یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دانشگاه اصفهان برترین برگزارکننده همایش و کنفرانس های علمی در اصفهان
    06 تیر 1402 - 16:43
    شناسه : 258162
    1

    در این مبحث به قابلیت های ویژه سالن همایش اصفهان که برای برگزاری بسیاری از فعالیت ها مورد استفاده قرار می گیرد، پرداختیم.

    پ
    پ
    سالن کنفرانس اصفهان برگزار کننده بسیاری از همایش ها و کنفرانس های علمی جهانی بوده و مورد بازدیدی بسیاری از چهره های شناخته شده در این حوزه قرار گرفته است. دانشگاه اصفهان یکی از مهمترین طرف قراردادهای این مجموعه بزرگ بوده که در طول سال های گذشته همایش های مهمی را در این تالار برگزار کرده است. شما می توانید از خدمات تالار بزرگ شریعتی برای بهبود کیفیت برگزاری مراسم های مختلف خود استفاده به عمل آورید.

    معرفی سالن های همایش دانشگاه اصفهان 

    سالن همایش اصفهان به عنوان تالار شریعتی معروف است و بیشترین قابلیت ها را برای برگزاری انواع مناسبت های رسمی و غیر رسمی در دسترس مشتریان عزیز قرار می دهد. سالن های همایش دانشگاهی در طول هر سال موارد استفاده متعددی دارند و از آن ها در راستای برگزاری انواع مراسم ها استفاده می شود. وسعت سالن های همایش دانشگاهی یکی از مهمترین فاکتورهای تعیین کیفیت آن ها به شمار می رود. در سالن همایش اصفهان به این اصل توجه ویژه ای شده است.

    تالار شریعتی دانشگاه اصفهان با ابعاد بزرگ و ظرفیت بسیار بالایی ساخته شده است. در این تالار گنجایش 410 نفر میهمان به سادگی انجام شده و همه روزه میزبان میهمانان عزیز برای برپایی انواع مراسم ها خواهد بود. تالار شریعتی سابقه ای طولانی در حوزه برگزاری این مراسم ها داشته و به همین سبب کیفیت کار برگزاری انواع مناسب ها در این مجموعه افزایش می یابد.
    برگزاری انواع همایش علمی و تکنولوژی در اصفهان

    برگزاری یک همایش علمی در سالن ها و تالارهای مختلف با در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات متعدد در بخش صوت، تصویر، نور و… همراه است. در صورتی که این تجهیزات در اختیار میزبان و میهمانان قرار نداشته باشند، اختلالات بسیاری در روند اجرای این همایش ها به وجود می آید. در هر یک از همایش های علمی اصفهان، تعداد قابل توجهی از دانشجویان و علاقه مندان شرکت به عمل می آورند.

    از این رو فراهم آوردن مکانی مناسب برای برگزاری این مراسم ها اهمیت بسیار زیادی دارد. کیفیت تهویه محیط برای میزبانی از چنین مراسم های بزرگی یکی از ارکان اصولی انتخاب تالار است. تالار شریعتی با استفاده از بهترین تجهیزات تهویه برای برگزاری همایش های علمی پر جمعیت راه اندازی شده و کلیه امکانات صوتی و تصویری را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. به این ترتیب این مراسم ها بدون کوچکترین مشکلی برگزار خواهند شد.

    images 1687848661 649a86d52031d - دانشگاه اصفهان برترین برگزارکننده همایش و کنفرانس های علمی در اصفهان - دانشگاه اصفهان

    برگزاری سمینار های تخصصی در اصفهان

    سالن همایش اصفهان برگزار کننده سمینارهای تخصصی با جمعیت متوسط نیز خواهد بود و سالن های مناسبی را برای برپایی این سیمنارها در دسترس مشتریان قرار می دهد. در هر یک از این سمینارها اطلاعات مهمی رد و بدل شده و برخی از بخش های برنامه به صورت تصویری به میهمانان ارائه می شود. به همین خاطر استفاده از تجهیزات به روز و مدرنیزه شده مانند پروژکتورهای پیشرفته و صفحات ال ای دی در تالار برگزار کننده مراسم اهمیت دارد. در هر یک از این سمینارها افراد برجسته علمی و چهره های شاخص دولتی حضور به عمل می آورند. از این رو فراهم آوردن امکانات گرمایش و سرمایش مناسب در کل فضا برگزاری مراسم نیز یک نکته کلیدی به شمار می رود.

    در تالار شریعتی با استفاده از بهترین امکانات روز دنیا از برترین برندهای تولید کننده، خدمات شایسته ای به میهمانان ارائه می شود. امکانات نور پردازی این مجموعه نیز کیفیت استفاده افراد را از هر یک از بخش های برنامه های علمی و تخصصی افزایش می دهد. به همین خاطر تالار شریعتی با استقبال بالایی از سوی نهادهای دولتی، دانشگاهی و… رو به رو شده است.
    برگزاری دوره های علمی و آموزشی در اصفهان

    سالن همایش اصفهان دوره های آموزشی متعددی را برای علاقه مندان برگزار می کند که از طرف نهادها و سازمان های مختلفی سفارش داده می شوند. برگزاری دوره های علمی نیز به وجود انواع تجهیزات حرفه ای پخش صوت، میکروفون های پرقدرت و… نیاز دارد. در تالار شریعتی کلیه این امکانات برای رفاه حال دانشجویان و دانش آموزان فراهم شده اند. به این ترتیب آموزش و پرورش با کیفیت بالایی در هر یک از بخش های این سالن مجهز انجام خواهد شد. خدمات رفاهی مانند پذیرایی از حاضرین در سالن اصفهان نیز کیفیت برگزاری این مراسم ها را افزایش می دهد.

    سیستم پذیرایی در این تالار با روش های مختلفی برنامه ریزی می شود. برخی از مشتریان سیستم سلف اتومات این سالن بهره می برند. برخی نیز برای صرف ناهار و شام از خدمات رفاهی مجموعه شریعتی استفاده می کنند. هر یک از این روش های پذیرایی با حضور پرسنل حرفه ای تالار به خوبی انجام گرفته و رفاه حال حاضرین در طول برگزاری جلسات و کلاس های آموزشی و علمی حفظ خواهد شد.
    برگزاری کارگاه های فنی ، هنری و فرهنگی

    برگزاری کارگاه های فرهنگی و هنری در هر یک از تالارها و سالن های همایش با بررسی عوامل مختلفی انجام می شود. چیدمان کلی سالن برای برگزاری این دوره ها حائز اهمیت است. همچنین نوع صندلی های به کار رفته برای رفاه حال کارآموزان در طول دوره مورد بررسی قرار می گیرد. به علاوه ظرفیت مناسب سالن برای حضور همه افراد شرکت کننده نیز بررسی شده و بر این اساس یک تالار مناسب انتخاب خواهد شد. تالار شریعتی با دیزاینی شیک و معماری و چیدمان مناسب فضا برای برگزاری انواع دوره های علمی، فنی و هنری مناسب خواهد بود و نیازهای مختلف افراد را برآورده می کند. شما می توانید بنا به ظرفیت مورد نیاز خود هر یک از سالن های این تالار مجهز را رزرو کنید.

    جمع بندی

    در این مبحث به بسیاری از قابلیت های ویژه سالن همایش اصفهان که برای برگزاری بسیاری از فعالیت های عملی و علمی دانشگاه اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد، رسیدگی کردیم. این روزها تجهیز تالارهای برگزار کننده همایش و دوره های علمی با حساسیت های بیشتری همراه شده است. استانداردسازی تالار شریعتی بر مبنای اصول اولیه ساخت و راه اندازی این مکان های عمومی انجام شده و به اصول مدرنیزه فضا نیز توجه ویژه ای شده است. از این رو این سالن با بیشترین قابلیت ها در دسترس مشتریان عزیز قرار می گیرد. هزینه استفاده از خدمات رفاهی این مجموعه بسیار ناچیز ارزیابی می شود. 

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.