پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری جوان تهرانی که زن گیلانی را در تلگرام اغفال کرد
    13 دی 1395 - 22:13
    شناسه : 25796
    0

    رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عامل اغفال زن ۳۱ ساله گیلانی در نرم افزار پیام رسان تلگرام خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی زن ۳۱ ساله گیلانی مبنی […]

    پ
    پ

    رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عامل اغفال زن ۳۱ ساله گیلانی در نرم افزار پیام رسان تلگرام خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی زن ۳۱ ساله گیلانی مبنی بر اغفال او از طریق تلگرام ، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

    وی افزود: با پی جویی فنی و پلیسی، عامل اغفال این زن در تلگرام که مردی ۲۶ ساله اهل و ساکن تهران بود، شناسایی و دستگیر شد.

    سرهنگ محمدخانی ادامه داد: با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه از طریق تلگرام اعتماد شاکیه را جلب و سپس با دادن وعده ازدواج به او عکس های خصوصی اش را بدست آورد، اعتراف کرد.

    به گفته رئیس پلیس فتا گیلان، متهم با وسیله قراردادن عکس های شخصی شاکیه و تهدید به انتشار آنها ، قصد اخاذی از او را داشت که پس از دستگیری، پرونده اش برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت ارسال شد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.