چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41516 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نشست مشترک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با سرپرست جمعیت هلال احمر استان
    11 اردیبهشت 1402 - 2:11
    شناسه : 257845
    0

    سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با سرپرست جمعیت هلال احمر استان گفت: هلال‌احمر، مردمی‌ترین نهاد غیردولتی در نظام سلامت است که جز خدمت به جامعه بشری، مأموریت دیگری ندارد.

    پ
    پ

    IMG 20230502 084745 585 - نشست مشترک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با سرپرست جمعیت هلال احمر استان -
    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز ،در نشست مشترک با مهندس هادی سلیمی، انتصاب وی به عنوان سرپرست جمعیت هلال‌ احمر گیلان را تبریک گفت و اظهار کرد: هلال‌احمر، مردمی‌ترین نهاد غیردولتی در نظام سلامت است که جز خدمت به جامعه بشری مأموریت دیگری ندارد.

    وی با بیان اینکه فعالان هلال‌احمر بخشی از خانواده بزرگ نظام سلامت هستند، افزود: ماموریت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعیت هلال‌احمر جدا از هم نیست و مرزی در بین مأموریت‌هایشان وجود ندارد.

    سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به چالش‌های موجود در داروخانه هلال احمر گفت: تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت حفظ داروخانه تخصصی هلال‌احمر و خدمت بهینه آن به مردم و ذینفعان آن است.

    مهندس هادی سلیمی- سرپرست جمعیت هلال‌احمر گیلان نیز در این نشست با اشاره به‌عدم وجود مراکز درمانی خیریه‌ای در استان اظهار کرد: می‌توان از ظرفیت دفاتر آیات عظام در قم جهت احداث ابنیه‌ی سلامت‌محور نظیر بیمارستان‌های خیریه‌ای در گیلان بهره‌مند شد.

    وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته جهت سرپا نگه‌داشتن تنها داروخانه هلال‌احمر رشت، افزود: ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار جهت تسویه بدهکاری داروخانه هلال‌احمر به شرکت‌های دارویی، جذب‌شده و به‌زودی پرداخت می‌شود.

    سرپرست جمعیت هلال‌احمر گیلان از تلاش همه‌جانبه جهت رفع کمبودهای موجود در استان خبر داد و گفت: هلال‌احمر از ظرفیت‌های ملکی مغفول مانده گیلان به نفع مردم استفاده خواهد کرد که نمونه آن بهره‌مندی از شرکت هلدینگ این جمعیت برای احداث داروخانه مرکزی در رشت در آینده نزدیک است.

    مهندس سلیمی همچنین خواستار تخصیص داروهای خاص و تخصصی به داروخانه هلال‌احمر رشت در راستای مأموریت ذاتی آن شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.