×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رضا علیزاده

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ، ایجاد بسترهای توسعه محور در توسعه گردشگری گیلان را امری ضروری خواند و بر مشارکت جمعی برای تحقق این امر تاکید کرد.

به گزارش «بامردم»،  رضا علیزاده در نشست با استاندار و مربیان و بازیکنان دو تیم ملوان و سپیدرود با اشاره به جایگاه ورزش در سلامت روانی جوانان و تعالی اجتماعی اظهار داشت: خوشبختانه مقوله ورزش در گیلان روند رو به رشد را دنبال نموده تا آنجاییکه ورزشکاران نام آوری را به جامعه ورزشی گیلان و جهان تقدیم کرده است.

وی به نقش ورزشکاران در توسعه فرهنگی اشاره نمود و گفت: ورزش دوستان با الگو پذیری از اسطوره های ورزشی اقدام به خودسازی می نمایند، لذا می توان ادعا کرد که ورزش کاران می توانند سفیران خوبی برای اشاعه ارزشهای فرهنگی و نیز معرفی پتانسیلهای مختلف استان باشند.

علیزاده خاطرنشان کرد:با تکیه بر محبوبیت دو تیم ملوان و سپید ردو و تقویت آنها می توان گردشگری ورزشی را اشاعه بخشید.

این مسئول وجود جاذبه های طبیعی چون کوهستان، دریا و جنگل را فرصت مناسبی برای گسترش گردشگری ورزشی خواند و گفت: ایجاد بسترهای لازم برای حمایت از سرمایه گذار در حوزه گردشگری ورزشی مورد توجه خدمتگزاران دولت تدبیر و امید است.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در پایان ورزشکاران گیلان را به عنوان نمایندگان حوزه فرهنگ این استان برشمرد و برایشان موفقیتهای روزافزون را از خداوند طلب نمود.


 منبع: روابط عمومی | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.