دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41579 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
۲.۶ تریلیون تومان پول مردم از بورس خارج شد
10 تیر 1402 - 2:46
شناسه : 258357
0

 در تمامی روزهای معاملاتی هفته اخیر شاهد خروج پول حقیقی و سرمایه از بورس تهران بودیم و رکورد ۹ روز متوالی ثبت شد. در مجموع ۹ روز اخیر، ۲ هزار و ۶۵۱ میلیارد تومان پول حقیقی خارج شده که میانگین روزانه آن معادل ۲۹۴ میلیارد تومان است.

پ
پ

.۶ تریلیون تومان پول مردم از بورس خارج شد - ۲.۶ تریلیون تومان پول مردم از بورس خارج شد - بورس

 در تمامی روزهای معاملاتی این هفته شاهد خروج پول حقیقی بودیم و رکورد ۹ روز متوالی ثبت شد. روز شنبه ۴۰۱ میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه ۱۴۵ میلیارد تومان و روز دوشنبه ۲۷۸ میلیارد تومان بود. روز سه‌شنبه نیز ۵۰۹ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. در نهمین روز و در آخرین روز کاری هفته ۲۵۶ میلیارد تومان خارج شد.

در مجموع کل هفته هزار و ۵۸۹ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۳۱۸ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته ۶۷ درصد بیشتر است.

همچنین در مجموع ۹ روز اخیر، ۲ هزار و ۶۵۱ میلیارد تومان پول حقیقی خارج شده که میانگین روزانه آن معادل ۲۹۴ میلیارد تومان است.

- ۲.۶ تریلیون تومان پول مردم از بورس خارج شد - بورس

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به ثفارس تعلق داشت و نمادهای شستا، خزامیا، وسینا و حکشتی در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای سهرمز، سآبیک و فاراک بیشترین ورود پول را داشتند.

روز یکشنبه نیز وبملت بیشترین خروج را داشت و دی، بپاس و وتجارت در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل سهرمز، وشهر و کالا بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه وبملت برای دومین روز بیشترین خروج را داشت و نمادهای کگل، وتجارت و شپنا در رده‌های بعدی قرار داشتند. در سوی دیگر، نماد ونوین بیشترین ورود را داشت. روز سه‌شنبه بوعلی، شستا، وبملت و کالا بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل شپدیس، شیراز، ونوین و وخاور بیشترین ورود را ثبت کردند.

در آخرین روز هفته نیز کرازی، قنقش و کماسه بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند و نمادهای شپدیس، خکمک و شیراز بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.