یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با اصولگرایی که در دولت روحانی برای معیشت مردم دلسوزی می‌کرد اما امروز دو وعده غذا در روز را زیاد می‌داند، آشنا شوید!
    05 تیر 1402 - 11:04
    شناسه : 258096
    1

    غلامرضا مصباحی‌مقدم که به تازگی در مصاحبه‌ای گفته دو وعده غذا در روز زیاد است، در دولت روحانی نگران معیشت مردم بود!

    پ
    پ

    مصباحی مقدم - با اصولگرایی که در دولت روحانی برای معیشت مردم دلسوزی می‌کرد اما امروز دو وعده غذا در روز را زیاد می‌داند، آشنا شوید! - اصولگرایی

    اعتماد آنلاین نوشت: غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به تازگی علت اصلی تورم را انتظار تورمی مردم دانسته و گفته است: مردم چین قانع هستند و به یکی دو وعده غذا در شبانه روز اکتفا می کنند اما مردم ما اینگونه نیستند!

    این اظهارات در حالی است که او در سال‌های آخر دولت روحانی در مصاحبه‌ای با انتقاد از تورمی که دولت را مقصر آن دانسته و برای معیشت مردم ابراز نگرانی کرده بود!

    او در ۲۵ شهریور سال ۹۹ در مصاحبه با تسنیم گفته بود: طی این سالها ما همواره تورم دورقمی داشتیم، همواره دچار کسری بودجه‌های بزرگ بودیم و همواره بیکاری دورقمی داشتیم. علاوه بر این مسائل، اتفاق دیگری که رخ داده است، افزایش شکاف ثروت و فقر است، به عبارت دیگر یک عده خیلی ثروتمند و یک عده بسیار گسترده فقیرتر شدند به طوری که برای تامین حداقل‌های معیشت‌شان دارند دست و پنجه نرم می‌کنند و واقعاً‌ به سختی زندگی را می‌گذرانند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.