یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی انواع قوطی های پلاستیکی و قوطی کرم باکیفیت
    05 تیر 1402 - 18:34
    شناسه : 258142
    0

    قوطی های کرم با انواع رنگ بندی و سایز و کیفیتی که دارند در فروش محصولات بسیار اهمیت دارند و گاها بسته بندی محصولات می تواند سبب فروش پایین یا بالای یک محصول شود .

    پ
    پ

    معرفی انواع قوطی پلاستیکی و کاربرد آن

    در عصر حاضر زندگی انسان ها به طور اجتناب ناپذیری با پلاستیک گره خورده است. امروزه صنعت پلاستیک با گسترش و پیشرفت توانسته است تا ظروفی که برای دامنه ی وسیعی از صنایع از جمله، مصارف بهداشتی، دارویی و غذایی ، ساختمان سازی و الکترونیک و … کاربرد دارد تا تولید کند و بتواند جایگزین بسیار مقرون به صرفه ای باشد و صاحبان صنایع به این فکر بیفتند تا برای ارائه ی محصولات خود از قوطی ها و ظروف پلاستیکی استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم که مطالب مهمی را در رابطه با انواع قوطی های پلاستیکی کرم و کاربردهای آن را بازگو کنیم .

    قوطی کرم چیست و چه کاربردی دارد؟

    اولین چیزی که در خرید و انتخاب محصول به چشم می آید و مشتری را ترغیب به انتخاب می کند نوع بسته بندی است. وقتی وارد یک فروشگاه می شویم اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می کند این است که می بینیم بیشتر محصولات در قوطی های پلاستیک متنوع ارائه شده اند.  صنایعی که در حوزه ی ارائه ی محصولات بهداشتی و آرایشی و مواد شوینده و حتی سموم و مواد غذایی فعالیت می کنند برای محصول خود به دنبال ظروفی هستند که بتوانند با رعایت مسائل بهداشتی و همینطور تنوع و جذابیت ظروف، محصول خود را به بازار ارائه دهند. این روزها با داغ شدن موضوعات مراقبتی و بهداشتی از پوست و بدن و اهمیت این موضوع در سلامتی و حفظ زیبایی ظاهری و جوانی پوست، محصولات زیادی در این حوزه تولید و به فروش می رسد و بسیار مهم است که این محصولات از قبیل کرم ها و سرم ها در چه نوع ظروفی ارائه می شود. یکی از محصولات مهم در این زمینه قوطی کرم است که در انواع رنگ، سایز، شکل و جنس و کیفیت تولید می شود و مورد استفاده ی داروسازان و عطاری ها و تولید کنندگان وسایل بهداشتی قرار می گیرد .

    قوطی های کرم با انواع رنگ بندی و سایز و کیفیتی که دارند در فروش محصولات بسیار اهمیت دارند و گاها بسته بندی محصولات می تواند سبب فروش پایین یا بالای یک محصول شود . یک قوطی کرم پلاستیکی باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند معرف یک محصول خوب باشد؟حال در این قسمت از مقاله می خواهیم ویژگی های یک قوطی کرم خوب را بیان کنیم.

    images 1687724442 6498a19a95554 - معرفی انواع قوطی های پلاستیکی و قوطی کرم باکیفیت - معرفی قوطی کرم باکیفیت

    سفارش قوطی کرم از صنایع پلاستیک مقصودی :
    https://sanayeplasticmaghsoudi.com/product-category/external-cream-can

    یک قوطی کرم  خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

    قوطی های کرم باید عاری از هر گونه آلودگی باکتریایی و شیمیایی باشند .

    قوطی های کرم باید در ابعاد و سایز های  مختلف تولید شوند تا بتوانند نیازهای مشتریان را پاسخگو باشند.

    قوطی های کرم باید در طرح ها و رنگ های متنوع قابل سفارش باشد تا نیازهای بازار را برآورده کند.

    قوطی های کرم  باید دارای جنس جداره ی خوبی باشند تا بتوانند از محصول به خوبی حفاظت کند.

    قوطی های کرم باید دارای درب خوبی باشد.

    ویژگی های بالا در تعیین کیفیت قوطی کرم  نقش مهمی دارد . صنایع پلاستیکی مقصودی توانسته است با تیم حرفه ای خود و استفاده از تجارب و تبحر و خلاقیت قوطی های بسیار متنوع و باکیفیتی تولید کرده و نیازهای مشتریان را برآورده کند. گروه صنعتی پلاستکی مقصودی با در نظر گرفتن حساسیت مواد شیمیایی و ارایشی و بهداشتی اقدام به تولید قوطی های کرم پلاستیکی کرده است که کیفیت بسیار بالایی دارد و برای مواد ارایشی و بهداشتی بسیار اطمینان پذیر است. قابل ذکر است که کارخانه ی صنایع پلاستیکی مقصودی برای تولید ظروف پلاستیکی از مواد صد در صد نو و دست اول استفاده می کند و به همین خاطر تمام قوطی های کرم تولید شده توسط صنایع پلاستیکی مقصودی مورد تایید سازمان بهداشت و نهاد استاندارد است و این برند را به برندی خاص تبدیل کرده است .

    images 1687724515 6498a1e3b244a - معرفی انواع قوطی های پلاستیکی و قوطی کرم باکیفیت - معرفی قوطی کرم باکیفیت

    معرفی انواع قوطی کرم

    قوطی های کرم با توجه به نیاز مصرف کنندگان در انواع مختلف تولید می شود و به صورت عمده به فروش می رسد .

    انواع قوطی های کرم تولید شده را می توان با توجه به موارد زیر در طرح های گوناگون تولید کرد :

    قوطی های کرم که حجم های مختلفی دارند و در حجم های مختلف در بازه ی 30 به بالا تولید می شوند.

    قوطی های کرم در دار یا دهانه پمپی که بسته به نوع مصرف تولید می شوند.

    قوطی های کرم تک جداره یا دو جداره که بسته به نوع حسایست مواد بهداشتی تولید می شوند .

    قوطی های کرم که در رنگ بندی های مختلف تولید می شوند.

    قوطی های کرم را از کجا می توانیم بخریم ؟

    حال که انواع قوطی های کرم و کاربرد ان در صنعت آشنا شدیم این سوال به ذهن می رسد که اکنون چگونه باید قوطی های کرم را سفارش دهیم؟

    برای خرید انواع قوطی های کرم پلاستیکی تنها کافیست به تجربه ی صنایع پلاستیکی مقصودی اعتماد کرده و با سفارش خرید خود و تماس با پشتیبانی خاطره ی خوبی را از این خرید و سفارش برای خود رقم بزنید . کارخانه ی پلاستیک مقصودی توانسته است به یمن استفاده از مواد بهداشتی و درجه ی یک و دارا بودن دستگاه های پیشرفته و به روز و تیم طراحی غالب حرفه ای خدمات با کیفیتی را به بازار و مشتریان ارائه دهد. کارخانه ی صنایع پلاستیک مقصودی کالاهای خود را با گارانتی به مشتریان ارائه می دهد بنابراین هیچ گونه نگرانی و تردیدی در خرید محصولات وجود نداشته و کافیست با شماره تماس های موجود در سایت ثبت سفارش خود را انجام داده و محصول خود را با اطمینان خاطر وارد بازار کنید .

    images 1687724614 6498a246740a3 - معرفی انواع قوطی های پلاستیکی و قوطی کرم باکیفیت - معرفی قوطی کرم باکیفیتimages 1687724637 6498a25da57be - معرفی انواع قوطی های پلاستیکی و قوطی کرم باکیفیت - معرفی قوطی کرم باکیفیت

    میتونی باکیفیت ترین بطری های سم رو از اینجا بخری :
    https://sanayeplasticmaghsoudi.com/product/%D8%A8%D8%B7%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%B3%D9%85%DB%8C

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.