یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تغییر نام باشگاه ورزشی حیات به باشگاه ورزشی سلین ویژه بانوان
    30 خرداد 1402 - 13:18
    شناسه : 257349
    1

    باشگاه ورزشی سلین (بانوان)، باشگاه ورزشی لوکس و خاص مخصوص بانوان در شمال تهران است. نام این باشگاه در گذشته باشگاه حیات با وبسایت باشگاه ورزشی حیات ویژه بانوان بوده است که تغییر نام پیدا کرد.

    پ
    پ

    باشگاه ورزشی سلین (بانوان)، باشگاه ورزشی لوکس و خاص مخصوص بانوان در شمال تهران است. نام این باشگاه در گذشته باشگاه حیات با وبسایت باشگاه ورزشی حیات ویژه بانوان بوده است که تغییر نام پیدا کرد.

    word image 257349 1 - تغییر نام باشگاه ورزشی حیات به باشگاه ورزشی سلین ویژه بانوان - باشگاه

    بادی پامپ در باشگاه ورزشی سلین

    بادی‌پمپ (Body Pump) یک برنامه تمرینی ورزشی است که در آن از وزنه‌های کوچک و متوسط استفاده می‌شود. در واقع، برنامه بادی‌پمپ یک تمرین کاردیو و قوی‌سازی عضلات است که با ترکیب تمرینات وزنه‌برداری، تقویت عضلات بدن و سوختن چربی‌های بدن را هدف دارد.

    در برنامه بادی‌پمپ، به طور معمول شامل تمریناتی برای بزرگ کردن عضلات بازوها، شانه، سینه، پشت، شکم و پاها است. این تمرینات با استفاده از وزنه‌های کوچک و متوسط و تعداد بالای تکرارها انجام می‌شوند و در نتیجه باعث افزایش قدرت و استقامت عضلات بدن می‌شوند. همچنین، تحرکات تمرینات بادی‌پمپ منجر به سوختن چربی‌های بدن می‌شوند و به افزایش ضربان قلب و سوخت کالری در بین ورزشکاران کمک می‌کنند. بادی‌پمپ یکی از تمرینات پرطرفدار در سال‌های اخیر است و بسیاری از باشگاه‌های ورزشی در سراسر جهان این برنامه را برای ورزشکاران خود ارائه می‌دهند و در باشگاه ورزشی سلین نیز ارائه می گردد.

    word image 257349 2 - تغییر نام باشگاه ورزشی حیات به باشگاه ورزشی سلین ویژه بانوان - باشگاه

    EMS در باشگاه ورزشی سلین

    تمرینات EMS (Electrical Muscle Stimulatio) که به عنوان تحریک الکتریکی عضلانی شناخته شده، نوعی از تکنولوژی است که عضلات شما را از بیرون فعال می‌کند در حالی که شما آن‌ها را از داخل فعال می‌کنید. عضلات بدن شما می‌توانند علاوه بر ایمپالس‌های عصبی صادر شده از مغز شما توسط تحریک الکتریکی سطحی نیز منقبض شوند. این جریان‌ها توسط یک دستگاه الکتریکی به نام EMS تولید می‌شوند و معمولا از طریق پدهایی که بر روی پوست قرار می‌گیرند، سبب انقباض عضلات می‌شوند.

    باشگاه های ورزشی بانوان

    در ایران، در حال حاضر بسیاری از باشگاه‌های ورزشی برای بانوان وجود دارند که به صورت ویژه برای زنان فعالیت می‌کنند. برخی از این باشگاه‌های ورزشی شامل باشگاه‌های زیر هستند:

    آیا باید به باشگاه ورزشی رفت یا در منزل ورزش کرد؟

    این به شرایط و نیازهای شخصی شما بستگی دارد. در صورتی که می‌خواهید با دستگاه‌های ورزشی مانند تردمیل و دوچرخه ثابت و یا با استفاده از تجهیزات هوازی مثل دمبل و کتل بل روی عضلات خود کار کنید، ممکن است بهتر باشد که به یک باشگاه ورزشی بروید. باشگاه‌های ورزشی همچنین فضایی را برای ورزش در گروه، شرکت در کلاس‌های ژیمناستیک، یوگا و پیلاتس و ارائه مربیگری به شما فراهم می‌کنند.

    اگر از ورزش در خانه ترجیح می‌دهید، می‌توانید با استفاده از تجهیزات ساده مثل مات، دمبل، توپ ورزشی و … برنامه‌ی ورزشی خود را در منزل انجام دهید. همچنین امروزه می‌توانید با دستگاه‌های الکترونیکی و برنامه‌های ورزشی مخصوصاً طراحی شده برای اجرای تمرینات در منزل، بدون نیاز به تجهیزات و یا دستگاه‌های پیچیده، ورزش کنید.

    آدرس باشگاه ورزشی سلین

    تهران، منظریه، دیباجی جنوبی، خیابان عرفاتی، پلاک ۴۴

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.