شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
سطح کتاب های Super Minds | سوپر مایندز
8 تیر 1402 ساعت: 16:54
شناسه : 258265
5

کتاب های Super minds توسط انتشارات کمبریج برای آموزش انگلیسی به زبانآموزان کودک به چاپ رسیده است. سوپر مایندز در 7 سطح با توجه بر تقویت تفکر، حافظه و تمرکز سعی در لذت بخش کردن آموزش برای زبان آموزان دارد. روند آموزش و تمرین های کتاب سوپرمایندز به صورت تصویری هستند.

پ
پ

word image 258265 1 - سطح کتاب های Super Minds | سوپر مایندز - سوپر مایندز

کتاب های Super minds توسط انتشارات کمبریج برای آموزش انگلیسی به زبانآموزان کودک به چاپ رسیده است. سوپر مایندز در 7 سطح با توجه بر تقویت تفکر، حافظه و تمرکز سعی در لذت بخش کردن آموزش برای زبان آموزان دارد. روند آموزش و تمرین های کتاب سوپرمایندز به صورت تصویری هستند.

با مطالعه کتاب سوپرمایندز چه می آموزیم؟

با بررسی سطح بندی کتاب Super minds مشخص می شود که هر سطح این مجموعه شامل 10 درس است که موضوعات اصلی آموزش زبان، شامل: Vocabulary، Grammar، Skills، Phonics، Story and Value، Thinking Skills و English for School مورد توجه قرار می دهد.

به علاوه کتاب دانش آموز وپرمایندز، یک جلد کتاب کار و همچنین فلش کارت برای تقویت دایره واژگان طراحی شده است که به با تمرین‌ها و فعالیت‌های جذاب و متنوع، فرایند یادگیری کودکان را تسهیل می‌نمایند.

word image 258265 2 - سطح کتاب های Super Minds | سوپر مایندز - سوپر مایندز

راهنمای خرید کتاب Super Minds

کتاب‌های آموزشی مناسب می‌توانند نقش مهمی در تقویت مهارت‌های زبانی کودکان ایفا کنند. یکی از مجموعه‌های آموزشی محبوب و معتبر در حوزه آموزش زبان انگلیسی به کودکان، سری کتاب‌های Super Minds است. این کتاب‌ها با توجه به سطح سنی کودکان و نیازهای آموزشی آنان طراحی شده و به شکلی جذاب و تعاملی مهارت‌های زبانی آنان را تقویت می‌کنند.

کتاب Super Minds Starter

کتاب Super Minds می‌تواند یک گام مهم در راه تقویت مهارت‌های زبانی کودکان باشد. این کتاب با رویکرد آموزشی جذاب و تعاملی، به کودکان امکان می‌دهد دایره لغات خود را گسترش دهند، مهارت‌های گفتاری خود را تقویت کنند و با قواعد گرامری آشنا شوند.

کتاب Super Minds 1

کتاب Super Minds 1 که جلد دوم این مجموعه است علاوه بر بهبود زبان انگلیسی کودک، قدرت تفکر او را افزایش می دهد و جاذبه های تصاویر، رنگ ها، بازی ها و آوازهای شاد باعث می شود حافظه ی کودکان در به خاطرسپاری مطالب صفحه به صفحه تقویت شوند.

کتاب سوپر مایندز ۱ از معدود کتاب هایی است که کودکان را با مهارت های اساسی و کلیدی قرن بیست و یکم آشنا می کند. این مهارت ها را در آنها پرورش می دهد تا زبان انگلیسی را همراه با ساختن زندگی موفق از هر لحاظی فراگیرند.

کتاب Super Minds 2

کتاب Super Minds 2 یکی از گزینه هایی است که هر پدر و مادر آینده‌نگری برای آموزش زبان به فرزند خردسال خود انتخاب می‌کند. توجه کنید که این کتاب به طور معمول در آموزشگاه‌ها و توسط مدرس تدریس می‌شود و انتخاب مناسبی برای خودآموزی نیست.

به طورکلی، محتوای کتاب Super Minds 2 برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال مناسب است. این مجموعه علاوه بر کتاب اصلی (Student’s Book) دارای کتاب کار (Work Book) برای تمرین بیشتر است. در سری Super Minds کوشش بر این است که تمامی مباحث و نکات آموزشی، برای این رده‌سنی قابل درک باشد.

کتاب Super Minds 3

کتاب سوپرمایندز ۳ فعالیت‌هایی برای تقویت مهارت‌های گفتاری و خواندن دارد. این فعالیت‌ها به کودکان کمک می‌کنند تا مهارت‌های خود در زمینه صحبت کردن و خواندن را تقویت کنند. از طریق تمرین‌ها و فعالیت‌های تعاملی، کودکان در این سن ابتدایی قادر به تولید جملات و عبارات ساده می‌شوند.

کتاب Super Minds 3 به کودکان آموزش مفاهیم گرامری پیشرفته‌تری می‌دهد. مواردی مانند زمان‌های گذشته پیشین، ساختار جملات شرطی، افعال دو قسمتی و قواعد جمع و تفریق در این سطح مطرح می‌شوند.

مطالعه بیشتر: کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کتاب Super Minds 4

کتاب “Super Minds 4” یکی از کتاب‌های سطح چهارم مجموعه “Super Minds” برای کودکان در سن حدود ۹ تا ۱۲ سال است.

کتاب Super minds 4 را به این راحتی ها نمی توان با هر کتاب آموزشی دیگر مقایسه کرد زیرا این کتاب با ارزش علاوه بر دسته بندی ، سازماندهی و تقویت مطالب بر اساس موضوعات بسیار خاص و کاربردی در دنیای امروز، قدرت تفکر انتقادی و خلاق را در کودکان افزیش می دهد تا آنها نسبت به مسائل و موضوعات سطحی نگر نباشند و درباره ی آنها عمیق و انتقادی فکر کنند.

از این رو رنگ آمیزی و تنوع تصاویر آنقدر بالا هستند که یادگیری کلمات و عبارات و دیگر مهارت های اصلی به شکل ناخودآگاه به تقویت و گسترش مهارت های نوشتن و صحبت کردن منجر می شوند.

کتاب Super Minds 5

کتاب Super Minds 5 شامل فعالیت‌هایی برای توسعه خلاقانه زبان، تمرین زبان کاربردی از طریق تمرینات ارتباطی و داستان‌ها و بخش‌های درسی است که ارزش‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار می‌دهند. در DVD همراه کتاب داستان‌های متحرک و بازی‌های آموزشی و شعرهای کودکانه‌ای هستند که با تفریح و بازی، لغات و گرامر هر درس را در ذهن کودک تثبیت میکند

کتاب سوپرمایندز ۶

کتاب Super Minds 6 آخرین سطح از مجموعه ی ۷ جلدی Super minds است که از رنگ ها و تصاویر در جهت آموزش سریع تر و بهتر مطالب و مهارت هایی مانند خواندن و درک مطلب، کلمات، گرامر، صحبت کردن و نوشتن نهایت استفاده را برده است.

برای خرید کتاب های سوپر مایندز با تخفیف های ویژه می‌توانید از طریق وبسایت کتابانه اقدام نمایید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.