دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41578 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2375×
عمل جراحی لاغری نعیمه نظام دوست + عکس
30 خرداد 1402 - 16:14
شناسه : 257383
1

عمل جراحی لاغری، یکی از جراحی‌های زیبایی تأثیرگذار برای افرادی است که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و از طریق رژیم و ورزش به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. بخش‌های متفاوتی از بدن را می‌توان با جراحی لاغری اصلاح کرد.

پ
پ

عمل جراحی لاغری نعیمه نظام دوست

عمل جراحی لاغری، یکی از جراحی‌های زیبایی تأثیرگذار برای افرادی است که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و از طریق رژیم و ورزش به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. بخش‌های متفاوتی از بدن را می‌توان با جراحی لاغری اصلاح کرد.

به‌عنوان مثال عمل جراحی لاغری بازو برای اصلاح پوست افتاده و چربی سفت بازو کاربرد دارد که هم جراحی زیبایی محسوب‌ می‌شود، هم با کاهش درد فیزیکی بازو، نوعی عمل درمانی است. خانم نعیمه نظام دوست از بازیگران طنز سینما و تلویزیون هستند که تحت عمل جراحی لاغری تغییر چشم‌گیری داشته‌اند. در ادامه به بررسی نحوه لاغری خانم نظام دوست می‌پردازیم.

عمل جراحی

تغییر ظاهر خانم نعیمه نظام دوست تحت چه عمل جراحی شکل گرفت؟

خانم نظام دوست چند سال پیش، عمل جراحی بالون معده را برای لاغری انتخاب کرد. در این روش از طریق لوله آندوسکوپ بالونی را داخل معده قرار می‌دهند که در نهایت با پر کردن حجم معده باعث کاهش وزن می‌شود.

نعیمه نظام دوست علاوه‌بر اینکه از این عمل نتیجه‌ای نگرفت، بلکه به دلیل مراجعه به دکتر غیرمتخصص، پس از انجام عمل بالون 20 کیلوگرم افزایش وزن داشت. او همیشه در مصاحبه‌های خود به نارضایتی‌های بعد عمل بالون اشاره می‌کند. سال 96 خانم نظام دوست مجدد از جراحی اسلیو برای لاغری استفاده ‌کرد و در نهایت نتیجه عالی آن همه را شوکه کرده است.

عمل اسلیو یکی از جراحی‌های لاغری است که طی آن قسمتی از معده برای کوچک کردن آن بریده می‌شود. حدود یک سال پس از عمل جراحی لاغری اسلیو، خانم نظام دوست عکس‌هایی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد وزن زیادی کم کرده است. او همواره در مصاحبه‌هایش از جراح لاغری خود، به‌عنوان کسی که باعث تولد دوباره او شده تشکر می‌کند.

images 1687049643 648e55ab56840 - عمل جراحی لاغری نعیمه نظام دوست + عکس - عمل جراحی

دلیل افزایش وزن خانم نظام دوست چه بود؟

خانم نعیمه نظام دوست در ابتدا افزایش وزن نداشته و حتی روزهایی بوده که تنها 60 کیلوگرم وزن داشته است. او در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که چاقی او ارثی نبوده و سابقه خانوادگی چاقی ندارد. در واقع در دوره‌ای به یک بیماری مبتلا شده که پس از تزریق آمپول‌هایی مثل کورتون دچار افزایش وزن شدیدی (حدود 30 کیلوگرم) شده ‌است.

images 1687049643 648e55ab5ad5c - عمل جراحی لاغری نعیمه نظام دوست + عکس - عمل جراحی

آیا خانم نعیمه نظام دوست عمل جراحی لاغری بازو انجام داده‌اند؟

افرادی که تحت جراحی‌های لاغری مثل بالون و یا اسلیو قرار می‌گیرند، پس از لاغری، با افتادگی پوست و شل شدن پوست بدن، درگیر می‌شوند. عمل جراحی لاغری بازو، ران و شکم برای از بین بردن پوست اضافه و کشیدن پوست، بعد از کاهش وزن شدید کاربرد دارد.

خانم نعیمه نظام دوست بر این موضوع تأکید یا تکذیب نداشته‌اند، اما معمولاً عمل‌های لیفت و جراحی‌های زیبایی مثل عمل جراحی بازو، عمل‌های ترمیمی هستند که برای اصلاح افتادگی پوست بعد از عمل اسلیو و موارد مشابه آن استفاده می‌شوند.

images 1687049643 648e55ab5dab9 - عمل جراحی لاغری نعیمه نظام دوست + عکس - عمل جراحی

توصیه خانم نظام دوست برای انجام عمل جراحی لاغری چیست؟

خانم نظام دوست درباره خاطره بد جراحی یکی از اقوام خود می‌گوید که به‌دلیل اشتباه یک پزشک غیرحرفه‌ای در جراحی لاغری و در مطبی که از تجهیزات کافی برخوردار نبود، از دنیا رفت.

پزشکی که منجر به مرگ او شد، درواقع همان پزشکی بوده که خانم نعیمی تحت نظر او جراحی بالون انجام داده‌اند. در دادگاه مقصر بودن آن پزشک ثابت شده است. به همین دلیل انتخاب یک پزشک فوق تخصص در جراحی‌های لاغری مهم‌ترین فاکتور در اقدام به جراحی به‌شمار می‌رود.

قبل از انجام عمل جراحی لاغری بازو، اسلیو، عمل معده و هر نوع جراحی لاغری دیگری، ابتدا برای انتخاب پزشک خود تحقیق کنید. پزشک شما در این زمینه حتماً باید فوق تخصص جراحی‌های لاغری باشد و تجربه کافی در این زمینه را نیز داشته‌ باشد.

images 1687049643 648e55ab6061d - عمل جراحی لاغری نعیمه نظام دوست + عکس - عمل جراحی

عمل جراحی لاغری مناسب چه کسانی است؟

در مرحله اول ورزش منظم و رژیم غذایی لاغری سالم بهترین راه برای کاهش وزن هستند، اما برای 2 دسته افراد جراحی‌های لاغری بسیار موثرتر واقع می‌شوند؛ در دسته اول کسانی که در اثر افزایش وزن بسیار زیاد، با ورزش و رژیم غذایی قادر به کاهش وزن سریع نیستند، کاندید مناسبی برای عمل جراحی لاغری بازو، ران، پیکرتراشی، اسلیو، بالن، حلقه معده و… هستند.

در دسته دوم، همه افرادی که در اثر جراحی‌های لاغری معده و یا با رعایت رژیم غذایی، کاهش وزن شدیدی داشته‌اند، می‌توانند از جراحی‌های لاغری مثل لیفت برای کشیدن پوست خود و رفع افتادگی آن استفاده ‌کنند.

در انواع روش‌های جراحی لاغری، با روند سریع‌تری نسبت به رژیم و ورزش مواجه هستید و نتایج بیشتر این عمل‌ها در صورت رعایت نکات مراقبتی و رعایت رژیم غذایی بعد از عمل دائمی هستند. تمام روش‌های جراحی مثل عمل جراحی لاغری بازو، مناسب برای خانم‌ها و آقایانی مثل بازیگران است که به‌واسطه شغل خود نیاز بیشتری به داشتن تناسب اندام و زیبایی ظاهری دارند.

مهم‌ترین مزایای جراحی لاغری چیست؟

علاوه بر کاهش وزن، بیشتر جراحی‌های لاغری دارای خاصیت درمانی هم هستند. به‌عنوان مثال عمل جراحی لاغری بازو باعث کاهش درد و حس سبکی در قسمت بازو می‌شود. خانم نظام دوست همواره عنوان می‌کند که پس از لاغر شدن، اکثر مشکلاتی که در اثر افزایش وزن با آنها درگیر شده بود برطرف شدند. به طور کلی دیگر مزایای جراحی‌های لاغری شامل موارد زیر هستند:

  • کاهش احتمال ابتلا به دیابت پس از لاغری
  • کمک به تنظیم فشار خون
  • کوتاه بودن دوره بستری، ریکاوری و روند لاغری
  • کمک به افزایش فعالیت‌های جسمانی
  • حدود 70 درصد تنظیم درصد کلسترول بدن
  • کمک به افزایش اعتماد به نفس و ایجاد فرصت برای فعالیت‌های بیشتر در جامعه

کلام آخر

خانم نعیمه نظام‌دوست با تغییر چشم‌گیری که در ظاهر خود داشتند، باعث تشویق به انجام جراحی لاغری در افرادی می‌شوند که با انجام ورزش و رژیم غذایی به نتیجه نرسیده‌اند. جراحی‌های لاغری شامل اسلیو، لیفت، عمل جراحی لاغری بازو، ران و… هستند. اما مسئله‌ای که در این میان اهمیت دارد، انتخاب پزشک حرفه‌ای است. مطالعه صحبت‌های خانم نظام دوست درباره مرگ یکی از اقوام او، سندی بر این موضوع است.

یکی از بهترین پزشکان در این زمینه، دکتر عبدالحسینی، فوق تخصص جراحی‌های چاقی و لاغری هستند که می‌توانید به ایشان برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن اعتماد کنید. از طریق سایت دکتر عبدالحسینی، بهترین جراح چاقی می‌توانید از خدمات ایشان و نحوه گرفتن وقت مشاوره هم مطلع شوید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.