جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41541 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حفظ حرمت فرزندان شاهد و ایثارگر در تداوم پاسداشت مقام شهدا است
    27 اردیبهشت 1402 - 2:43
    شناسه : 257889
    0

    سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی مسوول بسیج جامعه پزشکی گیلان و مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران دانشگاه با دکتر لاله رسول زاده- فرزند شهید و از پزشکان گیلانی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

    پ
    پ
    IMG 20230517 201533 324 - حفظ حرمت فرزندان شاهد و ایثارگر در تداوم پاسداشت مقام شهدا است -
    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی دکتر سید علی صدر- مسوول بسیج جامعه پزشکی گیلان و همچنین آقابیگی – مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران دانشگاه با دکتر لاله رسول زاده- فرزند شهید و از پزشکان گیلانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
    سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با دکتر رسول‌زاده، با گرامی داشت یاد و خاطره امام و شهدا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و توفیق خدمت به مردم را مرهون جان‌فشانی‌های امام و شهدا هستیم.
    وی بر لزوم حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و نظام تأکید کرد و افزود: تکریم و تعظیم خانواده شهدا از وظایف ذاتی و واجب همگانی به ویژه از سوی مسوولان‌ است.
    سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تقدیم شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امنیت، سلامت و غیرت در کشور، گفت: فرزندان شاهد و ایثار در فرهنگ ایرانی اسلامی از گنجینه‌های مقدس هستند و حفظ حرمت آن‌ها، تداوم پاسداشت مقام شهدا و ایثارگری‌های آنان است.
    دکتر آشوبی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران پایبندی و حسن اعتماد خود را به نظام اسلامی و وطن اثبات کرده‌اند، تصریح کرد: مسوولان باید از فرزندان شاهد و ایثارگری که هم‌اکنون نیز رهرو شهدااند و در راه ایثارگری‌ها و رشادت‌هایشان استوار و پایبند هستند در عرصه‌های مدیریت و هدایت امور جامعه بهره ببرند.
    وی همچنین بر ضرورت سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تأکید کرد و خواستار تداوم بازدیدهای مستمر و مداوم از خانواده‌های ایثارگر و شاهد و رفع کمبودهای احتمالی آن‌ها تا حد ممکن شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.