×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رودسر به عنوان شهر هوشمند پایلوت گیلان انتخاب شد.

به گزارش «بامردم»،  امیرجانبازی فرماندار رودسر گفت:برنامه ریزی سامانه جامع مدیریت حمل و نقل شهری بعنوان یکی از زیرساخت های شهر هوشمند در شهر رودسر بعنوان پایلوت استانی اجرایی می شود.

وی شرایط انتخاب این شهرستان برای ایجاد شهر هوشمند را بر اساس وسعت و جمعیت کل شهرستان دانست و افزود: شهرستان رودسر یکی از سه شهرستان بزرگ استان گیلان است؛همچنین پتانسیل گردشگری آن و اعلام آمادگی مسئولین شهرستانی برای اجرای این پروژه بزرگ و تاثیرگذار از دیگر مزیت های انتخاب رودسر برای ایجاد شهر هوشمند است.

جانبازی تصریح کرد:این طرح شامل سرویس های الکترونیکی بسیاری است که به تناسب پتانسیل‌های شهرستان اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

فرماندار رودسر با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح پیاده سازی فیبر نوری و سرویس های الکترونیکی در دستور کار است ،خاطر نشان کرد:اجرای دوربین های ثبت تخلف و کنترل ترافیکی،ارائه سرویس های خدمات دولت الکترونیک علی الخصوص سرویس هایی که در شهرداری به مردم ارائه می شود، ارایه سرویس های تبلیغات شهری ایجاد بستر ارایه خدمات اینترنت پرسرعت از روشهای نوین مانند وای فای شهری،کارت هوشمند شهروندی بمنظور بهره‌برداری از خدمات مذکور مانند پرداخت‌های خرد شهری از مزیت های این طرح است.

وی تصریح کرد:برای اجرای طرح شهر هوشمند از سامانه پایش تصویری استفاده می شود و با برنامه ریزی هر ۵ شهر شهرستان رودسر از این طرح در آینده نزدیک بهره‌مند می‌شوند.


 منبع: ایسنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.