یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41472 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتقاد علم‌الهدی از تورم افسارگسیخته
    13 تیر 1402 - 16:05
    شناسه : 258621
    0

    سید احمد علم‌الهدی گفت: دولت در همین روزهای اخیر، ۸۰ هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار مختلف ملت داشت.

    پ
    پ

    علم‌الهدی از تورم افسارگسیخته - انتقاد علم‌الهدی از تورم افسارگسیخته - انتقاد علم‌الهدی

    سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد گفت:معیشت ملت، امروز آسیب‌دیده و سفره‌ها دچار بی‌ثباتی شده است؛ به این معنا که یک کارگر نمی‌داند غذایی که امروز برای خانواده فراهم کرده، آیا برای فردا هم با همین قیمت قابل‌دسترسی خواهد بود؟

    وی افزود: دولت در همین روزهای اخیر، ۸۰ هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار مختلف ملت داشت و آن این بود که امسال هم قرار نیست سفره‌های شما رنگ ثبات را به خود ببیند. این کارها نادرست است.

    علم الهدی تاکید کرد: همین شیر و لبنیاتی که قیمت آن در روزهای اخیر افزایش پیدا کرد و اعلام شد که افزایش قیمت قانونی هم بوده است، باعث شد تا مصرف مردم محدود شود. عزیزان، این اقلام مربوط به سفره مردم است و موضوعی نیست که پیامدهای آن بر مردم بی‌تأثیر باشد.

    وی همچنین گفت: بحث ما درباره گرانی و ارزانی نیست بلکه موضوع اصلی آن است که مردم بدانند اگر یک قلم کالا گران‌قیمت است، قیمت آن همین‌قدر است و قرار نیست فردا قیمت آن تغییری پیدا کند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.