شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عدم اجرای یک پروژه بهتر از اجرای غیراصولی آن است
    07 تیر 1402 - 13:54
    شناسه : 258214
    0

    خوشحال عضو شورای شهر لاهیجان گفت: ایجاد آرامستان، خیابان غذا و … از موضوعات بسیار مهم و خوب برای شهر و شهروندان می‌باشد ولی عدم بررسی مقدمات اولیه، نحوه اجرا، توجه به مقررات مربوطه از نکاتی است که می‌بایست توسط کارشناسان بررسی و پیوست مطالعاتی و گزارش آنان جهت تصمیم در صحن علنی شورا مطرح و بررسی گردد، چراکه عدم اجرای یک پروژه بهتر از اجرای غیراصولی آن می‌باشد.

    پ
    پ

    خوشحال - عدم اجرای یک پروژه بهتر از اجرای غیراصولی آن است - پروژه

    ابراهیم خوشحال در جلسه شورای شهر لاهیجان با اشاره به مسائل مطرح‌شده در ارتباط با خیابان غذا، ایجاد سازمان آرامستان ها و.. اظهار داشتند جایگاه شورا و تأثیر موضوعاتی که در جلسات شورا به تصویب می‌رسد بسیار حائز اهمیت است و قطعاً تصمیمات خلق الساعه به نفع شورا نیست.

    وی در همین راستا افزود: ایجاد آرامستان، خیابان غذا و … از موضوعات بسیار مهم و خوب برای شهر و شهروندان می‌باشد ولی عدم بررسی مقدمات اولیه، نحوه اجرا، توجه به مقررات مربوطه از نکاتی است که می‌بایست توسط کارشناسان بررسی و پیوست مطالعاتی و گزارش آنان جهت تصمیم در صحن علنی شورا مطرح و بررسی گردد، چراکه عدم اجرای یک پروژه بهتر از اجرای غیراصولی آن می‌باشد، به عنوان مثال مقدمه ایجاد سازمان آرامستان، تعرفه زمین مورد نیاز آن می‌باشد و یا در خصوص خیابان غذا آیا مکان مورد نظر با توجه به مراکز آموزشی اطراف، ساختمان فرهنگسرا و سالن شهدا و بیمارستان شفا به لحاظ رعایت حقوق ساکنین خیابان و هم‌جوار آن بررسی شده است.

     عضو شورای شهر لاهیجان همچنین با عنایت به درپیش بودن ماه محرم از شهرداری خواستند نسبت به ترمیم موزائیک مسیر دسته جات عزاداری و نورپردازی مسیرهای موردنظر اقدام و رسیدگی به فضاهای سبز حواشی مساجد و تکیه‌ها را در دستور کار قرار دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.