شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پروژه گرفتن برای سئو سایت چگونه است؟
    03 تیر 1402 - 9:32
    شناسه : 257711
    0

    پروژه گرفتن برای سئو سایت از دغدغه سئوکاران مبتدی و حتی بعضی از متخصصان سئو می تواند باشد.هرچند که در سطح وب می توان پروژه های بسیاری برای سئو پیدا کرد اما بیشتر افراد به دنبال پروژه های باکیفیت که دستمزد های بسیار خوب دارند می گردند.

    پ
    پ

    پروژه گرفتن برای سئو سایت از دغدغه سئوکاران مبتدی و حتی بعضی از متخصصان سئو یا همان گوگل می تواند باشد. هرچند که در سطح وب می توان پروژه های بسیاری برای سئو پیدا کرد اما بیشتر افراد به دنبال پروژه های باکیفیت که دستمزد های بسیار خوب دارند می گردند.در ابتدا بعد از یادگیری سئو و نداشتن تجربه کافی شاید پروژه های مبتدی بتواند به شما در بالا بردن تجربه تان کمک کند اما بعد از یادگیری درست سئو و کسب کردن تجربه قطعا به دنبال بهترین پروژه ها می گردید تا با پشتیبانی سایت به صورت درست و انجام سئو به یک متخصص تبدیل شوید. در واقع مهمترین موضوع برای توسعه سایت مواردی همچون افزایش سرعت وردپرس و همچنین سئو را بصورت تخصصی اجرا کنید .

    پروژه گرفتن برای سئو سایت چگونه است؟

     پروژه گرفتن برای سئو سایت چگونه است؟

    پروژه گرفتن برای سئو سایت نیازمند مهارت هایی است ،اما در ابتدا باید دانش سئو خود را در سطح عالی برسانید و صرفا با دیدن چندین ویدیو نباید به این نتیجه برسید که الان به یک متخصص سئو تبدیل شده اید.وقتی یک مجموعه سئو سایت خود را به شما می سپارد برای بالا بردن سایت خود برنامه ریزی کرده و از شما انتظار دارد طی یک زمان مشخص سایتش به جایگاه خوبی برسد. در واقع باید برای بهینه سازی وبسایت دست به پشتیبانی وردپرس بزنید تا نتیجه مطلوب تر باشه.

    حالا شما با داشتن دانش پایین ممکن است این پروژه را رو به شکست ببرید و حتی در یک جایی خودتان هم متحمل ضرر شوید.

    پس اولین نکته در گرفتن پروژه این است که شما مهارت سئو خود را بالا ببرید و با داشتن دانش کامل که از گذراندن دوره های تخصصی و همچنین خواندن مقالات به روزی که در سایت های رفرنس وجود دارد بدست آورده اید،به دنبال روبه رویی با چالش ها در هر پروژه ای باشید و با برطرف کردن آن چالش ها مهارت خود را در زمینه سئو بالا ببرید.یکی از کارهایی که می توانید برای بالا بردن مهارت خود انجام دهید کارآموزی در شرکت های مختلف است که می توانید آنجا به صورت عملی سئو انجام دهید و اگر مشکلی داشتید در آنجا اصلاح می کنند.

    بعد از اینکه در تمام این موارد مهارت کامل را کسب کردید باید بتوانید با کارفرما ها ارتباط برقرار کنید و به راحتی برای آنها کارتان را شرح دهید.همچنین اینکه بتوانید نیاز سایت را پیدا کنید و دقیقا به طور اختصاصی آن ها را برطرف کنید.پس اینکه بتوانید با کارفرما ارتباط بگیرید و بتوانید با او قرار داد ببندید جز مهارت های مهم است .زیرا اگر دانش سئو وردپرس قابل قبولی داشته باشید ولی نتوانید به درستی ارتباط بگیرید اصلا مهارت سئو شما استفاده نخواهد شد.پس مهارت کلامی و ارتباطی خود را ارتقا دهید.

    پروژه گرفتن برای سئو سایت به صورت فریلنسری

    پروژه گرفتن به صورت فریلنسری یعنی اینکه خودتان باید توانایی خود را بسنجید و با توجه به پروژه ای که دیگران تعریف می کنند می توانید کار کنید .بگذارید کمی راحت تر برایتان توضیح دهم.سایت های ایرانی و خارجی بسیاری وجود دارد که کارفرما ها در آنجا پروژه مدنظر خود را تعریف می کنند و شما با توجه به مهارت هایی که دارید با کارفرما ارتباط می گیرید حالا کارفرما با توجه به توانایی ها و همچنین موقعیت مالی و زمانی که مدنظرش است می تواند شما را انتخاب کند یا نه.

    images 1687548528 6495f27006ff0 - پروژه گرفتن برای سئو سایت چگونه است؟ - پروژه

    کارکردن به صورت فریلنسری این خوبی را برای همه دارد که می توانید در هرجایی که می خواهید کار خود را انجام دهید و با توجه به قیمتی که می خواهید کار کنید.از همه مهم تر این است که شما امکان کار با خارج از ایران را هم دارید فقط اینکه باید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید تا بتوانید به راحتی با این کارفرما ها ارتباط بگیرید.بهتر است به دنبال بهترین سایت های فریلنسری ایرانی و خارجی بگردید و در آن جا برای خود اکانت ایجاد کنید و رزومه خود را به خوبی در آنجا قرار دهید.چند سایت فریلنسری خوب را در زیر برایتان قرار داده ایم.

    • سایت کارلنسر(ایرانی)
    • سایت فریلنسر(خارجی)
    • سایت انجام می دم(ایرانی)
    • سایت فلکس جابز(خارجی)
    • جاب ویژن(ایرانی)

    بررسی نکات پروژه گرفتن برای سئو سایت

    برای گرفتن هر پروژه باید نکاتی را بررسی کنید تا با استفاده از آنها بتوانید بهترین کار خود را تحویل دهید از جمله این کارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • در مرحله اول باید پروژه را به درستی آنالیز کنید.
    • وقتی از تمامی چالش ها و سختی ها آگاه شدید برای خود یک استراتژی بچینید تا با کمک آن جلو بروید.
    • از کارفرما بخواهید تا دقیقا هدف موردنظرش را به شما بگوید تا با توجه به آن سایت را بررسی کنید .
    • در نهایت پس از بررسی های اصولی زمان و قیمت مورد نظر خود را به کارفرما اعلام کنید و در زمان مقرر آن را تحویل دهید.
    • در تمام مواردی که گفته شد بررسی اصول سئو از جمله افزایش سرعت وردپرس،لینک سازی قوی و غیره بسیار قابل اهمیت است که به دانش سئو شما برمی گردد.

    img

    پروژه گرفتن برای سئو سایت با معرفی درست مهارت و برندتان

    اگر می خواهید که برای خود برندی ثبت کنید و پروژه های بسیاری دریافت کنید و در نهایت برای خود یک تیم سئو بسازید بهتر است به درستی خودتان را معرفی کنید.برای اینکار می توانید در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و با ساختن دوره های کوچک و کاربردی به صورت رایگان در ابتدا مهارت خود را به کاربران نشان دهید .به طور مثال می توانید در یوتیوب به آموزش سئو بپردازید و با این کار علاوه بر اینکه در یوتیوب به درآمد می رسید می توانید شناخته هم بشوید.

    راه دیگری که کمک می کند بیشتر شناخته شوید حضور تبلیغات شما در سایت های مختلف است.کاربران با دیدن تبلیغات به دنبال شما می گردند و زمانی شما را برای پروژه خود انتخاب می کنند که یک رزومه قوی و در کنار آن نمونه کار های موفق ببینند.در ابتدا می توانید برای خود یک سایت راه اندازی کنید که بهتر است از همان اول طراحی قالب وردپرس اختصاصی داشته باشید و بعد از آن با انجام سئو به روی سایت خود آن را ارتقا دهید و جز سایت های بالا بیاورید.

    img

    یکی دیگر از شبکه های اجتماعی که می تواند بسیار کارآمد باشد اینستاگرام است .اینستاگرام قابلیت های بسیاری از جمله پست و استوری دارد که می توان از آن ها برای آموزش بخش های کوچکی استفاده کرد و در نهایت با تبلیغاتی که می توان در آن داشت تعداد کاربران و کارفرماهایی که با شما آشنا می شوند را بالا می برید.علاوه بر اینها می توانید با آموزش سئو به درآمد بسیار بالایی برسید.پس اینکه چگونه در این شبکه های اجتماعی ظاهر بشوید بسیار برای شما موثر خواهد بود.

    کلام آخر

    برای یک سئو کار متخصص شدن باید تجربه های بسیاری را کسب کنید. در این راه باید پشتیبان وردپرس را به درستی و اصولی یاد بگیرید زیرا بسیاری از افراد به دنبال یک پشتیبان خوب برای سایت خود می گردند و با اصول سئو و اصلا سئو آشنایی ندارند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.