شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از خبرنگاران برای حضور در جلسات شورا دعوت شود / شهردار لاهیجان نسبت به تهیه طرح مطالعاتی ترافیک شهر اقدام نماید
    07 تیر 1402 - 13:44
    شناسه : 258212
    0

    احمد ریاحی گفت: به‌منظور شفاف‌سازی عملکرد شورا و درخواست شهروندان، مصوبات شورای شهر در موضوعات عمومی از طریق سامانه‌های اطلاع‌رسانی شورای شهر به اطلاع عموم شهروندان رسانده شود و از خبرنگاران برای حضور در جلسات شورا دعوت به عمل آید.

    پ
    پ

    ریاحی - از خبرنگاران برای حضور در جلسات شورا دعوت شود / شهردار لاهیجان نسبت به تهیه طرح مطالعاتی ترافیک شهر اقدام نماید - احمد ریاحی

    احمد ریاحی در جلسه شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه تاریکی معابر یکی از عوامل مهم درایجاد ناامنی است، اظهار داشت: عدم روشنایی برخی از معابر اصلی شهر و کمربندی لاهیجان گلایه شهروندان را در پی داشته و از ریاست شورا خواستند مکاتبات لازم را با ادارت مربوطه به‌منظور روشنایی کمربندی و روکش آسفالت مسیر داشته باشند.

    عضو شورای شهر لاهیجان به پروژه احداث خیابان غذا، اشاره و افزود: با توجه به اهمیت موضوع به‌ویژه مکان پروژه و نحوه واگذاری غرفه‌ها، کار کارشناسی بیشتری روی طرح صورت گیرد تا در آینده شهرداری با مشکل مواجه نشود.

    وی با اشاره به استعداد برخی نقاط سطح شهر جهت اجرای تلویزیون شهری، از شهردار لاهیجان خواست به‌منظور ایجاد درآمد برای شهرداری نسبت به بررسی این موضوع، کارشناسی‌های لازم صورت گیرد.

    احمد ریاحی گفت: به‌منظور شفاف‌سازی عملکرد شورا و درخواست شهروندان، مصوبات شورای شهر در موضوعات عمومی از طریق سامانه‌های اطلاع‌رسانی شورای شهر به اطلاع عموم شهروندان رسانده شود و از خبرنگاران برای حضور در جلسات شورا دعوت به عمل آید.

    ریاحی با اشاره به مشکلات ترافیک سطح شهر از شهردار لاهیجان خواست نسبت به تهیه طرح مطالعاتی ترافیک شهر و ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی اقدام نماید و حداقل در این دوره شورا فنداسیون پروژه انجام گیرد.

    وی با اشاره به مشکلات برخی از شهروندان در ارتباط با فاضلاب شهری به‌ویژه کوچه یاسر 6 و مراجعه مکرر آنان به شورای شهر، از مسئولین آبفای استان و لاهیجان خواست برای این موضوع چاره‌ای بیندیشند.

    ریاحی در ادامه با اشاره به فصل تابستان و حضور بیشتر خانواده‌ها در پارک‌ها و دغدغه شهروندان از باب امنیت و فضای سالم برای فرزندانشان، خواستار هماهنگی و رایزنی با نیروی انتظامی و درخواست کمک از این عزیزان شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.