یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استفاده صحیح از منابع و تلاش همه‌جانبه لازمه برون رفت از چالش‌هااست
    21 خرداد 1402 - 3:51
    شناسه : 257985
    1

    سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در بازدید از دانشکده داروسازی و مرکز جامع آزمون ، اظهار کرد : استفاده صحیح از منابع و تلاش همه‌جانبه لازمه برون رفت از چالش‌ها است.

    پ
    پ

    2 1 - استفاده صحیح از منابع و تلاش همه‌جانبه لازمه برون رفت از چالش‌هااست -

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ دکتر مصطفی گل‌شکن – سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه جمعی از مدیران ستادی، از دانشکده داروسازی و مرکز جامع آزمون دانشگاه، بازدید کرد.

    وی در این بازدید، ضمن گفت و گو با دکتر کوروش دلپسند – سرپرست دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خصوص مشکلات این دانشکده، از نزدیک مسائل و مشکلات مربوط به بخش‌های آزمایشگاه‌ها، مرکز نگهداری حیوانات آزمایشگاهی دانشکده داروسازی، سلف و همچنین تأسیسات، مرکز آزمون را مورد بررسی قرار داد.

    دکتر گل‌شکن در ادامه، با بیان اینکه دستورات لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات زیرساخت این دانشکده داده شده است، یادآور شد: صرفاً ارائه راهکار، لازمه برون رفت از چالش‌ها و مشکلات نیست و تحقق این امر، استفاده صحیح از منابع و همچنین، تلاش همه جانبه را می‌طلبد./ ص

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.