های شما را مورد سنجش قرار بدهند.

    علل بسیاری از ریزش ها، کمبود ویتامین است که از طریق روش های درمانی، جبران پذیر می باشد. مزوترامپی یک روش غیر تهاجمی برای رفع ریزش موی ناشی از کمبود ویتامین است.

    در این روش متخصص محلولی از مواد مغذی مورد نیاز سر را به واسطه سرنگی نازک به پوست سر وارد کرده و گردش خون را افزایش می دهد.

    • prpمو

    این روش برای کسانی که ریزش موی کم داشته و ابتدای مرحله ریزش هستند مفید می باشد. در این روش پزشک، نمونه خون شما را دریافت کرده، سپس در دستگاه قرار می دهد تا محلولی غنی از پلاکت به دست بیاورد. در ادامه این محلول را همانند روش مزوتراپی به واسطه سرنگ به پوست سر وارد می کند، در این روش از قبل برای شما بی حسی زده می شود تا هیچ گونه دردی را حس ننمایید.

    پس از تزریق محلول غنی از پلاکت، فولیکول‌های مو تقویت شده و احیا می شوند به همین دلیل ریزش مو، متوقف و رشد مو افزایش پیدا خواهد کرد.

    ۱۰ نکته مهم که باید قبل از کاشت مو بدانیم

    همانطور که گفته شد شما می بایست نکات قبل از کاشت مو را شناخته تا با نگاهی باز در این راه قدم بردارید، این نکات به شرح زیر می باشد.

    • بررسی دلیل ریزش مو

    علت های زیادی برای ریزش مو در جامعه امروزی وجود دارد که هرکدام درمان خاص خود را داشته و می بایست با استفاده از مشاوره پزشکان متخصص پی به علت ریزش مو ببرید.

    اگر دلایل ریزش موی شما ارثی یا به دلیل کمبود مواد مغذی باشد، درمان خاص خود را دارد. بنابراین اولین مرحله در کاشت مو، پی بردن به علت ریزش مو فرد است.

    • سن مناسب برای کاشت مو

    نکته مهم دیگر در کاشت مو برای از بین بردن طاسی سر، سن فرد مورد نظر است. کاشت مو عموما در افراد زیر ۲۳ سال صورت نمی گیرد، همچنین افرادی که سن بالایی دارند، ممکن است پس از کاشت دچار ریزش در بعضی نواحی سر شوند که این عامل توسط پزشک گوشزد خواهد شد.

    • جایگزین های کاشت مو

    روش های دیگری به جای کاشت مو وجود دارد که می تواند ریزش مو را کاهش دهد. از جمله این روش ها، مزوتراپی، استفاده از مکمل ها، پی آر پی و …. است که هرکدام متناسب با شرایط و نوع ریزش موی فرد، تجویز می شود.

    • کسب اطلاعات درباره هزینه کاشت مو

    نکته مهم دیگر در رابطه با کاشت مو، هزینه های کلینیک مورد نظر است. تمامی افراد می بایست قبل از انجام این عمل، در مورد هزینه ها اطلاعات کافی را کسب نمایند.

    اما هیچگاه به دنبال مراکزی با قیمت پایین نباشید، زیرا این عمل نیاز به نیرویی حرفه ای و دستگاه های پیشرفته داشته و تمامی این اقدامات نیازمند هزینه است. در صورتی که اگر در یک کلینیک با قیمت پایین تر، کاشت را انجام دهید احتمالا نتیجه مطلوبی دریافت نخواهید کرد.

    • تحقیق در مورد تجربه تیم درمانی و پزشکی کاشت مو

    اگر می خواهید پس از اتمام کاشت نتیجه مطلوبی دریافت نمایید، بهتر است از قبل در رابطه با تجربه تیم اطمینان حاصل فرمایید. زیرا داشتن نیروی با تجربه و کاربلد یک اصل اساسی برای موفقیت در کاشت محسوب می شود.

    • دقت در انتخاب روش کاشت

    روش ها و تکنیک های متنوعی وجود دارد که هرکدام دارای معایب و مزایای خود هستند، اما روش هایی که امروزه ابداع گردیده است دارای عوارض کمتر و نتیجه دهی بهتر می باشد. بنابراین تحقیق نمایید تا کلینیک مورد نظر از این روش برای درمان شما استفاده نماید.

    • اگاهی از عوارض بعد از عمل

    کاشت مو همانند دیگر عمل ها دارای عوارضی پس از عمل می باشد، اما خوشبختانه امروزه با استفاده از تکنیک های به روز و نیروی ماهر این عوارض کاهش بسیار پیدا کرده و شما می توانید به زندگی روزمره خود بعد از عمل ادامه دهید.

    • اگاهی از دوره نقاهت

    عموما روش های جدید که برای کاشت مو در نظر گرفته شده است نیاز به دوره نقاهت طولانی نداشته، اما بهتر است در این رابطه با پزشک خود صحبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهید.

    • اطلاع از مراقبت های پس از کاشت مو

    تمامی افراد می بایست پس از کاشت مو، مراقبت هایی را انجام دهند که مشاوران مربوطه در این رابطه آن ها را همراهی خواهند کرد تا این عمل با موفقیت انجام پذیرد.

    • اعتماد به پزشک و تخصص او

    شما می بایست قبل از انجام کاشت از پزشک و تخصص او اطمینان حاصل نمایید تا بتوانید با اطمینان خاطر به او اعتماد کرده و شک به خود راه ندهید.

    پس از تحقیقات در این زمینه بهتر است به گفته های دکتر متخصص گوش کرده و با اطمینان کامل به او پیش بروید تا از بروز استرس و ترس جلوگیری نمایید.

    انجام کاشت مو در کلینیک دیناز

    مرکز دیناز، یکی از معتبرترین مراکز برای کاشت مو می باشد که با داشتن تیمی منحصر به فرد و کاربلد، این اطمینان را به شما داده که با کمترین عوارض از نتیجه مطلوبی برخوردار شوید.

    بنابراین اگر قصد کاشت مو را دارید، بهتر است با مشاوران ما در ارتباط بوده تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.