شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری نشست هم اندیشی سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت با تشکل های مردم نهاد گیلان
    06 اردیبهشت 1402 - 1:47
    شناسه : 257812
    0

    سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت طی نشست هم اندیشی با تشکل های مردم نهاد گیلان ، بر همکاری بیشتر با تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه ی اجرای قانون جوانی جمعیت در استان ، تاکید کرد.

    پ
    پ
    IMG 5356.JPG - برگزاری نشست هم اندیشی سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت با تشکل های مردم نهاد گیلان -
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  ( وب دا ) ؛  دکتر صابر جباری فاروجی – سرپرست مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت  طی نشستی با  نمایندگان سمن های فعال در حوزه جمعیت، ضمن استقبال از بیان چالش ها و دغدغه های گروه های مردمی،  اظهارداشت ؛  باور ما بر این است که هر اقدامی با همکاری و همراهی مردم امکان پذیرمی باشد.
    وی در ادامه  با بیان اینکه در حوزه ی اختیارات وزارت بهداشت، مسائل مطروحه  در استان را حل می  کند و مسائل مربوط به دستگاه های دیگر را پیگیری و انتقال می دهد، گفت ؛  با توجه به ظرفیت های موجود در تشکل های مردمی فعال در حوزه ی جمعیت در استان، این آمادگی وجود دارد که کلاس های آموزش هنگام ازدواج برای زوجین به گروه های مردمی منتقل شود.
       دکتر فاروجی  همچنین در خاتمه  با تاکید  بر تمرکز برای رفع مسائل پیش روی مادران باردار و فرزندآوری در استان ،  سامانه 190 ( که برای ثبت شکایات و پیشنهادات در حوزه ی اجرای برنامه ی قانون جوانی جمعیت فعال است ) را  مورد توجه قرار داد وتصریح کرد ؛ تمامی شکایات و پیشنهادات ضبط شده در این سامانه،  مورد رصد و پیگیری روزانه قرار می گیرد.
    گفتنی است ؛   نشست مذکور ،  در راستای شناسایی ظرفیت های موجود در استان برای همکاری بیش از پیش  در حوزه ی اجرای قانون جوانی جمعیت و دریافت دیدگاه های مردمی در این مهم، برگزار شد./ ص

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.